Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
"31 August 2025 20:42:27
Skön söndag 🇪🇸🥰 Sol & bad på stranden på dagen 🌊 Sen åkte jag & Roberto & handlade på Carrefour, vidare hem där jag lagade till enkla men väldigt goda burgare 🍔 Hela familjen tittade därefter på idol & nu gick familjen ut på en kvällsrunda i det underbara vädret med ljumma sköna vindar 🥰 Själv så har jag precis duschat & ska nu gå & lägga mig tidigt för första gången på nästan 5 veckor ~ jag är rejält trött & hoppas att jag får & kan sova riktigt gott inatt 🙏🏼❤️🥰 Kramar till alla er som är hemma i Sverige just nu 🤗 "
Så klimakteriet är över nu och Anna kan sova?
Lite nedtonat idag... låt mig illustrera:
Mitt sommarlov!
"Underbara söndag 🇪🇸🥰 Strålande sol & bad på stranden på dagen 🌊 Sen åkte jag & Roberto & handlade på Carrefour.
Carrefour? Är det en butik eller en plats?
Vidare hem där jag lagade till enkla men väldigt goda burgare 🍔
Naturligtvis gjorde hon det. Har hon någonsin lagat något som inte varit både enkelt och gott? För säkerhets skull illustrerat med 24 foton.
Hela familjen tittade därefter på idol
Hela familjen fick därefter lyssna på mamma Annas redogörelse varför dagens unga stjärnor aldrig kommer bli så stora och framgångsrika som hon själv en gång var. Det var bättre förr. När man som Anna sjöng på riktigt.
& nu gick familjen ut på en kvällsrunda i det underbara vädret med ljumma sköna vindar 🥰 Själv så har jag precis duschat &
Om Anna duschade så var det väl bara delar av familjen som gick på promenad. Känslan är att något hänt. Kanske de andra måste diskutera Annas utbrott framför teven? Duschen var inte längre den orgiastiska extasbehandling den brukar vara. Varken fräsch eller uppiggande. Bara en vanlig dusch. Men tack för infon.
ska nu gå & lägga mig tidigt för första gången på nästan 5 veckor ~
Frågan är väl då varför hon inte lagt sig i tid på fem veckor? Spänningen är oliiiidlig. Vi kan ju utesluta sexuella äventyr, så det måste vara att hon haft så mycket att stå i. Naturligtvis inte för sin egen skull, utan för alla andra, som är beroende av hennes hjälp och stöd.
jag är rejält trött & hoppas att jag får & kan sova riktigt gott inatt
Det var tråkiga nyheter. Men vi får hoppas. Snälla låt oss få veta när du vaknar, så vi kan sluta oroa oss.
🙏🏼❤️🥰 Kramar till alla er som är hemma i Sverige just nu 🤗
Jaha, varför får vi kramar? Och de som inte är i Sverige? Ja, naturligtvis. My bad. De som är i Spanien är ju så otroligt lyckligt lottade att de inte behöver några kramar.