2017-08-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag är den förste att hålla med om att det är fel att exponera henne i media. Det blir som någon slags lyteskomik.
Det tycks dock inte som allas bevekelsegrund för sitt agerande är att förhindra att en dysfunktionell familj exponeras, utan många verkar ha som mål att förstöra alla möjligheter för dem att uppbära någon förvärvsinkomst alls. Men visst, om ni agerar på samma sätt för att t.ex. Gunilla Persson inte ska synas i Svenska Hollywoodfruar, så kan jag kanske tro på att agerandet är av ren omsorg.
Ett bra sätt att slippa se Anna Book i TV är annars att ge fan i att titta. Och sviktande tittarsiffror brukar vara ett effektivt språk, som varenda TV-kanal förstår.

Det håller jag absolut med om! Frågan är väl var de kan tänkas få jobb, om detta hetsjakt på uppdragsgivare/arbetsgivare fortsätter.

Som sagt; Det är uppenbart att det inte enbart handlar om att agera för att få slippa se Anna Book på TV. Det handlar om att krascha möjligheten för alla i familjen att försörja sig. Och då återstår ingenting annat än att vi får försörja dem.

Är det en anledning att jobba för att beröva familjen alla rimliga vägar till förvärvsinkomst?

Desto större anledning att hon nu bör kunna försörja sig.

Har du målnummer/stämningsansökningar/domar?

Jag såg lite av den livesändning Anna Book hade på Instagram tidigare idag. Där sa hon att träningen nu är hennes arbete, och det känns ju inte så stabilt. Framför allt, så inbringar det knappast några pengar. Och pengar är något familjen lär behöva.
För ett par år sedan (när Arga Snickaren var där) kunde de inte ens skrapa ihop ett par tusen till ett nytt handfat. Och nu behöver de snyta fram drygt 100.000 kr...

Är det förresten någon som vet var Tony Irving har tagit vägen i detta? De var ju bästisar, men nu har han inte synts till på ett tag.

Jöses vilken hycklare du är! först vill du att vi inte ska prata om book !! sen nästa börjar du fråga om irving va fan haha
Citera
2017-08-08, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Det ska Jelena ha all credd för, människor som tar avstånd ska berömmas.
Varför ska Jelena ha credd? Hon ville ju synas med Anna innan allt detta kom upp till ytan.
Citera
2017-08-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Droppen blev väl då Anna Book sände live på Instagram och sade att de nya tänderna kostade bajs och att hon hade betalat sin ryska tandläkare med tonfisk. Det blev nog väldigt negativt och personligt för henne.

Och i kombination med sexdomen mot Books grabb (Anna och Felicia som kund resp medarbetare) och att det rullar på mer än någonsin efter Hovrätten blev allt nog bara ännu värre.

Jag trodde att folk vid det här laget redan hade lärt sig att man ska hålla sig borta från Book, annars slår det bara tillbaka på en själv. Kolla bara på arga snickaren som ställde upp och sedan fick han bara skit tillbaka av Book i tidningar, på Instagram o.s.v. i en hel jävla evighet.
Alla vet ju att arga snickaren har rätt, det var väl där Anna började rulltrappan neråt i folks ögon.
Citera
2017-08-08, 22:05
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Anna har bara haft två män. Hon sa i en intervju att Mehmet Felicias pappa tog hennes oskuld och den andre är Roberto. Så den där älskaren låter som ett troll.

Glöm för allt i världen inte att hon blivit sexuellt utnyttjad också, iaf i en eller ett par kommentarer på insta.
Citera
2017-08-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Varför ska Jelena ha credd? Hon ville ju synas med Anna innan allt detta kom upp till ytan.
Hon ska ha credd för att hon tog sitt förnuft till fånga. En ryska som förmodligen är smart affärsman och trodde på fru Tok när hon påstod sig vara världsartist med mängder av album och guldskivor. Nu vaknade tandläkaren och gjorde som alla andra, alltså drog sig undan, avskedade marknadschefen och gömmer sig.
Citera
2017-08-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Glöm för allt i världen inte att hon blivit sexuellt utnyttjad också, iaf i en eller ett par kommentarer på insta.

När hände detta?
Citera
2017-08-08, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123

För att hon reagerade när hon insåg hur Anna var. Jag insåg inte detta förrän efter våldtäkt mot barn domen. Innan tyckte jag att ni var ett gäng näthatare. Men hennes beteende mot offer och vittnen fick mig att inse att hon ska inte vara i tv. Hon är inget föredöme.
Citera
2017-08-08, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon ska ha credd för att hon tog sitt förnuft till fånga. En ryska som förmodligen är smart affärsman och trodde på fru Tok när hon påstod sig vara världsartist med mängder av album och guldskivor. Nu vaknade tandläkaren och gjorde som alla andra, alltså drog sig undan, avskedade marknadschefen och gömmer sig.

Exakt
Citera
2017-08-08, 22:11
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
När hände detta?

Det verkar vara första gången Tunnan vädrar det påståendet och det blev inget mer; hon kläckte ur sig detta i samband med att det började trilla in kommentarer om sonen.
Citera
2017-08-08, 22:20
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Lämpligtvis som arbetslös snatterska.

Jag trodde aldrig att minigrisen skulle bli långrandig på det jobbet, men hon fick kicken fortare än förväntat. Men Jelena lär ju inte gjort en ordentlig bakgrundskontroll på minigrisen och ej heller på mamma gris. Men det hela blev nog för mycket med barnvåldtäktssonen som de försvarar.

Dra inte in söta grisar i detta. Anna och Felicia är mer parasiter skulle jag vilja påstå.
Citera
2017-08-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Det verkar vara första gången Tunnan vädrar det påståendet och det blev inget mer; hon kläckte ur sig detta i samband med att det började trilla in kommentarer om sonen.
Säg det som inte fläsklägget varit med om.
Citera
2017-08-08, 22:24
Medlem
Ny kommentar, gissar att hon kommer rensa när hon kommer hem.

jomenhejdaDu och hela din familj som skyddar en våldtäktsman är en skam. Hur kan du fälla osmakliga kommentarer om en MINDERÅRIG flicka. Kanske det hade varit bättre att visa lite stöd för barnet din son valde att våldta. Dina prioriteringarna behöver ett rejält genomtänkande. Smuts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in