2017-09-04, 22:04
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Anledningen till att Expressen och Aftonbladet skriver om den talanglöse är ju att det klickas på artiklar och de tjänar pengar. Om alla gav blanka fan i att läsa om Anna skulle hon jobba på ICA i Bergshamra inom en månad.

Anna har inte haft ett jobb på 30år.

Ja några "Gig" men inte fast inkomst.
Det är Roberto som ligger på rygg och skriker mamma som betalar räkningarna. Ingen av varken Felicia,Antonio,Vanessa har ens ett helgjobb/kvällsjobb.

I Book/Toledano familjen är man lika arbetskygg som en somalie.
Citera
2017-09-04, 22:06
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Uppenbart hörde hon fel; hjärnbrist, inte järnbrist. Inget att gråta över, det kommer inte märkas någon skillnad.
"Dina hjärndepåer är helt tomma, Anna."

Ja, jag har aldrig sett någon enda i alla olika länders Biggest Loser där någon kommit med bortförklaringar uppe på vågen. Utom Anna då, som vi nu sett har en jäkla ämnesomsättning när hon väl sköter sig.
Citera
2017-09-04, 22:24
Medlem
colberttts avatar
1. "Ibland känns det som mitt namn är ett skälsord", säger idioten som inledande citat på BL VIP (kollar enbart för att Tunnan är med och för att mitt hat mot denna människa är så starkt att jag genuint njuter av att se henne göra bort sig på TV) och ja, för en gång skull har du rätt, kära klappmongo - ditt namn är ett skälsord.

2. Jag gillade en kommentar på Instagram där någon skrivit något i stil med att Anna inte borde vara få vara med eftersom hon försvarar sin vidrige son och hans våldtäkt av en minderårig flicka. En timme senare upptäcker jag att Anna alltså har blockat mig. Hon sitter alltså och tittar på alla inlägg från Sjuan, läser kommentarerna, klickar på antalet likes på de kommentarer hon anser stötande, och blockerar dem som gillat. Hon har verkligen inget liv?

3. På undersökningen inför BL hoppades jag att de skulle finna en stor hjärntumör som kunde förklara Tunnans beteende. Men inte. Hon är alltså sjuk i huvudet ändå. Synd. Annars hade hon ju kunnat skylla på det! :////
Citera
2017-09-04, 22:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Dina hjärndepåer är helt tomma, Anna."

Ja, jag har aldrig sett någon enda i alla olika länders Biggest Loser där någon kommit med bortförklaringar uppe på vågen. Utom Anna då, som vi nu sett har en jäkla ämnesomsättning när hon väl sköter sig.

Rimmar ju dåligt med den påstådda pcos hon säger sig ha. Varför nämde Stefan inget om den om det nu är så allvarligt.
Citera
2017-09-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
Det står att hon är 154 cm lång. Antar att läkarna har mätt henne. Tror inte direkt hon kan ljuga om sånt för produktionen.

Kroppsformen måste göra att hon ser än kortare ut. Förstår likheten med en tunna. Hon måste ha haft ett BMI på långt över 50 tidigare. Nu "bara" normal fetma.
Citera
2017-09-04, 23:18
Medlem
Hon vinner garanterat tävlingen "Vem gråter mest?", ngn som räknade antal ggr tårarna rann under kvällens avsnitt?
Citera
2017-09-05, 00:05
Medlem
Fru Book såg verkligen otäck ut när hon skrek Bäh tre gånger i slutet som visar morgondagens sändning. Vem kan ha råkat ut för människans vrede?
Citera
2017-09-05, 00:31
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Läste någonstans (i tråden kanske?) att hon faktiskt sökt jobb i butik men där blev de så chockade av denna oväntade ära att de trodde att det var "candide camera"...enligt Anna, alltså. [...]
Det stämmer att hon påstått detta , det var i Aftonbladets undersektion Nöjesbladet och tidigare länkat i denna tråd:

Citat:
Anna Book har i perioder fått kämpa med sin ekonomi.
När hon har sökt jobb i butiker har hon fått kalla handen.
– De trodde det var ”Dolda kameran”, säger hon till Nöjesbladet.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...mo?teaser=true
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2017-09-05, 01:32
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Inne eller utanför affären?

Hennes far hade väl zigenar-rötter?

Så hon kan ju gå i hans fotspår och sätta sig utanför butiken med en mugg i handen.

Ungarna som går förbi blir dock säkert rädda för hästen.
Citera
2017-09-05, 01:41
Medlem
ace_secs avatar
Book pratade ut i radion om hur bra hon mår inombords.

Kolla nytagna bilder på henne, ser hon ut att må bra? Psykiskt stabil?

Tunnan ser ut som crackhora som lär tappa det vilken dag som helst.

Tragisk och trasig människa!
Senast redigerad av ace_sec 2017-09-05 kl. 01:43.
Citera
2017-09-05, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Kroppsformen måste göra att hon ser än kortare ut. Förstår likheten med en tunna. Hon måste ha haft ett BMI på långt över 50 tidigare. Nu "bara" normal fetma.
Hennes normalvikt bör vara minus 25 kg ca. Om man jämför foton före och efter (även tyngden av de nya gaddarna inräknat) så är det möjligt att hon nu är en ca 25 kg tunna(re).
Citera
2017-09-05, 05:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hehehe Karolina Fjellborg skräder inte orden i sin kritik både mot programmet och Annas dramatik

http://tvkoll.aftonbladet.se/2017/09...est-loser-vip/

Citat:
Ja, självklart blir man på dåligt humör av att äta mindre än vanligt, och ja, vissa av de här personerna har dramatik som livsluft (exempelvis gör Anna Book en genmanipulerad monsterhöna av en fjäder när Camilla Henemark går förbi henne med lite dåligt morgonhumör i morgondagens avsnitt). Och ja, reality-tv är en genre byggd på konflikter.
Men det känns ändå orimligt, och framför allt ointressant, att tjafset ska spela huvudrollen här.
Det var inte ”Farmen – bantningslägret” man ville se.
Man bara väntar på att Qristina Ribohn ska dundra in från höger i bild och skrämma slag på Anna Book
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-09-05 kl. 05:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in