2017-08-26, 01:54
Medlem
Har man inte tystnadsplikt på TV4 om det är en tävling som inte ens börjat visas? Skriver revbensspjället att hon vann första pris? I så fall borde också ett dopingprov utfärdats? Hon lovar ju också i sina inlägg att det kommer mera och att detta bara är början på bantningen? Så talar en gammal pundare där det ofta inte går att avsluta det som påbörjats.
Citera
2017-08-26, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag såg några minuter av en livesändning hon hade tidigare ikväll. Där kom det på tal i chatten att det ska ha läckt ut vem som vinner BL, och att det skulle vara Booken som kammade hem segerbucklan.
Anna klargjorde att det var någon sjuk människa på Bloggbevakning som har läckt ut dessa lögner.
Naturligtvis var jag tvungen att gå in på Bloggbevakning för att kolla, och där visade det sig (genom en skärmdump) att "läckan" var inget mindre än... *trumvirvel* ... Annas egna Instagram!

Att tro att Alban anpassar datum för sitt födelsedagsfirande utifrån att det ska vara en dag när Anna Book är upptagen, det är nog att tillskriva henne på tok för mycket betydelse.

I det fallet gör nog Aftonbladet varken till eller från. Det räcker med att hon öppnar kakhålet för att alla i närheten ska bli snöblinda.

Problemet är porslinsgaddar, att hon spraytanat sig så hon ser ut som en solariegrillad 60-taggare, tatuerade ögonbryn, extensions och att hon bantat ned sig till ett Uffe-Larsson-utseende.

Fast hon ser ju bättre ut än beskrivningen. Om maten är god behöver man inte alltid fråga efter ingredienserna.
Citera
2017-08-26, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Insidan. Den är rutten, ful och falsk.

Som alla andra är?
Citera
2017-08-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
ser hon frisk ut?
ni måste se något jag inte ser.
https://www.pixeltopic.com/files/201...hphrzdfznz.jpg

Jag ser en äldre, medelålders, kvinna med avmagrat ansikte, där skinnet inte hunnit anpassa sig och där tänderna tycks tränga ut ur munnen.
Citera
2017-08-26, 12:17
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
ser hon frisk ut?

Men herregud. Det måste vara bland de värsta jag sett.

Att hennes make Roberto ligger på rygg ch sparkar med benen och ropar efter mamma kommer knappast hjälpa henne ur hennes kris.
Citera
2017-08-26, 15:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
ser hon frisk ut?
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Men herregud. Det måste vara bland de värsta jag sett.
Att hennes make Roberto ligger på rygg ch sparkar med benen och ropar efter mamma kommer knappast hjälpa henne ur hennes kris.

Ja frisk ut, det ser hon inte ut att vara. Jag tror att hon är på väg mot en total kollaps. Nog för att hon betett sig udda genom åren, men de sista månaderna har det ju varit extremt urspårat. Kan nog tänka mig att det blivit för mycket för henne med:
-BL,Vip
-Våldtäkten som sonen utförde och dömdes för.
-Tänderna (postorder)
-Att Minigrisen fick kicken från "Marknadschefs" jobbet på Brottbykliniken
-Att fettot ej får vara med i Så Mycket Bättre eller Stjärnorna På Slottet.
-Att Wahlgrensklanen tjänar massiva pengar och är i ropet just nu.
-Ovan tillsammans med de vanliga konstigheter Fettot har för sig.
Citera
2017-08-26, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja frisk ut, det ser hon inte ut att vara. Jag tror att hon är på väg mot en total kollaps. Nog för att hon betett sig udda genom åren, men de sista månaderna har det ju varit extremt urspårat. Kan nog tänka mig att det blivit för mycket för henne med:
-BL,Vip
-Våldtäkten som sonen utförde och dömdes för.
-Tänderna (postorder)
-Att Minigrisen fick kicken från "Marknadschefs" jobbet på Brottbykliniken
-Att fettot ej får vara med i Så Mycket Bättre eller Stjärnorna På Slottet.
-Att Wahlgrensklanen tjänar massiva pengar och är i ropet just nu.
-Ovan tillsammans med de vanliga konstigheter Fettot har för sig.

-Och att inte bli bjuden på Camillas bröllop, eller Dr Albans födelsedagsfest...
Citera
2017-08-26, 22:13
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Äldsta dottern Fetlicia:
26 år bor hemma hos mamma och lever på att styvfar har två jobb för att kunna försörja henne + mamsen. Skäms hon inte?
Har varken jobb eller utbildning (nej, "jobbet" hos käftis räknas inte då det bara ger gratis/rabatterade ingrepp), men anser sig själv vara "too glam to give a damn".

Sonen Antonio:
17 år och redan utredd av soc ett flertal gånger, bl.a för misshandel, langning och hot. Nu även dömd för våldtäkt mot barn i både TR och HovR.

Yngsta dottern Vanessa:
15 år och så vitt vi vet fläckfri. Annas sista hopp om att få en vanlig och normal avkomma.

Socialen borde ha tagit barnen redan vid födseln. Stackars ungar att behöva växa upp i den misären!!!
Citera
2017-08-26, 22:24
Medlem
apankanneringens avatar
Enligt Instagram verkar Anna ha flera Louis Vuitton väskor, däribland en stor resväska på hjul. Kan de verkligen vara äkta? Familjen är ju inte direkt höginkomsttagare.
Citera
2017-08-26, 22:48
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apankanneringen
Enligt Instagram verkar Anna ha flera Louis Vuitton väskor, däribland en stor resväska på hjul. Kan de verkligen vara äkta? Familjen är ju inte direkt höginkomsttagare.

Hon har nog köpt billiga kopior i Spanien.
Citera
2017-08-26, 23:36
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apankanneringen

Om någon väska mot all förmodan skulle vara äkta så är de ju perfekta för kronofogden att utmäta!
Citera
2017-08-27, 02:22
Medlem
Live nu, hon är full och tillsammans med han opererade killen från brottby samt transor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in