2017-08-07, 19:23
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna och Roberto bor i en bostadsrätt. Om inte sonen betalar sitt skadestånd genom Anna och Roberto så kommer fogden sälja deras bostadsrätt.

Anna och Roberto ska in med hundratusen skattade kronor.

Det är jättebebisens pappa som äger bostadsrätten (kan inte inlägget där det framgår i denna "lilla" tråd).
Senast redigerad av Gayloard_Fokker 2017-08-07 kl. 19:23. Anledning: stavning
Citera
2017-08-07, 19:25
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Anna och Roberto bor i en bostadsrätt. Om inte sonen betalar sitt skadestånd genom Anna och Roberto så kommer fogden sälja deras bostadsrätt.

Det var ett stort instagrammål i Göteborg för några år sedan och där fick flickornas föräldrar betala sina barns skadestånd. Föräldrarna överklagade men fick avslag. Det var vän någon halv miljon i skadestånd. Likaså några ungar som bränt ner en skola där föräldrarna fick sälja en massa för att kunna betala skadestånd.

Anna och Roberto ska in med hundratusen skattade kronor.
...jag tror att det har stått i tråden att det är Robertos far som äger lägenheten? Han har ju tydligen fastigheter i Spanien också. Är han kanske pigg på att punga ut till skadeståndet...?
Citera
2017-08-07, 19:28
Medlem
Citat:
Jättebra👍

Finns det fler man kan kontakta? Ex Patrik Sjöberg kanske?

det tycker jag absolut
Citera
2017-08-07, 19:32
Medlem
Hur får Anna Book betalt? Enligt artikeln så säger TV4 att Anna är bland de högst betalda i BL. Anna har ju inget bolag och inte Roberto heller?
Citera
2017-08-07, 19:38
Medlem
Idag är Anna ute och rider

annatoledanobookSåååå skönt att komma tillbaka till stallet på @apridutveckling & underbaraste Sacke❤️🙏🏼🐎 & min grymma fina vän & Ridlärarinna - Så jävla bra träning på ren svenska ( sorry 😉 ) Det känns som jag är on 🔥🔥🔥 #nyttliv #horsebackriding #passion #loveit #fun #strenght #minaval #nuevavida #trenando #fuerte #feliz #brunette #morena #brilliantwhitesmile
Citera
2017-08-07, 19:41
Medlem
Ja, nu får hon nog börja dra ner på ridning och löständer, och istället servera ICA Basic-varor en överskådlig tid framöver, om de ska få ihop till skadeståndet.
Citera
2017-08-07, 19:41
Medlem
Citat:
Idag är Anna ute och rider

annatoledanobookSåååå skönt att komma tillbaka till stallet på @apridutveckling & underbaraste Sacke❤️🙏🏼🐎 & min grymma fina vän & Ridlärarinna - Så jävla bra träning på ren svenska ( sorry 😉 ) Det känns som jag är on 🔥🔥🔥 #nyttliv #horsebackriding #passion #loveit #fun #strenght #minaval #nuevavida #trenando #fuerte #feliz #brunette #morena #brilliantwhitesmile

Såg detta oxå.....o alla kommentarer äro borta! Baaaara ros kvar
Citera
2017-08-07, 19:52
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Ja, nu får hon nog börja dra ner på ridning och löständer, och istället servera ICA Basic-varor en överskådlig tid framöver, om de ska få ihop till skadeståndet.

Hur mycket är skadeståndet på?
Citera
2017-08-07, 19:52
Medlem
Haha...kul kommentar till BLV-bilden;

"ebba56; Inte många man känner igen på bilden. Är det din dotter Felicia till vänster?"

Jag döööör!
Citera
2017-08-07, 19:59
Medlem
shopbyfashionn@elvinvonleijonhufvud det avgör domstolen va?
shopbyfashionn@elvinvonleijonhufvud jo men tjena.. varför e han inte i fängelse då? Vem är vi att dömma?
vinncentsallKARMA KARMA, Ditt smuts😁😂😊😃😆🤣😄😂🤣 @shopbyfashionn
shopbyfashionn@elvinvonleijonhufvud nej tyvärr håller ej med dig. Varken du eller jag var där när det hände.. och vi har ingen rätt att döma andra människor efter deras handlingar. Ja om han nu blivit dömd har han ju fått stått sitt kast
elvinvonkukhufvud@shopbyfashionn blev blockad. Så du tycker att 90 timmar samhällstjänst är ett bra straff för att ha sexuellt angripit en berusad 13åring?

Detta står under fotot på Anna o Roberto på IG
Citera
2017-08-07, 20:02
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
#nyttliv

Bara att konstatera att hon är mentalt sjuk. Hoppas hon och hennes son kan skickas till samma hem för den vård dom behöver och kommer ut som vettiga människor. Döttrarna kan jag bara önska lycka till. Tror dom är bra personer båda två egentligen, även Felicia.
Senast redigerad av MoaLjung 2017-08-07 kl. 20:05.
Citera
2017-08-07, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Hon och Felicia skall ju möta Runar och Amadeus i fångarna på fortet.

http://www.tv4.se/f%C3%A5ngarna-p%C3...d8e599cb005f73

Synd (?) att Annas avsnitt bara visas på nätet, inte i TV. För henne alltså.

Jag tycker verkligen synd om Amadeus. Pappa Runar har jag inget till övers för, men vad säger Carola om att Amadeus ska frottera sig med AB och FB?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in