2013-12-24, 02:20
Medlem
10sekunders avatar
Grattis, Anna till ännu en rubrik! Visst är det en tragisk händelse men något säger mig att artikeln inte uppstod efter påtryckning från aftonbladet, direkt. Hon kanske t.o.m. betalar för att "tala ut"?
Citera
2013-12-24, 04:55
Medlem
Anna skrev på sin blogg att hon ville vara med i "Så mycket bättre" för något år sedan och medgav att hon tjatat på TV4 om ett deltagande. Hon skriver samtidigt att hon har massor med album att ta av och riktiga hit´s. Stämmer det? Jag har bara hört en låt som heter ABC. Hon menar att övriga gäster i programmet skulle ha en guldgruva med bra topplåtar som Anna Book sjungit in?

Är det någon här som köpt skivorna och kan tala om hur dessa låter? Hon kan väl inte ljuga på sin egen blogg att hon verkar varit en jättestor hitmakare?
Citera
2013-12-24, 09:19
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Grattis, Anna till ännu en rubrik! Visst är det en tragisk händelse men något säger mig att artikeln inte uppstod efter påtryckning från aftonbladet, direkt. Hon kanske t.o.m. betalar för att "tala ut"?

Tunnan behöver inte betala Aftonhoran för artiklar; de älskar att skriva sådant trams, det är hela deras affärsidé. Folk gillar att läsa och skratta åt tunnan och då tjänar de pengar. För övrigt är det sällan något som är tragiskt i skvallret om tunnan, bortsett från henne själv; det är alltid pseudohändelser. Och jag erkänner: jag gillar det också!
Citera
2013-12-24, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellb0und
Det slår ju aldrig fel.........

Precis! Såg henne gråta över "mordförsöket" i någon annan artikel också. Det måste ju vara första gången i världshistorien som någon står åtalad för mordförsök och bara döms till bötesstraff trots att Tunnan är så trovärdig, LOL!
Citera
2013-12-24, 10:57
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Tunnan behöver inte betala Aftonhoran för artiklar; de älskar att skriva sådant trams, det är hela deras affärsidé. Folk gillar att läsa och skratta åt tunnan och då tjänar de pengar. För övrigt är det sällan något som är tragiskt i skvallret om tunnan, bortsett från henne själv; det är alltid pseudohändelser. Och jag erkänner: jag gillar det också!

Men när håret hennes tovade sej, det var väl riktigt tragiskt
Citera
2013-12-24, 11:08
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Anna skrev på sin blogg att hon ville vara med i "Så mycket bättre" för något år sedan och medgav att hon tjatat på TV4 om ett deltagande. Hon skriver samtidigt att hon har massor med album att ta av och riktiga hit´s. Stämmer det?

Nej. De andra artisterna skulle få göra varsin version av ABC. Skulle TV4 ta med henne så är det en offentlig avrättning av "Så mycket bättre" som programidé.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon kan väl inte ljuga på sin egen blogg att hon verkar varit en jättestor hitmakare?

Jodå, inga problem.
Citera
2013-12-24, 12:24
Medlem
Lost-Highways avatar
Det hade ju iof varit riktig underhållning att höra 6 versioner av ABC och se tunnan sitta där med glänsande ögon medan hon proppar i sig maten och några glas vin. Det skulle ju verkligen sätta alla på prov; då gäller det verkligen att göra sin egen låt av ABC.

God Jul.
Senast redigerad av Lost-Highway 2013-12-24 kl. 12:29.
Citera
2013-12-25, 09:45
Medlem
Märklig tradition man har hemma hos Tunnan att klä granen med foton på avlidna anhöriga!
Citera
2013-12-25, 11:40
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Märklig tradition man har hemma hos Tunnan att klä granen med foton på avlidna anhöriga!

Låter onekligen ytterst ovanligt i mina öron, var har du fått den infon från?
Citera
2013-12-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Låter onekligen ytterst ovanligt i mina öron, var har du fått den infon från?

Tunnans IG!
Citera
2013-12-25, 13:52
Medlem
Kanske dags för terapi för Tunnan ang sin morsa. Man kan sörja i evighet men detta känns lite makabert att ha morsan i granen...
Lite innan jul la hon upp bilder (IG) på sin döda morsa i kistan där familjen poserar brevid... Det var lite oförberett när man följer ig:n, att plötslig få i nyllet. Varför dela med detta på nätet? Hon behöver hjälp!
Citera
2013-12-25, 15:00
Medlem
Finns det något som Anna Book gör normalt? Att hänga upp sin döda morsa i julgran är bekräftelsen på att sångfågeln är störd på riktigt.

Man kan ju undra hur hennes barn och man står ut? Nu undrar jag redan vad som ska stå i tidningen nästa gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in