2018-04-08, 23:57
Citat:
Ursprungligen postat av pilatuspilates
Lilla Melodifestivalen co-hostade hon 2006 med Kitty Jutbring men enligt en intressant gammal artikel i SvM så påstår hon att hon blir den första programledaren för just det programmet vilket enligt mig är mindre sant av en enkel anledning: Det har vart 7 programledare för den showen innan Anna tog "hela ansvaret på sina axlar". (Hon glömde nämna Kitty) Lite ironiskt för övrigt att hon skulle samla pengar till förmån för barn som utsatts för sexuella övergrepp.

Saxat från intervjun:

"Vad ska du göra i sommar?
-Det ser ut att bli hur många spelningar som helst. Det blir välgörenhet med Astrid Lindgrens barnsjukhus, insamlingar och stödgala i Kungsträdgården till stöd för barn som blivit sexuellt utnyttjade. Jag har jobbat en del med Barnens Rätt i Samhället (BRIS). Detta är saker som ligger mig varmt om hjärtat.
-Dessutom kan jag avslöja att jag blir programledare i lilla melodifestivalen till hösten. Jag klarade testet och det blir första gången programmet får en programledare, så nu ligger hela ansvaret på mina axlar. Sedan blir det en del jobb i studio."

Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Programledare för Lilla Melodifestivalen

2014: Kim Ohlsson
2013: Behrang Miri och Kim Ohlsson
2012: Molly Sandén och Kim Ohlsson
2009: Ola Lindholm
2008: Nassim Al Fakir
2007: Josefine Sundström och Måns Zelmerlöw
2006: Anna Book och Kitty Jutbring
2005: Nanne Grönvall och Shan Atci
2004: Magnus Carlsson och Mela Mestafio
2003: Victoria Dyring1
2002: Josefine Sundström och Henry Chu

Ja nån form av störning lider hon nog av.
Citera
2018-04-09, 00:16
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Programledare för Lilla Melodifestivalen

2014: Kim Ohlsson
2013: Behrang Miri och Kim Ohlsson
2012: Molly Sandén och Kim Ohlsson
2009: Ola Lindholm
2008: Nassim Al Fakir
2007: Josefine Sundström och Måns Zelmerlöw
2006: Anna Book och Kitty Jutbring
2005: Nanne Grönvall och Shan Atci
2004: Magnus Carlsson och Mela Mestafio
2003: Victoria Dyring1
2002: Josefine Sundström och Henry Chu

Alla som du nämner här har det gått bättre för/är mer efterfrågade än vår lilla tunna.
Undrar hur det kommer sig
Citera
2018-04-09, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Åh, var hittade du den? Har sökt med ljus och lykta men intet bibliotek i närheten (och jag bor ändå i en av Sveriges största städer) behagar erbjuda den. Vill ju läsa om fadäsen med Johannes Brost i hissen!

Den händelsen finns så klart inte med.
Finns många händelser som hon lämnar sin syn på och vad som egentligen hände osv och så klart hennes storhet.
Googla på boken den finns på antikvariat jag betalade 40kr för den🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Upprepande gånger påtalar hon om vilken bra programledare hon skulle vara i Idol då hon är nästan synk och skicklig på att kunna plocka ut kommande talanger😩
Citera
2018-04-09, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Den händelsen finns så klart inte med.
Finns många händelser som hon lämnar sin syn på och vad som egentligen hände osv och så klart hennes storhet.
Googla på boken den finns på antikvariat jag betalade 40kr för den🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Upprepande gånger påtalar hon om vilken bra programledare hon skulle vara i Idol då hon är nästan synk och skicklig på att kunna plocka ut kommande talanger😩

synsk ska det stå
Citera
2018-04-09, 10:00
Medlem
colberttts avatar
Anna levererar ödmjukhet som vanligt! https://minfil.org/3d6bcdefbc/2804AC...0B4388DD8.jpeg

