2018-02-14, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Imorgon är det alla hjärtans dag. Bered er på mängder med IG inlägg och lajvar fyllda till bredden med floskler och hjärtan och kraaaaamis..... Känner att jag får kväljningar redan. 👹💣

Det har redan börjat.... 10 bilder med massa text om kärlek och glömma och förlåta och jag tror ärligt talat att maken har lämnat henne, dyker han inte upp på något kort i morgon så har han inte varit med på något sedan nyår ungefär...
Citera
2018-02-14, 04:25
Medlem
Såg lite av liven där hon satt och grät. Oavsett om det är Anna Book eller nån annan tycker jag att det är ledsamt med människor som har så få vänner att de gråter med främlingar på sociala medier...
Citera
2018-02-14, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukihuvudet2017
Det har redan börjat.... 10 bilder med massa text om kärlek och glömma och förlåta och jag tror ärligt talat att maken har lämnat henne, dyker han inte upp på något kort i morgon så har han inte varit med på något sedan nyår ungefär...

Han var med i liven häromdagen, då låg dom i sängen och Anna klagar på att han var så tjock ” dina bröst är ju större än mina”.

Innan stod hon i köket och säger att hon måste gå in i ett annat rum för att Antonio och Roberto bråkar och skriker till varandra.
Det var väldigt höga skrik mellan Roberto och Antonio, det var något bråk om att Antonio måste sköta sig och Antonio skrek något om desamma yada yada. Ett jävla liv i bakgrunden.
Senast redigerad av Darrar 2018-02-14 kl. 08:08.
Citera
2018-02-14, 08:11
Medlem
Det verkar vara Roberto som sköter uppfostran. Anna sa något i liven att det alltid är så jobbigt när de skriker och bråkar. Det var inte så att hon avslutade liven och försökte lösa konflikten utan hon gick bara in i ett annat rum.
Citera
2018-02-14, 09:55
And the love-bombning has begun.

Jag unnar verkligen alla att vara lyckliga i sina förhållanden och hoppas för deras skull att det är bra på den fronten. Men jag blir, oavsett vem det är, alltid tveksam när par (eller ena delen av paren) tar i från tårna för att visa hur perfekta de är ihop. Ofta när behovet av att framhålla sin perfekta partner har det visat sig föregå mycket negativt bakom kulissena och inte sällan slutar det med ett "chockerande" uppbrott.
Citera
2018-02-14, 10:07
Avstängd
thaimans avatar
Saken är den att jag tror att hon älskar denna tråden, tänk vad uppmärksamhet hon får här!
Och vad är det hon älskar? Just det UPPMÄRKSAMHET
Citera
2018-02-14, 10:12
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Saken är den att jag tror att hon älskar denna tråden, tänk vad uppmärksamhet hon får här!
Och vad är det hon älskar? Just det UPPMÄRKSAMHET
Såklart hon gör!
Citera
2018-02-14, 10:42
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Jag unnar verkligen alla att vara lyckliga i sina förhållanden och hoppas för deras skull att det är bra på den fronten. Men jag blir, oavsett vem det är, alltid tveksam när par (eller ena delen av paren) tar i från tårna för att visa hur perfekta de är ihop. Ofta när behovet av att framhålla sin perfekta partner har det visat sig föregå mycket negativt bakom kulissena och inte sällan slutar det med ett "chockerande" uppbrott.
Håller med. Tänkte precis samma som du när den där videon på expressen (eller liknande) från BL vip finalen kom upp. Ni vet den där de står och hånglar som två 16åringar och visar för allt och alla att allt är helt perfekt i deras liv. Det kändes så jävla tillgjort.
Citera
2018-02-14, 11:20
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

+1 på den. Par som måste visa och poängtera sin kärlek inför alla andra har det i regel inte så jävla bra. Min mamma läste en inredningsblogg förut där bloggerskan hela tiden pratade/skrev om sin underbara familj och fantastiske make som hon älskade så mycket. Blev sen skilsmässa och andra som läste bloggen var så förvånade, de som var så verkade så kära. Mamma som tänker som jag var inte ett dugg förvånad
Citera
2018-02-14, 13:02
Medlem
Citat:

Jag håller med dig. Sådant beteende tyder på osäkerhet på sig själv, på partnern och förhållandet. 😯Är man trygg behöver man inte överdriva, men tunnan är nog inte trygg - minns hur orolig hon var att familjen skulle överge henne när hon var på fettlägret.
Citera
2018-02-14, 13:53
Medlem
nickomyras avatar
Tunna vill inte åka till DR för att hon är rädd för att bli inlagd .
Ska mkt till för att de ska lägga in nån som orkar liva flera timmar om dagen .

Anna Book-arkiv | Bloggbevakning Nöjesguiden https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...bil-fran-henne
Citera
2018-02-14, 15:29
Medlem
Hahahaha sedan när har Roberto samma handstil som Anna? Kärleksbrevet från Roberto måste Anna skrivit själv, dessa ”i” med cirkel och ”a” skriver alltid Anna. Vem lurar hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in