Citat:
Det verkar inte finnas någon hejd på galenskapare. Jag tror att det är kommentarsmaskinen som hakat upp sig för det är inte normalt. Om det här är äkta människor så har dom ju i alla fall funnit varandra. Håller också med om att tråden spårade ut och blev ointressant att följa sista veckan. Tycker att dom här ungarna borde haft ett helvete med sorgliga förebilder och frågan är om dom har blivit skadade? Ömmar för den lilla Vanessa som faktiskt verkar både gullig och fin tjej. Book själv borde komma ner på jorden och det är väl det folk retar upp sig på att hon är så otroligt självgod.
Ja Vanessa verkar vara en go tjej som man hoppas kommer klara sig bättre på egna ben framöver, ja en mer självgod människa än mamma book är väl svårt att finna! Minsta man googlar om henne så är det ett jävla lipande, o ALLA andra har fel o är elaka! Att inte ha minsta självdistans...Att ligga i sängen o sända live med sin gubbe o bete sig som att man är en supermegastar äcklar mig. Att inte ha minsta lilla förståelse för att folk i allmänhet reagerar över det sonen har gjort, men själv kan hon kalla folk för både ditt o datt. Jag hade totalt missat detta med ikea, hårsnodd och även allt som stod i Cafe som jag länkade förut men alla dessa dramor och skit har ju så att säga varit runt henne hela tiden. Är det förresten nån som vet varför hon o josefin crafoord avskyr varann?