2017-09-03, 14:26
Medlem
Photoshoppeds avatar
"Innan hon åkte mot inspelningen på slottet fick de avge ett löfte till henne.
– Det var nog det sista jag sa, att ”lova mig att ni är kvar när jag kommer hem. Att ni inte lämnar mig”. Jag visste ju att de älskar mig och ville vara med mig. Jag är en väldigt färgstark och ganska tydlig person. Och jag kände att det fanns en rädsla för att bryta vanemönstret."

Från dagens Expressen. Helt underbart. När hon åkte till BL fick hon familjen att lova att inte lämna henne under den tid hon var borta. Herregud. Om man är orolig för att ens make och barn sticker för att man åkt iväg till ett spahotell några veckor, då har man det nog inte särskilt bra hemma. Hon är en tyrann hemma och förstod att de kunde ta chansen att rymma om hon inte var där och kontrollerade dem 24/7.
Citera
2017-09-03, 15:18
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
"Innan hon åkte mot inspelningen på slottet fick de avge ett löfte till henne.
– Det var nog det sista jag sa, att ”lova mig att ni är kvar när jag kommer hem. Att ni inte lämnar mig”. Jag visste ju att de älskar mig och ville vara med mig. Jag är en väldigt färgstark och ganska tydlig person. Och jag kände att det fanns en rädsla för att bryta vanemönstret."

Från dagens Expressen. Helt underbart. När hon åkte till BL fick hon familjen att lova att inte lämna henne under den tid hon var borta. Herregud. Om man är orolig för att ens make och barn sticker för att man åkt iväg till ett spahotell några veckor, då har man det nog inte särskilt bra hemma. Hon är en tyrann hemma och förstod att de kunde ta chansen att rymma om hon inte var där och kontrollerade dem 24/7.
Ha ha, ja hela Sveriges fetto förnekar sig aldrig! Tror nog inte att Toffel-Roberto skulle sticka, han är för mesig. Att han är väktare är ju ett stort skämt. Undrar hur mycket hån han får utstå, och vad väktarkollegorna säger bakom hans rygg.
Citera
2017-09-03, 15:20
Medlem
Nu duger inte 10 minuters samlag längre utan det ska vara 2 timmar. Ja, den där medicinen borde även herr Hingst nalla av om man efter 19 år helt plötsligt ska orka tillfredsställa sin ryttarinna. Vad ger det för signaler då sonen nyss blivit dömd för ett sexbrott? Hur kan ens barn vilja läsa i pressen att det knullas i timtal så fort dörren stängts.

Normala människor kan efter 19 år tycka att 10 minuter är alldeles för lång tid. Det är väl bara pundare som aldrig vill sluta? Sen kan man undra om herr Hingst inte tände på ryttaren när hon såg ut som en ledsen badboll? När hon sen sätter i dom nya tuttarna kanske vi inte får se röken av Book då det kan bli frågan om dygnetruntsex? Jag börjar äcklas på allvar och vad blir nästa drag då hon präntat in i hela svenska folket vilken viril skönhet hon är?

Jag tror vi kommer få se rubriker senare när dom nedslipade gaddarna har lossnat av allt pulver och att den förbannade tandläkare eller langaren inte talade om att medicinen var beroendeframkallande och att nu har dom förstört hela livet och nya nät ska inplanteras och löständer införskaffas samt att håret lossnade på grund av näringsbrist så inte löshåret fäste.
Citera
2017-09-03, 15:29
Medlem
Undra om det är Anna själv som ringer media och vill vara med varje dag med något nytt eller om det är media som ringer henne för att få med henne i tidningen.

Undra hur mycket hon får för varje artikel?
Citera
2017-09-03, 15:30
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Vad menar du? Vad har hon sagt? Använder hon inspänning och i så fall varför?

Hästen är tränsad med dubbla nosgrimmor, den övre glappar och den undre är hårt spänd. Finns inte en susning i helvetet att en någorlunda hästkunnig person åstadkommit det (eller för all del "tränat" ett ekipage med en orutinerad ryttare).

