2017-10-07, 23:55
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Så oerhört bittert för henne om hon nu vinner att i så fall behöva betala skadestånd för vinstpengarna. Först då lär det gå upp för henne vad sonen har gjort! HENNES vinst, som HON har kämpat för hela sommaren försvinner iväg till brottsoffret! Om Anna inte känt sig som ett offer tidigare lär hon göra det nu! Jag menar, vad är segern värd om hon inte får göra av med pengarna själv? Tidigare har tanken på om hon skulle vinna stört mig, hon är alldeles för självgod för det, men nu kan jag se humorn i det! Karma kan man också kalla det!

AB är alldeles för egotrippad för att betala våldtäktsonens skadestånd. Hon kommer låta honom själv betala eller snarare vara skuldsatt i framtiden.
Citera
2017-10-08, 00:15
Medlem
trottwells avatar
"Den välkända TV-, och nöjesprofilen Anna Book, 46, har hamnat i blåsväder efter att ha försvarat sin 17-årige son som blivit dömd för våldtäkt på en 13-årig tjej."

http://younews.opencorner.se/felicia...nna-book-usch/
Citera
2017-10-08, 01:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Den välkända TV-, och nöjesprofilen Anna Book, 46, har hamnat i blåsväder efter att ha försvarat sin 17-årige son som blivit dömd för våldtäkt på en 13-årig tjej."

http://younews.opencorner.se/felicia...nna-book-usch/

Jag vet inte vem Felicia Bergström är men det är bra att hon uppmärksammar det hela och sprider det så att fler reagerar på händelsen.
Citera
2017-10-08, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Har läst nånstans att vinstpengarna ska skänkas till välgörande ändamål...men är inte helt säker.

Ja, det brukar ju vara så när kändisar tävlar. Dock har Anna säkert bölat till sig en ändring av de reglerna OCKSÅ eller så har hon skapat en välgörenhetsfond för sin egen del. Hon kommer stå där och berätta med darrande stämma medan hon torkar bort fejktårar att "Pengarna kommer att gå till en fond som gör ett underbart arbete, det är en helt ny fond som inte fått in en krona- JÄTTESNYFT- och den heter ABC och pengarna går oavkortat till... Anna Book!". Sen kommer hon att stråla upp i spelad förvåning, i ett leende som får jättegaddarna att blixtra och utbrista "Men...?! Anna Book?! Men det är ju JAG!!!! Fattar ni? JAG har vunnit!!!!" och slänga av sig kläderna och springa ett ärevarv runt doktor Brandt i hopp om att han skall bli attraherad av henne och ta henne där och då eller ropa "Anna?! Vi ses på toaletten på Ica Maxi!". Avslutningsvis har programmet bytt sponsor till Ica Maxi och odörspray med citrondoft. Eller om hon skänker pengarna till "oskyldigt dömda våldtäktsmän som heter Antonio och som ingen annan utom mamma förstår att är oskyldiga".
Citera
2017-10-08, 08:34
Medlem
Nu pratar Anna om pengarna:
Citat:
Sångerskan Anna Book slog igenom i Melodifestivalen 1985 och hon är nu aktuell i "Biggest Loser: VIP".
Men efter succén i Melodifestivalen har hennes inkomst varierat kraftigt mellan åren.
– En del av pengarna hade jag sparat, men merparten blev jag blåst på innan jag fyllt 18 år, säger hon till Aftonbladet.

Citat:
Men efter succén har inkomsterna varierat kraftigt genom åren. Enligt Aftonbladet hade sångerskan en deklarerad inkomst på 182 900 kronor förra året – medan den var som lägst 1995, då hon deklarerade en inkomst på 47 900 kronor, skriver Aftonbladet.
– En del av pengarna hade jag sparat, men merparten blev jag blåst på precis innan jag fyllde 18. Så vad jag lever på? Ja, ibland ingenting känns det som. Jag är ju alldeles för dålig på att inse mitt eget värde och ta betalt, säger hon till Aftonbladet.

https://www.expressen.se/noje/anna-b...n-om-pengarna/
Citera
2017-10-08, 08:35
Medlem
ATB kan ju vid ev vinst skänka sin summa till brottsofferfonden!!

Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Har läst nånstans att vinstpengarna ska skänkas till välgörande ändamål...men är inte helt säker.
Citera
2017-10-08, 09:05
Medlem
" Jag är ju alldeles för dålig på att inse mitt eget värde och ta betalt, säger hon till Aftonbladet."

Jaha, du Lilla Anna, det säger du...
Citera
2017-10-08, 09:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...oser-vip/promo

Med sin enorma kroppsförändring i ”Biggest loser VIP” har hon återigen hamnat i rampljuset.
Men samtidigt tjänade Anna Book bara drygt 15 000 kronor i månaden under 2016 och har skulder hos kronofogden – igen. Därför har Nöjesbladet kartlagt hennes inkomster och obetalda räkningarna och träffat den folkkära artisten för ett samtal om viktnedgången, pengarna, löpsedlarna – och varför hon blockerar sina följare på instagram. Sångerskan i stor intervju om: ✓ Skandalerna ✓ Räddningen: TV4-pengarna ✓ Nya tatueringen ✓ ”Försörjde mig på loppis” ✓ Därför blockar hon folk på Instagram ✓ ”Då var jag miljonär” ✓ ”Jag blev blåst på pengarna”

Finns nu plusartikel hos aftonbladet. Har inte plus men tydligen har Boken hamnat hos fogden igen. Ingen som har plus och kan dela med sig av genomgången av hennes ekonomi?
Citera
2017-10-08, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Nu pratar Anna om pengarna:

https://www.expressen.se/noje/anna-b...n-om-pengarna/

Ja, om vi inte minns fel så var det väl Annas mamma som tog hand om pengarna ...
Citera
2017-10-08, 09:43
Medlem
Hur fan kan man ge en sådan blåst supernolla som Anna Book, så mycket uppmärksamhet. Hon kan ju inte ha en siffra rätt i skallen. Glöm henne och låt henne förbli bortglömd.
Citera
2017-10-08, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Hur fan kan man ge en sådan blåst supernolla som Anna Book, så mycket uppmärksamhet. Hon kan ju inte ha en siffra rätt i skallen. Glöm henne och låt henne förbli bortglömd.

För att Aftonbladet vill ha Plus-prenumeranter. De vet att folk är nyfikna på att läsa om Anna Books mytomanhistorier.
Citera
2017-10-08, 09:51
Medlem
Hörde nånstans att de som är med i BL vip får skänka vinsten till välgörande ändamål men vet inte om det stämmer.
Jaha nu ska hon lipa o försvara sig i Aftonbladet... fattar inte vad media får ut av att dalta med henne? ställ henne mot väggen istället...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in