2016-10-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jo, Anna, du har ju verkligen mycket tips och råd att komma med. Du har hållit på i 32 år, och lyckats kravla dig upp på lokalhaks- och finlandsfärjanivå.

https://www.instagram.com/p/BLBbq7FA...natoledanobook

Och vi kan konstatera att Tunnans längtan efter bekräftelse från så många som möjligt åter fått henne att öppna sin insta. Varför stänga den ö h t?

Hon har nog en hel del att lära ut. Att lyckas bygga en hel karriär på en enda usel schlagerlåt är faktiskt riktigt imponerande.
Citera
2016-10-02, 15:47
Medlem
Tittade på "Sveriges bästa" igår på tv4. Ämnet var den bästa artisten, jag blev riktigt häpen över att Vår Lilla Sångfågel inte kvalificerade sig. Hon fick se sig slagen av andra och tredjeklassens artister som Tomas Ledin, Carola, Darin, Måns Zelmerlöv..
Detta är ju oerhört, måste vara en traumatiskt upplevelse för världsstjärnan. Hoppas hennes fanclub bestående av Susanne Wollter och de andra mupparna tar sitt ansvar och tröstar Lilla Anna i hennes svåra stund.
Citera
2016-10-02, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Tittade på "Sveriges bästa" igår på tv4. Ämnet var den bästa artisten, jag blev riktigt häpen över att Vår Lilla Sångfågel inte kvalificerade sig. Hon fick se sig slagen av andra och tredjeklassens artister som Tomas Ledin, Carola, Darin, Måns Zelmerlöv..
Detta är ju oerhört, måste vara en traumatiskt upplevelse för världsstjärnan. Hoppas hennes fanclub bestående av Susanne Wollter och de andra mupparna tar sitt ansvar och tröstar Lilla Anna i hennes svåra stund.

Är denna Susanne Wollter nån man borde känna till? Hon verkar ju kommentera allt Anna skriver.
Citera
2016-10-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Är denna Susanne Wollter nån man borde känna till? Hon verkar ju kommentera allt Anna skriver.

Jag tror Susanne Wollter är Anna själv,hon måste ha någon som är snäll mot henne
Citera
2016-10-02, 21:04
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Man måste ha konto för att se det.
Här är i alla fall Annas rappande.
https://www.youtube.com/watch?v=9GYQ-Iif3CA

Barnen måste vara otroligt stolta idag, vilken tonåring vill inte se sin gamla morsa rappa inför miljonpublik.

Jag famlade efter skämskudden men hann inte. Snälla hjälp mig, nu mår jag sådär dåligt igen.
Citera
2016-10-02, 23:20
Medlem
Pippirayas avatar
Idag har Anna ägnat sig åt att "lyfta sig själv" (puh, inte ens en riktig tyngdlyftare fixar väl det), alltså skryta. Hon säger att det finns andra stjärnor som kommer och går som de vill i stallet och som inte gör grovgörat. Men det finns ingen räkmacka åt Anna inte. Därför känner hon att hon har rätt att lyfta fram sig själv. Men kommer inte nämna några namn.

Idag gjorde hon allt 100%rätt trots att ingen tar sig tid att lära henne något.
Citera
2016-10-03, 10:28
Medlem
motyls avatar
Anna är stolt över att igår ryktade hon minsann sin häst själv!! Utan någon hjälp. Något som de flesta barn som rider, inkluderat mig själv som 9-10åring, klarar av.
Citera
2016-10-03, 10:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Anna Book är rent för glamourös för ett sådant tramsprogram. Hon håller bara till i dom fina salongerna.
Citera
2016-10-03, 10:32
Medlem
Vilka är dessa stjärnor hon delar stall med?
Citera
2016-10-03, 21:27
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Idag har Anna ägnat sig åt att "lyfta sig själv" (puh, inte ens en riktig tyngdlyftare fixar väl det), alltså skryta. Hon säger att det finns andra stjärnor som kommer och går som de vill i stallet och som inte gör grovgörat. Men det finns ingen räkmacka åt Anna inte. Därför känner hon att hon har rätt att lyfta fram sig själv. Men kommer inte nämna några namn.

Idag gjorde hon allt 100%rätt trots att ingen tar sig tid att lära henne något.

Jaja, nu börjar ursäkterna. Det är ju bra att ha dem redo redan innan, om det inte är Anna som diskas, nån som fuskar så är det nån som är OVÄRDIGT VINNARE!!! #TrorPåMigSjälv #DenEndaRiktigaVinnaren #JagSkyfflarBajs

Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Vilka är dessa stjärnor hon delar stall med?

Det är Dogge, nån dokusåpafjant och diverse annat löst folk som inte ens hundarna pissar på.
Senast redigerad av Aigis 2016-10-03 kl. 21:29.
Citera
2016-10-04, 00:38
Medlem
rex144s avatar
får hon kuk? hon har gått på diet de senaste 20 åren men är lika tjock
Citera
2016-10-04, 02:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hans bolag verkar inte vara aktivt längre om jag inte missförstår det hela

Så här står det på Ratsit:

https://www.ratsit.se/680605EYCO00001-Active_Defence_AD

Citat:
Firmanamn: Active Defence AD

Svensk näringsgrensindelning SNI 00000 Verksamhetsbeskrivning saknas
Verksamhetsbeskrivning Undervisning i spanska, självförsvarskurser, simlektioner, värd för sammankomster, fester och marknader, säkerhetsrådgivning och därmed förenlig verksamhet.
Funktioner Innehavare Toledano Lopez, Roberto
FirmateckningRegistrering
Köp registreringsbevis
Bolaget bildat:
Bolaget registrerat: 2001-02-22
Registreringsdatum: 2007-06-26
Bolagsordning:
Skatteuppgifter
Arbetsgivare: Ej registrerad som arbetsgivare
F-skatt: Avregistrerad för F-skatt
Moms: Ej aktiv i momsregistret

Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-10-04 kl. 03:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in