2025-09-01, 11:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Två supersstjärnor som My och vår Anna kan nog inte vistas i samma rum. Då uppstår det väl en ny bigbang och universum börjar om igen med dessa onormalt feta damer som en grundföresättning.
För några dagar sedan fyllde Doktor Alban år. Det firades på en krog i Stockholm. Alla var nästan där. Runar var inte där. Anna var inte heller där. Men det var My och hennes man och några andra fd popstjärnor. Waldner och Brolin var där. Men Anna var inte där... My var så smal att man knappt kände igen henne. Jag tror den största anledningen att My gått ner i vikt är att hon inte längre blir maniskt tvångsmatad med bullar och kakor av Anna. Mer kakor till Anna alltså.
Citera
2025-09-01, 15:56
Medlem
osnutens avatar
Anna har lagat frukost till Vanessa.

https://postimg.cc/d79dcb66

Lite trist att Vanessa får äta sin frukost ensam.
Om Anna kunde lära sig att behärska sig lite mer i köket, kanske hon också hade orkat äta? Åtminstone en liten bit?

Edit: Vart tog Antonio vägen? Fick han bara hälsa på över helgen, och åkte hem tillsammans med Mi Amor?
Senast redigerad av osnuten 2025-09-01 kl. 16:44.
Citera
2025-09-01, 17:26
Medlem
TPLs avatar
"31 August 2025 20:42:27

Skön söndag 🇪🇸🥰 Sol & bad på stranden på dagen 🌊 Sen åkte jag & Roberto & handlade på Carrefour, vidare hem där jag lagade till enkla men väldigt goda burgare 🍔 Hela familjen tittade därefter på idol & nu gick familjen ut på en kvällsrunda i det underbara vädret med ljumma sköna vindar 🥰 Själv så har jag precis duschat & ska nu gå & lägga mig tidigt för första gången på nästan 5 veckor ~ jag är rejält trött & hoppas att jag får & kan sova riktigt gott inatt 🙏🏼❤️🥰 Kramar till alla er som är hemma i Sverige just nu 🤗
"

Så klimakteriet är över nu och Anna kan sova?
Citera
2025-09-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna har lagat frukost till Vanessa.

https://postimg.cc/d79dcb66

Lite trist att Vanessa får äta sin frukost ensam.
Om Anna kunde lära sig att behärska sig lite mer i köket, kanske hon också hade orkat äta? Åtminstone en liten bit?

Edit: Vart tog Antonio vägen? Fick han bara hälsa på över helgen, och åkte hem tillsammans med Mi Amor?
Ättelägget bor inte med de övriga!
Citera
Igår, 09:12
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/ddkZsd3
Citera
Igår, 09:29
Medlem
Men sjunger hon överhuvudtaget idag? Eller vad är hennes huvudsyssla?
Citera
Igår, 09:45
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awestnna
Men sjunger hon överhuvudtaget idag? Eller vad är hennes huvudsyssla?

Bädda rent.
Citera
Igår, 10:18
Medlem
….och duscha
Citera
Igår, 10:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/ddkZsd3
Snart ser den spanska lägenheten ut som boendet i Suckunge. Överfullt av krimskrams. Massa plotter.
Citera
Igår, 11:35
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"31 August 2025 20:42:27

Skön söndag 🇪🇸🥰 Sol & bad på stranden på dagen 🌊 Sen åkte jag & Roberto & handlade på Carrefour, vidare hem där jag lagade till enkla men väldigt goda burgare 🍔 Hela familjen tittade därefter på idol & nu gick familjen ut på en kvällsrunda i det underbara vädret med ljumma sköna vindar 🥰 Själv så har jag precis duschat & ska nu gå & lägga mig tidigt för första gången på nästan 5 veckor ~ jag är rejält trött & hoppas att jag får & kan sova riktigt gott inatt 🙏🏼❤️🥰 Kramar till alla er som är hemma i Sverige just nu 🤗
"

Så klimakteriet är över nu och Anna kan sova?
Lite nedtonat idag... låt mig illustrera:
Mitt sommarlov!
"Underbara söndag 🇪🇸🥰 Strålande sol & bad på stranden på dagen 🌊 Sen åkte jag & Roberto & handlade på Carrefour.

Carrefour? Är det en butik eller en plats?

Vidare hem där jag lagade till enkla men väldigt goda burgare 🍔
Naturligtvis gjorde hon det. Har hon någonsin lagat något som inte varit både enkelt och gott? För säkerhets skull illustrerat med 24 foton.

Hela familjen tittade därefter på idol
Hela familjen fick därefter lyssna på mamma Annas redogörelse varför dagens unga stjärnor aldrig kommer bli så stora och framgångsrika som hon själv en gång var. Det var bättre förr. När man som Anna sjöng på riktigt.

& nu gick familjen ut på en kvällsrunda i det underbara vädret med ljumma sköna vindar 🥰 Själv så har jag precis duschat &
Om Anna duschade så var det väl bara delar av familjen som gick på promenad. Känslan är att något hänt. Kanske de andra måste diskutera Annas utbrott framför teven? Duschen var inte längre den orgiastiska extasbehandling den brukar vara. Varken fräsch eller uppiggande. Bara en vanlig dusch. Men tack för infon.

ska nu gå & lägga mig tidigt för första gången på nästan 5 veckor ~
Frågan är väl då varför hon inte lagt sig i tid på fem veckor? Spänningen är oliiiidlig. Vi kan ju utesluta sexuella äventyr, så det måste vara att hon haft så mycket att stå i. Naturligtvis inte för sin egen skull, utan för alla andra, som är beroende av hennes hjälp och stöd.

jag är rejält trött & hoppas att jag får & kan sova riktigt gott inatt
Det var tråkiga nyheter. Men vi får hoppas. Snälla låt oss få veta när du vaknar, så vi kan sluta oroa oss.

🙏🏼❤️🥰 Kramar till alla er som är hemma i Sverige just nu 🤗
Jaha, varför får vi kramar? Och de som inte är i Sverige? Ja, naturligtvis. My bad. De som är i Spanien är ju så otroligt lyckligt lottade att de inte behöver några kramar.
Senast redigerad av Magictrix Igår kl. 11:37.
Citera
Igår, 14:03
Medlem
TPLs avatar
"Grabbarna packar & gör sig redo för hemresa till Sverige 🛫🇸🇪 "

Hem till Sverige? Dom är ju hemma i Spanien och reser tillfälligt till Sverige.
Citera
Igår, 14:05
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Grabbarna packar & gör sig redo för hemresa till Sverige 🛫🇸🇪 "

Hem till Sverige? Dom är ju hemma i Spanien och reser tillfälligt till Sverige.
Till Annas försvar kan man ju ha flera hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in