Och mystik! https://minfil.org/4863ceeeb7/E6C63E...0ADA03B56.jpeg

Vilken vecka det kommer bli!
Senast redigerad av colberttt 2018-04-09 kl. 10:02.
Citera
2018-04-09, 10:06
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Anna levererar ödmjukhet som vanligt! https://minfil.org/3d6bcdefbc/2804AC...0B4388DD8.jpeg

Kan det vara så att svärfar har sålt lägenheten till familjen? Till underpris? Eller på någon slags avbetalning? Därav rush till Spanien för att skriva papper
Citera
2018-04-09, 10:42
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt

Ja gode gud...”Kanske.Kanske inte”
varför irriterar jag mig så förbannat på just det här fjantandet med flytten?
Varför kan inte fjanten säga rakt ut att de ska flytta?
Jag menar, det är en sak att vi här inne sitter och gottar oss åt detta men hennes följare (någon av dem iaf)får jag väl anta är uppriktigt nyfikna på vad som händer, också av medkänsla?
Det är så satans orimligt beteende att behandla sina fans på det sättet.
Det känns som att allt hon bryr sig om är att försöka ”skoja lite” med oss här? Och så skiter hon i de som faktiskt tycker om henne(men jag måste säga att jag blir mer och mer tveksam till att hon har några fans alls längre)
Citera
2018-04-09, 10:59
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja gode gud...”Kanske.Kanske inte”
varför irriterar jag mig så förbannat på just det här fjantandet med flytten?
Varför kan inte fjanten säga rakt ut att de ska flytta?
Jag menar, det är en sak att vi här inne sitter och gottar oss åt detta men hennes följare (någon av dem iaf)får jag väl anta är uppriktigt nyfikna på vad som händer, också av medkänsla?
Det är så satans orimligt beteende att behandla sina fans på det sättet.
Det känns som att allt hon bryr sig om är att försöka ”skoja lite” med oss här? Och så skiter hon i de som faktiskt tycker om henne(men jag måste säga att jag blir mer och mer tveksam till att hon har några fans alls längre)

Anna ”skiter” i sina fans. Hon tror/vet/anser att hon är bättre än alla andra och att vara ett fan av henne är en naturlig del av hierarkin. Hon bryr sig lika lite om sina fans som hon bryr sig om sin familj.

Ser fram emot att Tunnan läser det jag just skrivit och kommer ta sina fans till sig framöver, för att visa hur fel vi på Flashback har. Let the show begin.
Citera
2018-04-09, 12:03
Medlem
Att hon är överheten själv viste vi redan. fan har inte så högt värde heller när man lyssnar på liven och hur hon kan skälla ut "fan" som ställer ganska ok frågor men som Tunnan inte vill svara på. Hon är inte klok, hon pissar på de flesta jag träffade henne vid ett tillfälle och hon var det otrevligast jag har träffat har en väldigt stor översittare attityd
Citera
2018-04-09, 15:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Att hon är överheten själv viste vi redan. fan har inte så högt värde heller när man lyssnar på liven och hur hon kan skälla ut "fan" som ställer ganska ok frågor men som Tunnan inte vill svara på. Hon är inte klok, hon pissar på de flesta jag träffade henne vid ett tillfälle och hon var det otrevligast jag har träffat har en väldigt stor översittare attityd

Ja hade hon inte haft så dålig attityd mot andra utan betett sig mer ödmjukt hade hon sluppit en massa kritik och kunnat leva ett vanligt familjeliv. Jag har aldrig träffat människan men utifrån det som har framkommit i den här tråden samt i medierna så framstår hon som en människa som saknar ödmjukhet och förmågan att läsa av olika situationer.
Citera
2018-04-09, 15:32
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Kan det vara så att svärfar har sålt lägenheten till familjen? Till underpris? Eller på någon slags avbetalning? Därav rush till Spanien för att skriva papper
Varför i så fall blanda in mäklare som kostar pengar?
Citera
2018-04-09, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Varför i så fall blanda in mäklare som kostar pengar?
IQ fiskmås kanske?
Haha så jävla bra. Nä så kan det nog inte vara. Men tanken fick mig att LOLa till lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in