2014-05-06, 22:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Hon är väl självutnämnd expert inom de flesta områden! Undrar om hon ens avslutat grundskolan?

Grundskolan gjorde hon, men sen blev det inte så mycket eftersom hennes låt ABC blev en hit.
Har nog skrivit det förut i den här långa tråden, men henne mamma tog henne ur skolan och såg till att tjäna pengar på henne. Minns ju väl när hennes mamma köpt en nästan ny guldmetallic Fläskmerca och en päls och seglade in på servicebutiken på Ekuddsvägen 1. Kärringen krävde att gå före i kassan, men det fick hon inte!

Jag bodde själv ett par hus därifrån och när man gick förbi deras lägenhet så hade nån klistrat affischer på Anna, med bilderna utåt!

Stackars Anna och det kanske inte är underligt om hon är som hon är och stackars henne att mamman inte såg till att se till att intäkterna stannade hos Anna.
Citera
2014-05-07, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Grundskolan gjorde hon, men sen blev det inte så mycket eftersom hennes låt ABC blev en hit.
Har nog skrivit det förut i den här långa tråden, men henne mamma tog henne ur skolan och såg till att tjäna pengar på henne. Minns ju väl när hennes mamma köpt en nästan ny guldmetallic Fläskmerca och en päls och seglade in på servicebutiken på Ekuddsvägen 1. Kärringen krävde att gå före i kassan, men det fick hon inte!

Jag bodde själv ett par hus därifrån och när man gick förbi deras lägenhet så hade nån klistrat affischer på Anna, med bilderna utåt!

Stackars Anna och det kanske inte är underligt om hon är som hon är och stackars henne att mamman inte såg till att se till att intäkterna stannade hos Anna.
Ändå hänger hon upp morsan i julgranen. Nu har ju var och en ansvar för sitt eget liv varför jag tror att Anna Book har någon form av hjärnskada tyvärr. Kanske arvsanlag eller om modern söp under graviditeten? Om det du skriver stämmer borde fotot legat i julgransfoten.
Citera
2014-05-07, 11:33
Medlem
Lägenheten som låg på bv hyrdes som lokal till Annas fanclub/kontor. Därav posters som hängdes utåt på fönstrena. Själva bodde de högre upp i huset. Bara som parentes...
Citera
2014-05-08, 23:34
Medlem
Anna fick bud från viaplay, en låda med gott och biljett till förhandsvisning av nån film . A dukade upp smasket på som hon plåtade och tackade såå rysligt mycket för sakerna men att hon tyvärr inte hade tid igår kväll att komma på premiären. Tror fan det när hela "klanen" fått samma inbjudan! Senare lägger hon ut en bild där hon sitter i sin galastass vid ett uppdukat bord framför tvn med VIP biljetten synlig. Hon är för sorglig, den stackarn
Senast redigerad av Tallintorsk 2014-05-08 kl. 23:39.
Citera
2014-05-13, 02:37
Medlem
Läser på hennes instagram att dotter fyller år. AB har gått ner i vikt.

Vad gnäller ni om hennes psykiska hälsa för?

Tycker hon verkar helt normal.
Citera
2014-05-16, 12:31
Medlem
joshua02s avatar
Kunde inte hålla mig för skratt när jag läser en del av tråden. Anna som blir i gräl med alla. Stjäl. Vänskap kapas på löpande band. Och hon plockar bort folk på löpande band på Instagram som ifrågasätter något vänligt & inte skriver en massa hjärtan, puss & kramar.

Och mest underhållande är Annas lättretlighet. Att hon orkar med sin långa utläggningar efter varje "ifrågasättande kommentar" & så lite hjärtan & gull på det.

På sant. Vad har hon för diagnos?
Citera
2014-05-16, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joshua02
Kunde inte hålla mig för skratt när jag läser en del av tråden. Anna som blir i gräl med alla. Stjäl. Vänskap kapas på löpande band. Och hon plockar bort folk på löpande band på Instagram som ifrågasätter något vänligt & inte skriver en massa hjärtan, puss & kramar.

Och mest underhållande är Annas lättretlighet. Att hon orkar med sin långa utläggningar efter varje "ifrågasättande kommentar" & så lite hjärtan & gull på det.

På sant. Vad har hon för diagnos?
Kleptoman och mytoman är hon ju iaf, har förmodligen även en eller flera andra diagnoser!
Citera
2014-05-16, 20:04
Medlem
joshua02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Kleptoman och mytoman är hon ju iaf, har förmodligen även en eller flera andra diagnoser!

Och ändå röstar folk henne till final i Let's Dance & Körslaget.. beror säkert på att hon alltid spelar på känslor. När hon bölar om sin döda mor för 200:e gången & gråter över sin overwhelming love från hennes familj. Patetiskt.
Citera
2014-05-21, 11:22
Medlem
Minkybabys avatar
Anna Book pryder omslaget till någon TV-guide såg jag i butikens tidningsställ, det är tydligen dags nu:
"Hela kändis-Sverige bakar har premiär fredag den 23 maj, 20.00 i TV4"
Repris söndag 11:30
I premiäravsnittet skall de baka sin favorittårta vilket visar sig inte vara så lätt.
Kommer vi få se tårar redan i första avsnittet kanske ?
Citera
2014-05-21, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Anna Book pryder omslaget till någon TV-guide såg jag i butikens tidningsställ, det är tydligen dags nu:
I premiäravsnittet skall de baka sin favorittårta vilket visar sig inte vara så lätt.

Mycket tårar lär det bli och fula påhopp på andra deltagare som alltid då Tunnan är med i något tävlingsprogram.
För övrigt får vi väl hoppas att ingenting som sitter löst hamnar i smeten, t.ex. naglar, hår eller ögonfransar
Citera
2014-05-21, 12:23
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby

Att Anna Book pryder omslaget på en TV-guide är självfallet en hedersbetygelse som beror på Annas stora popularitet och hennes käcka och trevliga humör.

Snygg och lagom kramgo är hon också, det lilla stycket!
Citera
2014-05-21, 22:11
Medlem
AB är ett stående skämt i kändissverige. Ingen vill vara hennes kompis, alla gillar att skratta åt henne. Det här klippet om ABs mass-sms till sina "kändiskompisar" är otroligt kul!
https://www.youtube.com/watch?v=yJVUvEXZphA (spola till 1,40)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in