2015-01-18, 23:31
Medlem
JBernards avatar
Riktigt rolig kommentar faktiskt
Citera
2015-01-18, 23:32
Medlem
ebba112s avatar
Ny bild - Inga inlägg kommer att raderas - Står för att jag står upp för mig själv.

Och texten som följer med lite kommentarer :

annatoledanobook
För 20 minuter sedan

Men förhoppningsvis leder detta till att folk i ALLA åldrar tänker på hur eller vad man kommenterar INNAN man kommenterar öppet med sitt eget namn 🙏 DÅ "hänger" man liksom redan ut sig själv & är det bara JAG som ska tåla att få svar på tal eller åsikter haglandes emot mig? Svaret är enkelt & självklart NEJ. Flickan som skrev med sitt namn öppet på min IG har jag inga problem med vill hon följa så får hon & vill hon inte så behöver hon inte. Men jag har utstått mobbing i alla dess former i över 30 år ~ så kalla inte mig för mobbare för att jag står upp för mig själv. Jag respekterar dom som respekterar mig & jag kommenterar ALDRIG hånfullt, ironiskt, skämtsamt på den nivån om vissa saker & jag rappar ingen över ryggen med en piska för någons åsikter eller tankar. Herregud! Jag la upp en bild på min middag?!?!? & ska bara TA att en människa skriver en antagande kommentar om att det minsann inte var nått fel på mitt sug på vin?!?! & sen tål många av er inte att jag ger svar på tal. Jag står för mitt & det borde alla göra!
Följer

suzannelundkvist, ingridl78, sigridgustavsson and 95 others like this.

steffelito08
Lite vin gör kvinnan fin 😊😍

lincolnkarlsson
STYRKEKRAM

william_magalele
Show some love and respect to Anna she works hard so bee nice. Thx for the love and support to almost all of you. God bless❤️

englasodergren
Brotha chilla ner

cbwmusic
Tycker du gör rätt! Kan man inte stå för det man skriver bör man avstå från att skriva det!

petoraeb
Word💪!!!

englasodergren
@fialarssonberg kolla alla hennes senaste inlägg, läs kommentarrrna hahha

swedish_____
You go girl!

kerstinangelika
🌈 Ni ger Anna ingen ärlig chans... #abc #vin ? #nejtea

tildefransson
Hahahahah JAG VET @almasoderberg

fellebooii
Kämpa Anna!   

tildefransson
Nu har det nog blivit lite för många glas vin Anna!😔 en vanlig söndag tillochmed!

okresh
I.S.Tea - du är i mina tankar!

mmillaaas
@isylvander nu jäklaaaarrr

axsundberg
Vilken fin och tänkvärd bild @annatoledanobook . Använder du dig av någon app, eller ngt fotoprogram?

frugramse
💖

abbbus
Lilla Anna 💕

abbbus
Du behöver nog lite professionell hjälp💕

revolterar
❤️ Anna ❤️

franzenskan
❤️

englasodergren
Brotha chilla ner

cbwmusic
Tycker du gör rätt! Kan man inte stå för det man skriver bör man avstå från att skriva det!

petoraeb
Word💪!!!

englasodergren
@fialarssonberg kolla alla hennes senaste inlägg, läs kommentarrrna hahha

swedish_____
You go girl!

kerstinangelika
🌈 Ni ger Anna ingen ärlig chans... #abc #vin ? #nejtea

tildefransson
Hahahahah JAG VET @almasoderberg

fellebooii
Kämpa Anna!   

tildefransson
Nu har det nog blivit lite för många glas vin Anna!😔 en vanlig söndag tillochmed!

okresh
I.S.Tea - du är i mina tankar!

mmillaaas
@isylvander nu jäklaaaarrr

axsundberg
Vilken fin och tänkvärd bild @annatoledanobook . Använder du dig av någon app, eller ngt fotoprogram?

frugramse
💖

abbbus
Lilla Anna 💕

abbbus
Du behöver nog lite professionell hjälp💕

revolterar
❤️ Anna ❤️

franzenskan
❤️

hamburgaren
Hahahahha @okresh

hannatillberg
klart jag vill följa just DIG Anna 💕❤️💕❤️ ljus och kärlek till dig✨

moawal
#jesuisannabook
Citera
2015-01-18, 23:33
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Riktigt rolig kommentar faktiskt

Jag skrattade högt och tänkte att nu kommer helvete gå loss och visst gjorde det det
Citera
2015-01-18, 23:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Ser att någon var snabbare än mig

Anna la upp en bild på sin middag och skrev att det bara blev en lite portion för hon hade ingen matlust

Tjejen skrev först en kommentar att vad synd om henne och hoppas hon mådde bättre snart och sen skrev hon en ny kommentar i skämtsam ton - Men vin klarar du av att dricka ! Och Anna och hennes följare gick i taket och sen kom det en ny bild där Anna skällde ut tjejen och nu är tråden uppe över 400 kommentarer och Anna har lagt upp en ny bild där det står att alla kommentarer inte kommer att raderas utan hon står för det hon skriver...

