2017-08-09, 07:24
Medlem
Vi borde maila Malou, hon låter Anna vara med i sitt program. Anna har väl varit flera gånger hos Malou. Tycker Malou att Anna med sitt beteende för våldtäktsoffer och vittnen är rätt sorts person att visa upp i Malous program?
Citera
2017-08-09, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Även kommentaren från rim thor var bra ligger längst nere på Annas instagramkonto.

Ja den är bra

rimthorUsch avföljer dig genast när jag precis läst om din våldtäktsman till son😡 blir äcklad av att du oxå försöker smutskasta stackars offret. Fokusera på att lära dina barn respekt för kvinnor ist för mat😡😡😡
Citera
2017-08-09, 07:27
Medlem
TV4 har en tittarombudsman, man kanske kan vända sig till hen?
Citera
2017-08-09, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Upp o hoppa Anna, dags att radera:

rimthorUsch avföljer dig genast när jag precis läst om din våldtäktsman till son😡 blir äcklad av att du oxå försöker smutskasta stackars offret. Fokusera på att lära dina barn respekt för kvinnor ist för mat😡😡😡

karineriksson7134@evabondesson Hur kan du skriva att Annas son är fin!? Han har dömts i både tingsrätt och hovrätt för våldtäkt av barn! Han tog med sprit från barskåpet hemma, såg på medan en 13-åring blev så full att det pratades om att ringa efter hjälp, men istället stoppade Annas fina son in sin kuk i munnen på henne och såg till att den redlösa tjejen sög av honom. Jättemysig kille, verkligen, en riktig svärmorsdröm!
Sonen kommer till sexbunkern på Norrtäljeanstalten om några år om han fortsätter med sexualbrott.
Nästa år blir han 18.
Citera
2017-08-09, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vi borde maila Malou, hon låter Anna vara med i sitt program. Anna har väl varit flera gånger hos Malou. Tycker Malou att Anna med sitt beteende för våldtäktsoffer och vittnen är rätt sorts person att visa upp i Malous program?
Det finns två klipp på Youtube när Book varit hos Malou.
Citera
2017-08-09, 07:35
Medlem
Citat:
Sonen kommer till sexbunkern på Norrtäljeanstalten om några år om han fortsätter med sexualbrott.
Nästa år blir han 18.

Han kommer fortsätta, hans brottslighet har ju bara accelererat ju äldre han blivit.
Citera
2017-08-09, 07:36
Medlem
Citat:

Ska maila Malou.
Citera
2017-08-09, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar

mkt bra ide
Citera
2017-08-09, 07:50
Medlem
Citat:

Ser nu, Anna är ju så pinsam.
Citera
2017-08-09, 07:58
Medlem
Men ni som skriver att man skall maila Malou? Ni tror inte att Malou blir helt till sig av iver och nu vill intervjua Anna Book en hel dag och gräva ner sig hur Anna Books liv kan kännas nu när sonen visat sig vara en våldtäktsman? Hur mår en mamma till sådan son? Varför blev det så? Blev sonen bortbytt på BB eller tog Anna fel barnvagn utanför affären där hon parkerat sin son medan hon skulle handla(man kunde göra så förr i världen.)? För inte kan väl lilla Anna ha misslyckats med sin son? Sen kommer Anna Amfetaminpåtänd Book sitta där och vara kaxig istället för gråtig och säga "Jag äter bajs som jag köpt med tonfisk! Mina nya tänder är jättebra för att äta bajs!". Malou kommer att fråga "Men varför säger du så....? Hur mår du?". Anna: "Jag mår asbra! Jag är skitnöjd med mina tänder ska du veta!Du borde Fan fixa dina tänder också!". Sen när Malou vill prata om sonen så kommer Anna Book få ett aggressionsutbrott och trycka upp Malou mot en vägg och hota med att klösa ur hennes ögon om hon inte fattar bättre än att HÅLLA KÄFTEN.
Citera
2017-08-09, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Men ni som skriver att man skall maila Malou? Ni tror inte att Malou blir helt till sig av iver och nu vill intervjua Anna Book en hel dag och gräva ner sig hur Anna Books liv kan kännas nu när sonen visat sig vara en våldtäktsman? Hur mår en mamma till sådan son? Varför blev det så? Blev sonen bortbytt på BB eller tog Anna fel barnvagn utanför affären där hon parkerat sin son medan hon skulle handla(man kunde göra så förr i världen.)? För inte kan väl lilla Anna ha misslyckats med sin son? Sen kommer Anna Amfetaminpåtänd Book sitta där och vara kaxig istället för gråtig och säga "Jag äter bajs som jag köpt med tonfisk! Mina nya tänder är jättebra för att äta bajs!". Malou kommer att fråga "Men varför säger du så....? Hur mår du?". Anna: "Jag mår asbra! Jag är skitnöjd med mina tänder ska du veta!Du borde Fan fixa dina tänder också!". Sen när Malou vill prata om sonen så kommer Anna Book få ett aggressionsutbrott och trycka upp Malou mot en vägg och hota med att klösa ur hennes ögon om hon inte fattar bättre än att HÅLLA KÄFTEN.

Hahaha då måste vi verkligen maila Malou😃
Citera
2017-08-09, 08:02
Medlem
Josefin Craaford är så bra! Ni måste se hennes diss av Anna
https://m.youtube.com/watch?v=yJVUvEXZphA
Ca 1 minut in i programmet. Anna måste ha blivit vansinnig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in