2016-05-27, 21:49
Medlem
Jag säger det igen. Antingen är Book riktigt smart och gör sig till åtlöje för att skrapa ihop till en bra pension. Eller också alternativ 2 där hon är en fem-femma som borde få vård på obestämd tid?
Citera
2016-05-27, 22:31
Medlem
Hoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag säger det igen. Antingen är Book riktigt smart och gör sig till åtlöje för att skrapa ihop till en bra pension. Eller också alternativ 2 där hon är en fem-femma som borde få vård på obestämd tid?

Hon tjänar väl knappast mycket pengar, eller? Jag skulle tro att om hennes karl skiljer sig från henne när hon blir gammal så kommer Anna Book bli urfattig. I synnerhet om hon tagit hand om barnen under längre perioder och inte arbetat samtidigt. Korkade kvinnor tenderar att vara borta från arbetsmarknaden och förlorar stort på detta när pensioneringen blir aktuell och Anna Book har väl knappt arbetat alls.
Citera
2016-05-27, 22:32
Medlem
Hoggs avatar
Är det någon som kan förklara varför hon pratar med en bebisröst...? Det låter ju absurt.
Citera
2016-05-27, 23:05
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogg
Är det någon som kan förklara varför hon pratar med en bebisröst...? Det låter ju absurt.

Hon har problem med en trasig dna-stege. Det där är inget som du och jag kan reglera.
Citera
2016-05-27, 23:54
Medlem
Jag tror hon vill låta gullig så vi smälter. Därav bebisrösten. Sen vill hon se ut som en slampa och visar sina långa lösnaglar. Sexig och vulgär.
Citera
2016-05-28, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Hittade det här när Anna Book kallar Frans för en uppstoppad falukorv för att han uppträder med för- och efternamn i radio https://youtu.be/uqit4hs26oA

Alltså hon är inte helt i ordning, denna kvinna.
Citera
2016-05-28, 06:41
Medlem
Frammes avatar
Vad är det för fel på en man som står ut med att vara gift med denna kärring? Är han lika galen, eller? Kärringen i fråga blir ju bara värre och värre. Är hon på väg tillbaks till barnstadiet?
Citera
2016-05-28, 11:04
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror hon vill låta gullig så vi smälter. Därav bebisrösten. Sen vill hon se ut som en slampa och visar sina långa lösnaglar. Sexig och vulgär.

Det är ett väldigt användbart koncept. Att låta väldigt ung samtidigt som man har ett par ordentliga pattar under blusen och breda höfter under kjolen har alltid varit ett framgångskoncept. Fast det måste man vara en riktig man för att förstå.

Citat:
Ursprungligen postat av Hogg
Hon tjänar väl knappast mycket pengar, eller?

Så du menar att det är Annas man som drar in alla TV-pengarna...

Dessutom har Anna sin loppisförsäljning, glöm inte den!
Citera
2016-05-28, 11:10
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Vad är det för fel på en man som står ut med att vara gift med denna kärring? Är han lika galen, eller? Kärringen i fråga blir ju bara värre och värre. Är hon på väg tillbaks till barnstadiet?

Självklart får han sitt på annat håll. Med livet som insats förstås.
Citera
2016-05-28, 11:18
Medlem
Frammes avatar
Ja så måste det vara. Undrar om hon letar hårstrån, sniffar efter parfym, kollar hans mobil m m när han kommer hem. Han själv behöver ju inte vara orolig att hon ska smaka något någon annanstans. Finns det en sådan karl här på jorden så gapar jag av förvåning.
Citera
2016-05-28, 11:54
Medlem
Jag tror inte många kvinnor vill ligga med Annas man. Han ser lite galen ut och kan inte vara normal.
Citera
2016-05-28, 14:55
Medlem
En svartsjuk Tunnan som varvar ur i sociala medier vill jag se, har ingen blivit uthängd förr kommer den kraken bli det. Snälla Roberto ut och tjuvknulla!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in