2018-02-19, 10:32
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
en detalj, hon har inte råd med så många olika skor det nästan alltid de svarta annars de vita, sen verkar det inte finns flera high heels till fotografering odyl

Var tvungen att kolla i hennes flöde och det stämmer som du säger😁 De där svarta högklackade är ständigt återkommande!
Nu får vi se hur länge det dröjer innan fröken tunna lägger upp bilder på nyinköpta skor, haha😁
Citera
2018-02-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Var tvungen att kolla i hennes flöde och det stämmer som du säger😁 De där svarta högklackade är ständigt återkommande!
Nu får vi se hur länge det dröjer innan fröken tunna lägger upp bilder på nyinköpta skor, haha😁

Eller hur detta kommer bli kul att se att hon inte har råd att köpa nya skor så har inte råd att köpa dessa klänningar
Citera
2018-02-19, 10:44
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag gissar att hon får låna klänningarna. Har säkert tjatat hål i huvudet på dem för att bevisa vilken fantastisk reklampelare hon är.
De tapetserade om tidigt i januari då den blommiga tapeten byttes ut mot en beige-randig. Intressant att hon lägger upp en gammal bild
Har hon ökat ännu mer i vikt?

Haha, så hon lägger upp en bildserie från inspelningen och slänger in en annan bild med som inte har med saken att göra. Okej..

Ja alltså jag tyckte ändå att hon blivit bra rultig när hon körde den där senaste matlagningsliven..
Och rund är ju också en form så inte ngt ont om det, men att hon fortfarande hävdar att hon bara gått upp 2 kg är ju så förbannat dumt så det är inte klokt. Hur länge kommer hon stå fast vid det?
Slår vad om att även när hon har gått upp till sin gamla vanliga vikt igen så kommer hon fortfarande hävda att hon bara har gått upp 2 kg...
Citera
2018-02-19, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Åh herregud, kan inte Flashback ordna fram en liten knubbig fot-smiley som sparkar tre ggr; BAM BAM BAM

Det vore underbart

Eller så borde den befintliga arg-smileyn ha en fot att stampa med istället för en arm att hytta med.
Citera
2018-02-19, 11:31
Medlem
vemvisstes avatar
Den här film snutten valde dom bort, men Roberto tände på den, nästa grej blir nog trekant.

Citat:
I filmen försökte en halvnaken Smail Alihodzic kyssa Anna Book – och det gick hem hos artistens man Roberto.

– Min man har sett reklamfilmen och han vill bara se den igen, igen och igen. Det är verkligen ingen svartsjuka. Han tycker jag var superduktig och att Smail var oförskämt snygg. Ingen avundsjuka, ingen missunnsamhet eller skilsmässa

https://www.expressen.se/noje/melodi...avkladda-film/
Citera
2018-02-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Den här film snutten valde dom bort, men Roberto tände på den, nästa grej blir nog trekant.

https://www.expressen.se/noje/melodi...avkladda-film/
Hon har mycket sex i skallen nu efter att hon har bantat, skönt man slapp se henne halvnaken som reklam och pausfågel i melodifwstivalen, kanske trekanten blir på Ica Maxis kundtoalett eller i sovrummet i Solna :-)
Citera
2018-02-19, 12:06
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon har mycket sex i skallen nu efter att hon har bantat, skönt man slapp se henne halvnaken som reklam och pausfågel i melodifwstivalen, kanske trekanten blir på Ica Maxis kundtoalett eller i sovrummet i Solna :-)

Var hon inte med i lördagens mello??
Citera
2018-02-19, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Var hon inte med i lördagens mello??
Jo, hon var med en inte i den ursprungliga halvnakna versionen av reklamen/pausinslaget.
Citera
2018-02-19, 15:01
Medlem
Booksmurfens avatar
Dags att byta ut Lv väskan snart, den är ju med på varenda vimmelbild. Stor som ett hus.Fast den behövs nog snart, när Book gått upp igen. Det går kanske åt en rejäl kappsäck till allt man plockar på sig.
Citera
2018-02-19, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Det var jag som myntade öknamnet Halmpyntet. Snodde det från en sketchen Dalsland av Galenskaparna. Finns fler oneliners i den som passar in Du är inte en kvinna du är ett världskrig. Hur kunde detta hända jag som blev så bra.

Ok äras den som äras bör. Men betydelsen att det rör sig om en mesig typ, löjlig, feg, undanglidande, menlös o.s.v. var väl korrekt?
Citera
2018-02-19, 15:50
Medlem
Jag tvivlar på att verkligen har börjat rida igen. Tror det är en äldre filmsnutt hon lagt upp. Hon har sina vita ridbrallor som hon hånades för då vita byxor endast användas vid tävling. Hon skaffade sen nya ridbrallor.
Zoomar man in henne i filmen så ser man fläskvalkarna på låren och rundören över magen. Jag kan ha fel men , nä jag tror att hon slänger in lite gammal skräpmat på ig , så vi ska tro att hon är på bättringsväg.
Citera
2018-02-19, 17:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Dags att byta ut Lv väskan snart, den är ju med på varenda vimmelbild. Stor som ett hus.Fast den behövs nog snart, när Book gått upp igen. Det går kanske åt en rejäl kappsäck till allt man plockar på sig.
Varje snattare av rang måste väl ha något att bära iväg stöldgodset i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in