2013-12-25, 20:10
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Finns det något som Anna Book gör normalt? Att hänga upp sin döda morsa i julgran är bekräftelsen på att sångfågeln är störd på riktigt.

Man kan ju undra hur hennes barn och man står ut? Nu undrar jag redan vad som ska stå i tidningen nästa gång?

Det blir väl nått i stil med att mamma åkte i golvet p.g.a. att hon (Anna)lurats att köpa en gran som barrade. Artikeln kompletterad av bild på en söndergråten Anna.......
Senast redigerad av Min brors kusin 2013-12-25 kl. 20:18.
Citera
2013-12-25, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Finns det något som Anna Book gör normalt? Att hänga upp sin döda morsa i julgran är bekräftelsen på att sångfågeln är störd på riktigt.

Man kan ju undra hur hennes barn och man står ut? Nu undrar jag redan vad som ska stå i tidningen nästa gång?
De mindre barnen har väl inte något direkt väl men att hennes man står ut är väl ett smärre under! Som någon skrev så skulle Tunnan definitivt behöva terapi, i första hand för sin narcisistiska läggning!
Citera
2013-12-25, 21:44
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Kanske dags för terapi för Tunnan ang sin morsa. Man kan sörja i evighet men detta känns lite makabert att ha morsan i granen...
Lite innan jul la hon upp bilder (IG) på sin döda morsa i kistan där familjen poserar brevid... Det var lite oförberett när man följer ig:n, att plötslig få i nyllet. Varför dela med detta på nätet? Hon behöver hjälp!

Nu lurade du mig kolla igenom en hel drös med hemska bilder och inte hittade jag bilden du talade om
Citera
2013-12-25, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Nu lurade du mig kolla igenom en hel drös med hemska bilder och inte hittade jag bilden du talade om

Vänta lite...
Citera
2013-12-25, 22:07
Medlem
Ratads avatar
Hennes förmåga att hitta redaktionspersonal som inte spärrat henne i telefonlistan är otrolig. Skulle någon på fredagsmys-TV4 ens våga ha med henne i "Så mycket sämre"? Eller väger hennes musikskatt för lätt för dessa elitister? Att på en timme i media med Niklas Strömstedt är väl inte att tänka på... det blir så lätt att man kommer in på alla de mer eller mindre fiktiva kriser hon förknippar låtarna med.
Citera
2013-12-25, 22:26
Medlem
Bilderna är borta tyvärr..
Citera
2013-12-25, 23:59
Medlem
Nu lär hon ju i alla fall sina ungar att morsan ska hänga i granen. Hoppas att hon ger sina barn en fin bild till den dagen kommer.
Citera
2013-12-26, 01:18
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Bilderna är borta tyvärr..

Attans. Hade varit intressant att se. Osmakligt men intressant!
Citera
2013-12-26, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Attans. Hade varit intressant att se. Osmakligt men intressant!

Jag har också sett bilderna och dom var i allra hösta grad osmakliga. Någon Einstein (hennes man?) har väl lyckats övertyga henne om att man kanske bör ha en liten gnutta integritet iaf och förmått henne att ta bort bilderna.
Dagens tema på IG är att mannen som utförde "mordförsöket" på Tunnan och hennes son minsann har fått sitt straff för p.g.a. att hon är så trovärdig............Han blev dömd endast till böter btw!
Citera
2013-12-26, 21:10
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Jag har också sett bilderna och dom var i allra hösta grad osmakliga. Någon Einstein (hennes man?) har väl lyckats övertyga henne om att man kanske bör ha en liten gnutta integritet iaf och förmått henne att ta bort bilderna.
Dagens tema på IG är att mannen som utförde "mordförsöket" på Tunnan och hennes son minsann har fått sitt straff för p.g.a. att hon är så trovärdig............Han blev dömd endast till böter btw!

Oj,där ser man. Någon i familjen har lite vett kvar. Hade varit fantastiskt om någon tagit printscreen

Kollade IG nu, tanken att tunnan kanske har borderline slog mig just....
Ena stunden är det "Åååh min fantastiska familj, min PERFEKTA julmat jag lagat, etc."
I nästa stund är det tårar och "elaka, ONDA personer som svikit mig så grymt YYYYYNK".

Snabba vändingar där får man säga
Citera
2013-12-26, 22:02
Medlem
Min brors kusins avatar
Att hon inte gråtit ut över allt näthat som hon drabbas av i den här tråden är obegripligt
Citera
2013-12-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Att hon inte gråtit ut över allt näthat som hon drabbas av i den här tråden är obegripligt
Allt är inte hat min bäste Min brors kusin, det finns mycket fint och stärkande för Anna i denna tråd trots att man misstänker att de flesta antyder typ att inget elakt = inget skvaller. Jag menar att det finns skvaller som inte behöver vara elakt och eventuellt riskera att såra någon. Anna tål nog att läsa tråden utan att tår rullar nedför kind.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in