Däremot är det vad man kan vänta sig av en nybörjare som Tunnan och att skylla ifrån sig är ingen nyhet direkt när det gäller henne.

Noterar att hennes vita ridbrallor inte syns på bilderna, hon har fått gnäll om dem härifrån nyligen
Citera
2017-09-03, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Undra om det är Anna själv som ringer media och vill vara med varje dag med något nytt eller om det är media som ringer henne för att få med henne i tidningen.

Undra hur mycket hon får för varje artikel?
Som potentiell pundare är varje krona viktig. Såg hennes foton på vad hon äter till frukost vilken bestod av ett salladsblad, lite keso och ett par tomatskivor. Endast en pundare står sig på detta en hel dag. Bara att knulla i 2 timmar kräver minst ett par ägg eller en rejäl måltid.
Citera
2017-09-03, 15:48
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Hur? Mockat? Motion ger det ju knappast så mycket av att rida.

Jag vet inte om du har tagit ridlektioner någon gång, men ridning är väldigt bra träning för både muskler och kondition. Efter 50 minuters ridning är man, om man gjort rätt, rejält svettig och andfådd. Så jo, det ger faktiskt riktigt bra motion.
Citera
2017-09-03, 16:10
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Jag vet inte om du har tagit ridlektioner någon gång

Jo, men jag tyckte inte det kändes som jag fick så mycket motion av det egentligen, men kändes ju mycket i armarna och låren efteråt i och för sig.
Citera
2017-09-03, 16:45
Medlem
mzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Och där står hon med en feltränsad häst och skyller på andra.

Heja Tunnan!

Hur kan någon en skriva att det här är en fin bild på henne och hästen? Ser dom inte hur han kämpar emot obehaget pga feltränsad?
Citera
2017-09-03, 17:09
Medlem
mzies avatar
Jag har följt den här tråden i ngt år men kommenterar sällan på FB (hela 129 inlägg på dryga 10 år som ni ser).
En sak jag undrar över är dock är alla kommentarer om Annas utseende. Innan BL-VIP var hon fet, ful och äcklig. Nu är hon smal, ful och äcklig?

Jag förstår att det är hennes ganska otäcka personlighet som gör att man (jag?) blir irriterad så in i helvete, men att - som många - vända på en femöring nu skriva typ: "Hon var ju ganska söt innan!"? Hon har hånats så hårt pga övervikten och nu när hon får hjälp att gå ner och faktiskt gör det med besked så hånas hon ännu mer...

Ja, Anna kommer säkert falla tillbaka i tidigare mönster. Ja, hon kommer säkert lägga på sig många kg efter finalen. Ja, Anna kommer att fortsätta vara en narcissistisk galning med sin känslor på utsidan som kommer att (o)roa oss i 30 år till.

Jag vet inte ens vad jag vill få fram för poäng med det jag skriver. Mer än man i FBs kritiska ögon inte kan göra rätt om man en gång blivit the bad guy.
Citera
2017-09-03, 17:22
Medlem
kompjuters avatar
Det spelar ingen roll hur hon ser ut, man blir förbannad på att hon är så jävla korkad....på riktigt.
Tur för henne själv att hon är så dum att hon inte förstår hur dum hon egentligen är!
Citera
2017-09-03, 17:22
Medlem
Puma Swede har kommenterat "fina" på ridbilden. Direkt är Anna där och skriver "ring så tar vi en fika.... eller nått" och hänvisar till någon gemensam bekant som har hennes nummer. En känd porrstjärna kommenterar alltså på en IG-post varpå Anna Book direkt inbjuder till att ses. Är hon desperat efter kändisvänner sedan Dr Alban, Jan Johansen, Annika Ljungberg och DeDe övergett henne? Tror säkert våldtäktsdömde sonen lyser upp när han ser runkobjektet sitta och dricka "café con leche" med Tunnan och arbetssökande Lilltunnan i köket, då han kommer hem från terapeuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in