2018-02-17, 21:38
Medlem
Den 4:e mars är det ny visningsdag av lägenheten så det verkar som om Roberto åter igen vill ”kolla marknaden”....

På Umeå-jodeln har någon skrivit ”Anna Book välkommen till Bostaden”. Det kommunala fastighetsbolaget i Umeå heter ”Bostaden”.
Ska Stolledanos Family kanske bli norrlänningar?

Lite senare....

Efter att ha sett Tunnans bidrag i dagens mello så förstår jag vad Umeå-Jodlaren menar med Umeå och bostaden.... Bostadens lägenheter är nämligen kända för att vara kalla. Alltså inte någon himt om att de ska flytta norrut
Senast redigerad av Johanna... 2018-02-17 kl. 21:57.
Citera
2018-02-17, 21:39
Medlem
Bara för inslagen i Melodifestivalen lär hon få flera miljoner. Lägg därtill alla lukrativa företagsgig hon gör... Hon har råd.
Citera
2018-02-17, 21:40
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Jag lyssnar på rätt många podcaster och måååånga av dem har roliga kommentarer om Booken. Verkar som de flesta tycker hon är lite lustig.

Finns inte en kändis i Sverige som tycker om Book. De baktalar henne hela tiden, skrattar åt henne i varje podcast.

Bara Anna själv som tror att han är med i "A-kändisgänget"
Citera
2018-02-17, 21:45
Medlem
Denna
var lite puttenuttig.Tyckte faktiskt det var synd att hon blev diskad 2016. Låten var tydligen stulen och kopierad och var Moldaviens bidrag 2014.https://youtu.be/DyzmJLzHhxM
Senast redigerad av Blueberryhill 2018-02-17 kl. 21:53.
Citera
2018-02-17, 21:47
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Aptiten verkar ha kommit tillbaka. Hon mådde ju så dåligt att hon inte hade någon matlust här i veckan. Nä Anna du har inte migrän. Som sagt innan här så har man migrän är det inte läge att lägga upp lite livevideos på instagram och liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Hon är snart tillbaks till sin idealvikt på 130kg plus snart igen såatte..vad för operations alternativ finns det då att tillgå för Tunnan tro? Nån som har nåt roligt förslag?
Tunnan återgår alltid till Tunnaform och 130 kg +++

Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Bara för inslagen i Melodifestivalen lär hon få flera miljoner. Lägg därtill alla lukrativa företagsgig hon gör... Hon har råd.
Knappast. Hon är bara ett tramsigt mellannummer. Kanske får hon 5-10.000 per inspelat nummer såvida hon inte får timlön.

Varje företagsgig lär vara kanske 2-10 tusen plus resa. Lite beroende på omfattning. Men hon lär inte ha många gig. Hade hon det skulle hon inte sända hemifrån flera ggr dag på Instagram.
EDIT: Jo jag misstänker att arallaupptagna är ironisk som nämns nedan. Men i Tunnans eget huvud förhåller det sig självklart på det sätt arallaupptagna skriver.
Senast redigerad av godboy 2018-02-17 kl. 22:23.
Citera
2018-02-17, 21:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Den 4:e mars är det ny visningsdag av lägenheten så det verkar som om Roberto åter igen vill ”kolla marknaden”....

På Umeå-jodeln har någon skrivit ”Anna Book välkommen till Bostaden”. Det kommunala fastighetsbolaget i Umeå heter ”Bostaden”.
Ska Stolledanos Family kanske bli norrlänningar?
Ha ha. Undrar om Roberto ska jobba som snatterivakt på lokala stormarknaden.
Citera
2018-02-17, 21:57
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Jag förstår ironin / men måste ändå påpeka att Booken inte gör några företagsgig längre. Vilket företag (med koll) vill sammankopplas med en kvinna som försvarar våldtäkt genom att skuldbelägga offret???
Senast redigerad av Boopidoo 2018-02-17 kl. 21:58. Anledning: Felstavning
Citera
2018-02-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Ja nu är aptiten helt återställd så ätfesten fortsätter. Nu mellomys...

https://minfil.org/r6T3Aed5bd/45F28B...A687F8D15A.MOV
Haha, ja det lilla fettot vill nog vinna BL2. Hur kan man bli så drogberoende av denna sorgliga människan Anna Book.
Citera
2018-02-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Varför måste hon filma det hon ska äta? Hur har de råd med all lyx då hon tidigare gnällt om deras dåliga ekonomi
Kan vara kort datum på det hon köper. Halva priset
Citera
2018-02-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Haha...snubben som satt och gosade med Anna i den fejkade reklamen.....
Jag dööööör...
Han jobbar med produktionen av mello. Han är en av dem som sitter utmed parkettplatserna och håller koll så att någon i publiken på parkett inte springer i vägen för kamerorna eller springer fram till artisterna när de passerar vid sidan av till green room.
Pratade med honom i Göteborg på mello eftersom jag är lite bekant med en som var med där och denna sprang fram till mig och kramade mig (jag satt ytterst) och snubben kutade efter för att (antar jag) se till att inget hände artisten...

Så det är inte ens en skådis eller artist utan en vanlig event-arbetare....undrar om hon vet att hon nedlåtit sig till detta. Det borde väl vara iaf nån som haft en statistroll i nån såpa för att matcha hennes strålglans? *ironi*
Bli inte förfånad om hon dyker upp i någon ICA reklam
Citera
2018-02-17, 22:43
Medlem
Citat:
Är du hennes revisor?
Citera
2018-02-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag förstår ironin / men måste ändå påpeka att Booken inte gör några företagsgig längre. Vilket företag (med koll) vill sammankopplas med en kvinna som försvarar våldtäkt genom att skuldbelägga offret???
SVT med tönten Björkman i fokus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in