Ja jösses. Vad var det hon var nere för denna gång då? Kommentaren från tjejen är ju så uppenbart skämtsam att det borde vare omöjligt att missförstå. Fast tydligen inte i Annas fall. La upp en drinkbild på min facebook igår och skulle enbart tycka det var roligt om nån kommentera något i stil med vad tjejen skrev. Typ "Januari är ju en fattig månad, men alkoholbudget har du tydligen" Hade som sagt tyckt det var asroligt men ja Anna verkar ha brist på humor, självinsikt, självdistans och en massa mer
Citera
2015-01-18, 23:39
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja jösses. Vad var det hon var nere för denna gång då? Kommentaren från tjejen är ju så uppenbart skämtsam att det borde vare omöjligt att missförstå. Fast tydligen inte i Annas fall. La upp en drinkbild på min facebook igår och skulle enbart tycka det var roligt om nån kommentera något i stil med vad tjejen skrev. Typ "Januari är ju en fattig månad, men alkoholbudget har du tydligen" Hade som sagt tyckt det var asroligt men ja Anna verkar ha brist på humor, självinsikt, självdistans och en massa mer

Ingen aning det går ju upp och ner hela tiden där, svårt att veta vad det är denna dagen. Kanske är så att sanningen svider, tjejen trampade på en öm tå och hon fick ett psykbryt pga av det... Jag och alla andra förstod att det var ett skämt... Det kliar i fingrarna att kommentera men vill inte bli blockerad.
Citera
2015-01-19, 00:02
Medlem
ebba112s avatar
Och här kom det ett svar på en kommentar från Anna :

annatoledanobook
@maxgylling Du verkar vara en smart kille, därför förvånar det mig att du tror att jag " hämnas " Jag skrev till den det anbelangade direkt för att tala om att jag inte gillade hennes antagande. Hon hade kunnat fråga om hon ville veta? Jag hade svarat. Men nej hon skrev som svar på att jag hade skrivit att jag inte hade nån aptit / men att det minsann inte var nått fel på mitt sug efter vin & där passerade hon en gräns som inte är okej för MIG. Jag har nu skrivit upprepade gånger att oss emellan finns inget problem mer nu i frågan & vill hon följa mig? Så kan hon det det är upp till var & en. Men jag har också valt att ta bort följare nu som jag anser har utsatt mig för ännu mer mobbing & hånat mig tillräckligt. Om man ger sig in i leken....så får man väl tåla den eller är det andra regler för mig?!? Och av 1.000 ggr så står jag upp för mig själv 1 eller 2 ggr det är rätt ofta jag vänder andra kinden till. Så de få gånger jag gör det, tänker jag inte be om ursäkt för. Jag har INTE mobbat någon, jag har inte antagit, skämtat, hånat & varit ironisk MOT någon / men ser du kommentarerna här? & ser du vad folk älskar att hata, spotta & fräsa. Skriver man kommentarer med sitt namn öppet i kommentarsfältet ~ ja då har man ju gjort det. Hur kan det då bli att JAG hänger ut henne. Behöver inget svar på det, men det låter bara dumt. & att se att man gottar sig så här & skriver ännu mer hån & driv, som många gjort här så ser man verkligen vad hemskt det är att folk gillar sånt här såååå mycket. DET är skrämmande. Må så fint & allt gott framöver. Med vänlig hälsning, Anna.

Kan undrar hur gammal hon är mentalt...
Citera
2015-01-19, 00:38
Medlem
ebba112s avatar
Vissa är ju bara fyndiga i sina svar -

patricolilja
Anna ta inte åt dig, det finns en morgondag och allt detta är bara killsnack och du kommer vara tillbaka på fötter som en boomerang. Det bor en ängel i min själ, och det gör det i din med! Innan dem börjar prata så ska hatarna lära sig att stava #ABC💖#BookersUnited #Bookersfanclub

fredrikarnesson
Det är sjukt ju, lider med dig! Så fruktansvärt hemskt för dig att få genomgå sådan mobbning... Det är det värsta som kan hända en människa, speciellt en framgångsrik medelålders kvinna från Sverige. Vi är så himla utsatta i det här landet, vi får stå med hat på nätet varenda dag som går.. Folk pratar om svältande barn i Afrika, epidemier i ebola, massmord av isis mm, men det här är fan över gränsen!! Detta borde uppmärksammas i media, stora rubriker om er stackars kändisar som utsätts dagligen, som lider så fruktansvärt... Fy fan vilket hemskt liv att leva #prayforannabook #lifeisntfair

Den sista blev raderad direkt...
Citera
2015-01-19, 00:43
Medlem
det jag undrar är varför jag ska bry mig om en person som har haft typ en hit och enbart haft en roll i medier på grund av detta och sin kändisskapkåthet. Få har utnyttjat sitt "kändisskap" mer än book. Vad är hon känd för? Vad har hon gjort efter sin schlagerlåt? Noll. Mer schlager. Att medierna skriver om henne är en gåta. Satsa på musiken, eller lägg av med stil och lev inte på "gamla meriter"
Citera
2015-01-19, 00:48
Medlem
StigAllans avatar
Tråden har tappat i läsvärde!
Citera
2015-01-19, 02:07
Medlem
elizadeaths avatar
'Inga inlägg kommer raderas'bilden försvann precis för typ... 2 minuter sen.
Otroligt intressant, negativa kommentarer från en annan användare är också raderad.
Citera
2015-01-19, 13:31
Medlem
Anna Book är ju läskig på riktigt.
Citera
2015-01-19, 13:35
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pringlesourlord
Anna Book är ju läskig på riktigt.

Hon är sjukt läskig.

Jag undrar genuint vad hennes mamma, ursäkta uttrycket, matade i hennes skalle när hon var ung. Hon verkar inte alls uppfatta något slags skämt och tar allt på dödsallvar, samtidigt som hon deltar i c-produktioner. Man tycker att någonstans så borde hon koppla att hon är en föredetting, men näpp. Hon är ANNA BOOK.

Det är pinsamt och fascinerande att se på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in