2017-08-07, 10:58
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Frågan är väl om det inte är ett brott att kalla någon för smuts, det är en kränkning och det handlar väl om hur offret upplever uttalandet.

Det var, som framkommit flera gånger i tråden, aldrig brottsoffret som Anna kallade för lilla smuts. Det var en av alla unga tjejer som kommenterade på Annas instagram. Det är fortfarande dåligt beteende, men jag tycker det är viktigt att hålla isär då det hade varit många gånger värre om det riktade sig till brottsoffret.
Citera
2017-08-07, 11:06
Medlem
karin.mkVackra söta Antonio. Skenet bedrar
henkeolofssonAntonio dömdes ju för 2 veckor sen av våldtäkt av barn. Så ja skenet bedrar med den idioten.
elias_loov@karin.mk han är en riktig pärla ❤️💍😚
elias_loov@henkeolofsson han är oskyldig
malindeezyLouis Vuitton-bältet kommer passa perfekt med hans fängelseoverall 😍
henkeolofsson@elias_loov Jag har läst domen. Han är långt ifrån oskyldig. Och här i spanien vet ju alla om det..
Citera
2017-08-07, 11:16
Medlem
Happylands avatar
Citat:
Hade det varit min unge som våldtagit och jag hade haft en lägenhet i Spanien. Då hade jag stängt instagram, lämnat återbud till alla jobb och tagit ungen och flyttat till Spanien och bytt miljö för ungen. Satt honom i svenska skolan i Spanien och tagit bort dator och mobil så han fick bryta med kompisarna i Solna. Bevakat honom hela tiden, pratat och försökt få honom att ändra på beteendet. Verkligen jobbat 100 procent med att få honom på rätt bana igen. Vad gör Anna? Skriver om BL fem minuter efter domen.

Typiskt normalt beteende Inget vi kommer få se Booken pyssla med dock, vem skulle då underhålla hennes "known for being fat" karriär?
Citera
2017-08-07, 11:20
Medlem
Citat:
karin.mkVackra söta Antonio. Skenet bedrar
henkeolofssonAntonio dömdes ju för 2 veckor sen av våldtäkt av barn. Så ja skenet bedrar med den idioten.
elias_loov@karin.mk han är en riktig pärla ❤️💍😚
elias_loov@henkeolofsson han är oskyldig
malindeezyLouis Vuitton-bältet kommer passa perfekt med hans fängelseoverall 😍
henkeolofsson@elias_loov Jag har läst domen. Han är långt ifrån oskyldig. Och här i spanien vet ju alla om det..

anna har häcken full att radera
Citera
2017-08-07, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happyland
Typiskt normalt beteende Inget vi kommer få se Booken pyssla med dock, vem skulle då underhålla hennes "known for being fat" karriär?

Hade hon efter domen skrivit på sin instagram att pga privata skäl så måste jag ta hand om min familj och kommer därför inte kunna vara aktiv på Instagram eller några som helst intervjuer och tv program och bett om att få vara ifred med familjen så hade alla förstått och respekterat henne. Hon hade efter en period kunnat vara med i riktiga samhällsprogram om ungdomar på glid, föräldrarskap osv Men nu...
Citera
2017-08-07, 11:33
Medlem
Citat:
Hade hon efter domen skrivit på sin instagram att pga privata skäl så måste jag ta hand om min familj och kommer därför inte kunna vara aktiv på Instagram eller några som helst intervjuer och tv program och bett om att få vara ifred med familjen så hade alla förstått och respekterat henne. Hon hade efter en period kunnat vara med i riktiga samhällsprogram om ungdomar på glid, föräldrarskap osv Men nu...

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Citera
2017-08-07, 11:34
Medlem
nu har jag kontaktat Göteborgs posten med...nu kör jag DN och SVD
Citera
2017-08-07, 11:40
Medlem
Har någon kommersiell tidning ens skrivit om domen? Tror inte man vill hänga ut en minderårig för våldtäkt även fast det är Anna Book som är mamma. Det blir ju omöjligt att skriva en artikel om inte det kommer fram så kommer nog aldrig hända.
Citera
2017-08-07, 11:40
Medlem
Happylands avatar
Citat:

Tror hon är alldeles för ego för att komma på tanken att dela rampljus. Hela domen är en spricka i fasaden, inget behöver förändras eftersom alla andra är idioter. Tror hon kommer gråta ut när det inte finns något annat att skriva om, nu har hon alldeles för mkt på gång med BL..
Citera
2017-08-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu har jag kontaktat Göteborgs posten med...nu kör jag DN och SVD
Heja mamma! Som föräldrar har vi en jättechans att nu få komma till tals. VI VÄGRAR DÅLIGA VUXENFÖREBILDER!
VI VÄGRAR ANNA BOOK!
Citera
2017-08-07, 11:42
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Jag tror att Anna kommer bli jättedesperat med att hänga och synas med kändisar nu. Ju mer de vänder henne ryggen desto mer kommer hon klamra sig fast vid dom. Hon kommer lägga upp gamla bilder från gamla tv program och invigningar.

Fast det är exakt det hon gjort dagligen i trettio år. Nu krävs det nog tyngre artilleri om hon ska få uppmärksamhet. Min gissning är att hon väljer att chockera på något sätt; kanske spela in porr med någon annan föredetting på dekis. Jag kan se hon och Anders "kuken" Borg spela in tillsammans och kalla det "Fångarna på Borgen" eller "Anna i ABC-Borgen".
Citera
2017-08-07, 11:43
Medlem
Anna Books citat

" Inte alltid förövaren är förövaren, offret är offret och vittnen är ärliga."

Vad menar hon? Är offret förövaren och förövaren offret? Blev hennes son egentligen munknullad av 13 åriga flickan? Med vad?

Är detta vad hennes kända vänner stöttar? Det media vill lyfta fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in