2016-03-23, 21:44
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Fast det är knappast nåt hon kan leva på, alla andra kändisar som dubbar filmer gör det ju som ett extraknäck vid sidan om och hon gör det dessutom med flera års intervall. Men hon får väl en slant för reportagen i media också. Min gissning är dock att de inte har det så väldigt fett, men vad vet jag...

Nej, det blir knappast rysk kaviar och champagne varje dag. Man måste dock ge fru Book lite cred för hennes förmåga att förvalta sitt kändisskap.

Att dubba filmer blir man nog inte miljonär på men gör man det regelbundet så drar man väl in lite smet.

Anna har hittat några sätt att försörja sig på (hennes man bidrar väl sannolikt på något sätt) och jag tror inte att kommentarerna om henne bekommer henne speciellt hårt. Det är nog som jag skrev tidigare...all publicitet är god publicitet.
Senast redigerad av Moltas666 2016-03-23 kl. 22:21.
Citera
2016-03-24, 12:08
Medlem
Minkybabys avatar
Anna Book Live på Periscope just nu, min lunchrast är räddad
Hon gör iordning sig inför att hon ska på guldtubsgalan
Bäst att kolla live utifall hon får för sig att ta bort direkt efter som hon gjort med tidigare sändningar.
Citera
2016-03-25, 01:33
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Nej, det blir knappast rysk kaviar och champagne varje dag. Man måste dock ge fru Book lite cred för hennes förmåga att förvalta sitt kändisskap.

Att dubba filmer blir man nog inte miljonär på men gör man det regelbundet så drar man väl in lite smet.

Anna har hittat några sätt att försörja sig på (hennes man bidrar väl sannolikt på något sätt) och jag tror inte att kommentarerna om henne bekommer henne speciellt hårt. Det är nog som jag skrev tidigare...all publicitet är god publicitet.

Jo, med tanke på att hon haft en hitlåt och det var 30 år sedan så har hon klängt sig fast i strålkastarljuset rätt bra. Hon verkar ju inte ha några problem med att förnedra sig själv, det hjälper nog till en hel del. Skulle något japanskt tv-program vilja ha med henne där hon inför publik skulle ligga fastspänd helt naken och bli insmord med sirap som sedan slickades bort av griskultingar så skulle hon nog inte behöva särskilt lång betänketid om betalningen var femsiffrig (eller fyrsiffrig och började på en nia eller kanske en åtta och in undantagsfall en sjua, men inte en sexa förutom i slutet av månaden).

Hennes man bidrar nog med något som AB själv aldrig haft, nämligen en fast månadslön.
Citera
2016-03-25, 02:26
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Jo, med tanke på att hon haft en hitlåt och det var 30 år sedan så har hon klängt sig fast i strålkastarljuset rätt bra. Hon verkar ju inte ha några problem med att förnedra sig själv, det hjälper nog till en hel del. Skulle något japanskt tv-program vilja ha med henne där hon inför publik skulle ligga fastspänd helt naken och bli insmord med sirap som sedan slickades bort av griskultingar så skulle hon nog inte behöva särskilt lång betänketid om betalningen var femsiffrig (eller fyrsiffrig och började på en nia eller kanske en åtta och in undantagsfall en sjua, men inte en sexa förutom i slutet av månaden).

Hennes man bidrar nog med något som AB själv aldrig haft, nämligen en fast månadslön.

Fy fan vilken MGB film det skulle bli!

A Serbian Film, släng dig i väggen! Om den skulle visas på biografer skulle biljettrivarna behöva dela ut spyhinkar.
Får mig att tänka på South Park avsnittet: "Scrootie Mc Boogerballs" lol.

OT: Oddball, varför har du bytt avatar ditt spass? Hade just lärt mig att känna igen din gamla..

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-03-25, 15:42
Bannlyst
Jag förstår inte riktigt varför så många stör sig på Anna Book? Någon som kan förklara varför?
Citera
2016-03-25, 16:17
Bannlyst
Brukar alltid försvara henne och har aldrig fattat vad folk stör sig på. Anna var live på periscope och alla frågar samma frågor så jag tänkte provar väl skriva något annat. Skrev provat droger?men texthjälpen ändrade det till privat droger? och Anna sa vilken jävla idiot o blockade mig.
Citera
2016-03-25, 16:18
Bannlyst
Citat:

Hon hade aldrig visat något ändå av de intima delarna de är skyddade av fettvalkar och bilringar.
Citera
2016-03-25, 18:13
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Jag förstår inte riktigt varför så många stör sig på Anna Book? Någon som kan förklara varför?

Det är ganska självförklarande om du lägger ner en anings tid och läser lite inlägg i den här tråden. Men i korthet kan nog "störningsmomenten" sammanfattas med:

- Obefintlig/ytterst liten talang för sång (trots det tjatar hon på producenten för "Så mycket bättre" att få vara med trots att hon bara har 1½ känd låt)
- Linslus de Luxe, mediakåt är bara förnamnet - ställer upp på precis vad som helst bara hon får vara med på tv
- Framställer sig och sin familj som perfekt till 100% när verkligheten är en annan
- Ljuger (så pass mycket att både vänner och halvsyskon tagit avstånd från henne)
- Gråter i tid och otid, använder det som sitt hemliga vapen för att få vad hon vill
- Hybris eller någon form av svår narcissism

Men helt klart är hon mycket duktig på att klamra sig fast i strålkastarljuset, som jag tidigare skrev så är hennes bidrag till den "svenska låtskatten" bestående av 1½ låt - 'ABC' och 'Samba Sambero'. Trots det och faktumet att det var 30 år sedan hon var med i Solstollarna så dyker hon ideligen upp i massmedia, det kan vara att hon tagit flyget och klippt håret, grinar ut om sina operationer (för hundrade gången!), gnäller på Arga Snickarens snickerier, bölar om sin diskade melodifestivalenlåt osv.
Citera
2016-03-25, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Jag mår dåligt av hennes ögonbryn.
Citera
2016-03-25, 22:54
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:

- Obefintlig/ytterst liten talang för sång (trots det tjatar hon på producenten för "Så mycket bättre" att få vara med trots att hon bara har 1½ känd låt)

Det gäller de flesta som är med i det programmet.
Citera
2016-03-29, 15:38
Medlem
ABCD1s avatar
Några frågade Tunnan inne på hennes Instagram om hon inte hade några gig nu för tiden eftersom det endast är dukningar och matbilder hon visar upp och vips så var dessa frågor raderade utan något svar.

Tydligen ett mycket känsligt ämne för "världsstjärnan" med tanke på hennes senaste "hit" som hon själv beskrev låten.

Oj oj oj, tala om att hon har en skev självbild!
Citera
2016-03-29, 23:29
Medlem
https://www.periscope.tv/w/acmU4DFkd...hFv_n11f6sBHmE

Hann kopiera innan männskan raderade sista Perin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in