2017-09-02, 16:19
Medlem
Nu har ju Book tatuerat in en annan form på ögonbrynen och då undrar jag om inte den gamla ledsna formen växer ut? Måste hon raka sig där varje morgon eller hur funkar det? Någon annan här som gjort samma ingrepp?
Citera
2017-09-02, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Idag har hon varit på ridskolan igen och tydligen varit så duktig att hon tycker att hon kan SYNDA idag. Jag gissar med mat och dryck... så spänn fast säkerhetsbältena... blir säkert en "underhållande" live ikväll
Har hon inte tagit sin medicin? Eller har langaren tappat sin telefon?
Citera
2017-09-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nej, jag tror han var någon slags polis i zigenarkåren. På fyllan träffade han Annas fyllkaja till mor och därav tråden som avkomman föranlett.
Haha! Inte King vid gränspolisen direkt ...
Citera
2017-09-02, 16:30
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
duktig

Hur? Mockat? Motion ger det ju knappast så mycket av att rida.
Citera
2017-09-02, 16:34
Medlem
Citat:
Nu har ju Book tatuerat in en annan form på ögonbrynen och då undrar jag om inte den gamla ledsna formen växer ut? Måste hon raka sig där varje morgon eller hur funkar det? Någon annan här som gjort samma ingrepp?
Antingen IPL laser, diatermi eller rakning. Rakning är ju billigast. Dock är det lätt att raka fel alt för mycket. Då kan resultatet definitivt bli Skäggiga Damen, fast något felplacerat ...
Citera
2017-09-02, 17:01
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Hur? Mockat? Motion ger det ju knappast så mycket av att rida.

Hon är ju duktig på allt. De sa hon förresten i liven i går... på fullt allvar
Hon har 20 i golf hcp - det är så idiotiskt att det inte ens är roligt.
Hon har varit jätteduktig ryttare tidigare
Hon säger att hon gjort 17 magoperationer
Igår blockade hon någon som våååågade påstå att hon skönhetsopererat sig

Hennes sockerbitständer, tatuerade ögonbryn, extensions i rumplängd, opererade överarmar och bröst räknas tydligen inte
Citera
2017-09-02, 17:06
Medlem
På måndag smäller det och då börjar den stora tävlingen. Jag har en lista på hur jag tror att fru Book kommer ställa sig till sina medtävlande och så får vi se sedan om det stämde.

1. Blondie från Farmen tror jag blir väldigt knepig för Bokan och han kommer sätta henne på plats
ordentligt. Om ingen medicin som tar bort känslor inmundigats av Book lär många tårar fällas.

2. Morgan från Ullared kommer hon trycka ner i skoskaften och behandla som om hon själv var den
som ledde programmet.

3. Camilla Henemark är en artist som dessutom legat med kungen. Med tanke på Camillas låga själv
känsla lär Book sätta henne på plats från början. Sånt pack umgås inte Book med.

4. Den stora och feta sångerskan från Idol är någon som kan få Book att känna sig riktigt mager och
om det finns möjligheter kommer Book ge henne lite undangömda praliner och annat gott?

5. Runar kan bli ett riktigt stor problem för Book. Ingen som kommer fjäska för Book direkt och då blir
det jobbigt. Att hon dessutom är en stor konkurrent med Carola kan också förstöra stämningen.
Främling och ABC låg väl samtidigt på topplistorna?

6. Återstå att se om Jonas har lika stort tålamod i en sån här tävling som i vanliga fall då han gärna vill
ha med udda och kontroversiella personer i sina program. Där kommer hon lägga in en stöt och
fjäska så det heter duga. Tror också att hon hoppas han ska ordna en plats i Top model varför det
kan bli outhärdligt med smörjande från Book. Mycket intressant att se hur Jonas tacklar lismandet?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-02 kl. 17:12.
Citera
2017-09-02, 17:12
Medlem
Citat:
På måndag smäller det och då börjar den stora tävlingen. Jag har en lista på hur jag tror att fru Book kommer ställa sig till sina medtävlande och så får vi se sedan om det stämde.

1. Blondie från Farmen tror jag blir väldigt knepig för Bokan och han kommer sätta henne på plats
ordentligt. Om ingen medicin som tar bort känslor inmundigats av Book lär många tårar fällas.

2. Morgan från Ullared kommer hon trycka ner i skoskaften och behandla som om hon själv var den
som ledde programmet.

3. Camilla Henemark är en artist som dessutom legat med kungen. Med tanke på Camillas låga själv
känsla lär Book sätta henne på plats från början. Sånt pack umgås inte Book med.

4. Den stora och feta sångerskan från Idol är någon som kan få Book att känna sig riktigt mager och
om det finns möjligheter kommer Book ge henne lite undangömda praliner och annat gott?

5. Runar kan bli ett riktigt stor problem för Book. Ingen som kommer fjäska för Book direkt och då blir
det problem. Att hon dessutom är en stor konkurrent med Carola kan också förstöra stämningen.
Främling och ABC låg väl samtidigt på topplistorna?

6. Återstå att se om Jonas har lika stort tålamod i en sån här tävling som i vanliga fall då han gärna vill
ha med udda och kontroversiella personer i sina program. Där kommer hon lägga in en stöt och
fjäska så det heter duga. Tror också att hon hoppas han ska ordna en plats i Top model varför det
kan bli outhärdligt med smörjande från Book. Mycket intressant att se hur Jonas tacklar lismandet?
Din känsla för feeling ligger nog nära verkligheten. Dessutom, av förhandsflashar, kommer hon i sedvanlig ordning "dela med sig" kostråd, matrecept och sextips, har jag en känsla av ...
Citera
2017-09-02, 17:15
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Hennes sockerbitständer, tatuerade ögonbryn, extensions i rumplängd, opererade överarmar och bröst räknas tydligen inte

Hon skulle inte gjort någonting med sig själv, hon kunde sparat pengarna, hon såg 7000 gånger finare ut när hon var tjock och naturlig, man tyckte hon var ganska ful då men det var ju fan fröken sverige jämfört med nya Anna.
Citera
2017-09-02, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Din känsla för feeling ligger nog nära verkligheten. Dessutom, av förhandsflashar, kommer hon i sedvanlig ordning "dela med sig" kostråd, matrecept och sextips, har jag en känsla av ...
Synd att inte Sebastian Dawkins var med också..
Citera
2017-09-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Hon skulle inte gjort någonting med sig själv, hon kunde sparat pengarna, hon såg 7000 gånger finare ut när hon var tjock och naturlig, man tyckte hon var ganska ful då men det var ju fan fröken sverige jämfört med nya Anna.

Den nya Anna Book uppför sig som en känslomässigt avtrubbad hondjävul.

Något har skett med henne där hon gått från att vara fet, glad och snäll, till avmagrad och hatisk.

Det jag retar mig mest på är tänderna. Det ser inte ut som ett fackmannamässigt tandläkarjobb, och Anna borde anmäla jobbet, och den inkompetens tandläkaren. Ett bra resultat är ju tänder som ser naturliga ut, och blir en självklar del av utseendet utan att man reflekterar över tänderna.

Vem ska betala hennes nya tuttar, och när får vi se det på TV?
Citera
2017-09-02, 19:48
Medlem
Liite oroväckande att hon önskar träffa puma swede på en fika också-eller?
Tänkte på det ni pratade om tidigare angående hennes framtida "karriär"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in