Anna och Roberto bor i en bostadsrätt. Om inte sonen betalar sitt skadestånd genom Anna och Roberto så kommer fogden sälja deras bostadsrätt.
Det var ett stort instagrammål i Göteborg för några år sedan och där fick flickornas föräldrar betala sina barns skadestånd. Föräldrarna överklagade men fick avslag. Det var vän någon halv miljon i skadestånd. Likaså några ungar som bränt ner en skola där föräldrarna fick sälja en massa för att kunna betala skadestånd.
Anna och Roberto ska in med hundratusen skattade kronor.
...jag tror att det har stått i tråden att det är Robertos far som äger lägenheten? Han har ju tydligen fastigheter i Spanien också. Är han kanske pigg på att punga ut till skadeståndet...?
annatoledanobookSåååå skönt att komma tillbaka till stallet på @apridutveckling & underbaraste Sacke❤️🙏🏼🐎 & min grymma fina vän & Ridlärarinna - Så jävla bra träning på ren svenska ( sorry 😉 ) Det känns som jag är on 🔥🔥🔥 #nyttliv #horsebackriding #passion #loveit #fun #strenght #minaval #nuevavida #trenando #fuerte #feliz #brunette #morena #brilliantwhitesmile
Ja, nu får hon nog börja dra ner på ridning och löständer, och istället servera ICA Basic-varor en överskådlig tid framöver, om de ska få ihop till skadeståndet.
annatoledanobookSåååå skönt att komma tillbaka till stallet på @apridutveckling & underbaraste Sacke❤️🙏🏼🐎 & min grymma fina vän & Ridlärarinna - Så jävla bra träning på ren svenska ( sorry 😉 ) Det känns som jag är on 🔥🔥🔥 #nyttliv #horsebackriding #passion #loveit #fun #strenght #minaval #nuevavida #trenando #fuerte #feliz #brunette #morena #brilliantwhitesmile
Såg detta oxå.....o alla kommentarer äro borta! Baaaara ros kvar
Ja, nu får hon nog börja dra ner på ridning och löständer, och istället servera ICA Basic-varor en överskådlig tid framöver, om de ska få ihop till skadeståndet.
shopbyfashionn@elvinvonleijonhufvud det avgör domstolen va?
shopbyfashionn@elvinvonleijonhufvud jo men tjena.. varför e han inte i fängelse då? Vem är vi att dömma?
vinncentsallKARMA KARMA, Ditt smuts😁😂😊😃😆🤣😄😂🤣 @shopbyfashionn
shopbyfashionn@elvinvonleijonhufvud nej tyvärr håller ej med dig. Varken du eller jag var där när det hände.. och vi har ingen rätt att döma andra människor efter deras handlingar. Ja om han nu blivit dömd har han ju fått stått sitt kast
elvinvonkukhufvud@shopbyfashionn blev blockad. Så du tycker att 90 timmar samhällstjänst är ett bra straff för att ha sexuellt angripit en berusad 13åring?
Bara att konstatera att hon är mentalt sjuk. Hoppas hon och hennes son kan skickas till samma hem för den vård dom behöver och kommer ut som vettiga människor. Döttrarna kan jag bara önska lycka till. Tror dom är bra personer båda två egentligen, även Felicia.
Senast redigerad av MoaLjung 2017-08-07 kl. 20:05.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!