2017-08-12, 18:38
Medlem
vad hände? jag stängde av
Citera
2017-08-12, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vad hände? jag stängde av
Blockad?
Citera
2017-08-12, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Blockad?

nej inte blockad från min hemliga insta haha men jag orka inte se hela liven...hon är ju bara föööör mkt, herregud hon hade älskat att ha ett eget typ wahlgrens värld
Citera
2017-08-12, 19:38
Medlem
självdistans skriver Anna under sitt senaste instagraminlägg....

jomenvisst serru
Citera
2017-08-12, 20:38
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nej inte blockad från min hemliga insta haha men jag orka inte se hela liven...hon är ju bara föööör mkt, herregud hon hade älskat att ha ett eget typ wahlgrens värld

Jag anser Wahlgrensklanen som patetisk, men i fläsktunnan är självklart extremt avundsjuk. Där finns pengar, och att DE får ett eget TV program tar hon som en personlig kränkning. Aldrig sett Wahlgrens värld och kommer inte göra det heller. MEN om fläsktunnans värld sändes så skulle jag nog kolla, för de är ta mig f-n lustiga familjen!
Citera
2017-08-12, 20:39
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
MEN om fläsktunnans värld sändes så skulle jag nog kolla, för de är ta mig f-n lustiga familjen!

Sjukt att inte tv-kanalerna slåss om detta. Potentialen är ju enorm.
Citera
2017-08-12, 20:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Ja, men de har nog lärt sig att det brukar innebära diverse problem med att ha med fläsktunnan att göra. Produktionsbolagen ser det säkert som hanterligt när hon är med i ett grupprogram som B.L osv, men en egen show är nog väl problematiskt med hennes beteende. Men det skulle kunna bli första klassens förnedrings TV. Tänk att alla Stolletandos är med! Herregud. Skulle nästan kunna bli en kopia på familjen Bundy.https://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A...A4rsta_%C3%A5r
Roberto som Al
Anna som Peggy
Felicia som Kelly
Antonio som Bud
Vanessa hade blivit ett bonuskort eller så hade väl hon kunnat få slippa idioterna under inspelningen.
Citera
2017-08-12, 20:51
Medlem
Citat:

här ligger mamma book i sängen o livesänder hur länge som helst o tycker väl att hon är en stooor megastjärna som alla vill frottera sig med...stackars barn....
Det slår mig att i de senaste sändni garna har hon fått frågor tex om nån ny låt ska spelas in men det sa hon nej på , nån frågade om hon fick välja mellan carola o pernilla o då valde hon pernilla, nån fråga lena ph el perelli men där hörde jag inte svaret.
En frågade om mello o då märkte man avundsjukan i svaret att det blir det nog inte för hon får ingen gräddfil som lena ph eller måns.
Man hör hur aggressiv hon blir av vissa frågor och kommentarer, hon vill verkligen vara nån som hon inte är...
Citera
2017-08-12, 20:57
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
men de har nog lärt sig att det brukar innebära diverse problem med att ha med fläsktunnan att göra.

Blev nog skrämda efter Arga Snickaren. Har man gjort henne upprörd så blir man aldrig av med henne tills hon har fått rätt. Även om hon har fel.
Citera
2017-08-12, 21:01
Medlem
Måste man följa människan för att se liven eller?
Citera
2017-08-12, 21:05
Medlem
godboys avatar
Citat:
Blev nog skrämda efter Arga Snickaren. Har man gjort henne upprörd så blir man aldrig av med henne tills hon har fått rätt. Även om hon har fel.
Jag tror väl att det går att få till något, det gäller nog bara att vara extremt nog när man skriver kontrakt med fläsket. Hon är ju så enormt kåt på att få synas och höras, sen lär hon ju inte ha råd med egna jurister heller, så man kan nog få fettot att skriva på nästan vad som helst mot en serie på typ åtta entimmes (eller 40 minuters) program.

Har de bara pappren i ordning så har ju fettot inget att hämta. Visst kan hon lipa i pressen att hon blivit lurad, men ingen annan än Susanne Wolter skulle bry sig. Jag tror nog man kan få ihop en timme i veckan med sändningsbart material på feta familjen.
Citera
2017-08-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Måste man följa människan för att se liven eller?

nej jag följer inte men kan se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in