2016-10-26, 00:32
Medlem
Jag gissar att Tunnan drar sig ur stjärnhoppningen till slut. Hon kommer Inte klara av att lära sig hoppa över en meter äns på så kort tid. Hon är förbaskat ostadig i sadeln. En köttbulle på glid. För lite träning, uteblev från förra veckans träning enligt @mediehästar, så själva ägaren red hästen Bingo. Anna dök inte upp... Skrev de.

Åh en önskedröm vore att hästen flyger över hindret och precis efter, mitt i galoppen, plötsligt exploderar i ett sjuhelvetes bocksprång så man fick se Tunnan i dubbel saltomortal i luften.
Citera
2016-10-26, 13:06
Medlem
Tunnan dra sig ur något som ger publicitet? NOT!! Ett troligt scenario är att hon simulerar något tex tarmvred och bölar loss om hur otroligt mycket hon sett fram mot detta eftersom hon lagt såå mycket energi på att träna.
Citera
2016-10-26, 14:50
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Jag gissar att Tunnan drar sig ur stjärnhoppningen till slut. Hon kommer Inte klara av att lära sig hoppa över en meter äns på så kort tid. Hon är förbaskat ostadig i sadeln. En köttbulle på glid. För lite träning, uteblev från förra veckans träning enligt @mediehästar, så själva ägaren red hästen Bingo. Anna dök inte upp... Skrev de.

Åh en önskedröm vore att hästen flyger över hindret och precis efter, mitt i galoppen, plötsligt exploderar i ett sjuhelvetes bocksprång så man fick se Tunnan i dubbel saltomortal i luften.

Troligen kommer Tunnan skylla på att alla andra fuskat samt att de medvetet uteslutit henne första veckan efter som de sett henne som ett stort hot. Hon kommer garanterat uppsöka sjukhus minst ett par gånger. Det enda delen på sjukhuset hon behöver besöka är psyk!
Citera
2016-10-26, 18:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk

Nu har jag äntligen fått förklaringen. Det är alltså "Mediahästar" som har som affärsidé att tillhandahålla hästar som kan vara med i exempelvis dylika tv-program? Jag har nämligen grubblat mig sömnlös över vilken typ av hästägare det är som lånar ut sin häst till att ridas av Anna Book som vinglar omkring och konstant rycker hästen i munnen. Sen är det i och för sig en privatperson som äger stackars Bingo, så jag får väl fortsätta att grubbla över detta...
Citera
2016-10-26, 23:47
Medlem
ABC - Du skiter i toan
CDE - Pizzan den hägrar
EFG - Tunnan får mig ur balans
Citera
2016-10-27, 17:15
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Sen är det i och för sig en privatperson som äger stackars Bingo, så jag får väl fortsätta att grubbla över detta...

Det behöver du inte. Anna Book är en mycket van ryttarinna.
Citera
2016-10-27, 17:50
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det behöver du inte. Anna Book är en mycket van ryttarinna.

Vad har hon för meriter på hästryggen?
Citera
2016-10-27, 18:08
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Vad har hon för meriter på hästryggen?

Man behöver inga meriter för att vara duktig på något.
Citera
2016-10-27, 18:11
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Man behöver inga meriter för att vara duktig på något.

Men för att vara en "mycket van" ryttarinna så lär man väl ha ridit en hel del, och därmed skaffat sig meriter. Hon kanske har vunnit ett antal hopp- eller dressyrtävlingar?
Citera
2016-10-27, 18:13
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Men för att vara en "mycket van" ryttarinna så lär man väl ha ridit en hel del, och därmed skaffat sig meriter. Hon kanske har vunnit ett antal hopp- eller dressyrtävlingar?

Nej, man behöver fortfarande inga meriter för att vara duktig på något.
Citera
2016-10-27, 18:53
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Nej, man behöver fortfarande inga meriter för att vara duktig på något.

Då passar det mesta Anna Book perfekt, hon har varken meriter eller är duktig på något.
Citera
2016-10-27, 20:12
Medlem
Citat:
Då passar det mesta Anna Book perfekt, hon har varken meriter eller är duktig på något.

Där satt den!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in