Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-26, 19:53
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Råkade ladda ner Periscope... Råkade börja följa Anna Book... Råkade aktivera notifications... Råkade kolla på hennes video...

Då sitter människan och kör bil samtidigt som hon filmar sig och kommunicerar med följarna?! Hon är fan mer dum i huvudet än jag trodde.

När folk påpekar olämpligheten i det hela säger hon: "nääää jag skulle aldrig krocka jag har ju mina airbags" (syftandes till brösten).

Asså. Orkar inte!
Citera
2016-02-26, 20:13
Medlem
Det va mycket länge sen jag skrattade så mycket som nu när hon åkte katapult haha
Citera
2016-02-26, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Det va mycket länge sen jag skrattade så mycket som nu när hon åkte katapult haha
Samma här jag skrattade så hela huset reagerade. Ändå grymt att ha kvar bensin efter den flygturen.

Bögen var rolig med när han var inne hos mössen o krukorna han bara stod o hoppa.
Citera
2016-02-26, 20:50
Medlem
Molndalsbros avatar
Anna book i fångarna på fortet, inte visste jag att hon var barnens favorit
Citera
2016-02-26, 20:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Gud vad hon håller på nu på fortet. Gapar och skriker hela tiden, slog nyss på och är redan trött på henne. Hon måste verkligen synas och höras hela tiden.

Hon verkar råka ut för något i varenda program hon är med i. Arga snickaren förstörde hennes lägenhet och nu på fortet så gjorde hon illa magen. Förra gången hon var med på fortet fick hon ingen mat och det var ju katastrof för henne.
Citera
2016-02-26, 21:11
Medlem
Admiral Krags avatar
Detta är alltså Anna Books eftermäle av tänkvärda citat

"Han blöder han blöder, det bara forsar blod" (Anna var alltså bara skenblödig på Fortet)

"Det där är inte lätt"

"Ju snabbare desto bättre"
Senast redigerad av Admiral Krag 2016-02-26 kl. 21:18.
Citera
2016-02-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

ja, jag tror hon hann bara med 2 vändor.
Citera
2016-02-26, 21:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag

"Han blöder han blöder, det bara forsar blod"

"Det där är inte lätt"

Var väl inte speciellt mycket blod heller. Min i annas värld är väl ett litet sticksår detsamma som att det bara forsar blod att vara nära att svimma av smärta och dö av blodförlust

Gud vad hon maler på hela tiden, kan aldrig håla käften. Hade jag varit i hennes lag hade jag blivit tokig och bett henne stänga igen käften ett tag.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2016-02-26 kl. 21:25.
Citera
2016-02-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag

"Han blöder han blöder, det bara forsar blod" (Anna var alltså bara skenblödig på Fortet)

"Det där är inte lätt"

Roligast var när hon steppade, uppe hos "fader Fora" bla
Sen när hon byggde tornet i mini duell.
Något märkligt beteende.
Citera
2016-02-26, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Gud vad hon håller på nu på fortet. Gapar och skriker hela tiden, slog nyss på och är redan trött på henne. Hon måste verkligen synas och höras hela tiden.

Hon verkar råka ut för något i varenda program hon är med i. Arga snickaren förstörde hennes lägenhet och nu på fortet så gjorde hon illa magen. Förra gången hon var med på fortet fick hon ingen mat och det var ju katastrof för henne.

När hon skulle vara i " bensinrummet " sa hon att hon gjorde illa nacken.
Jag tänkte: ska hon bryta för lite smärta men då körde hon på...
Hon verkar väldigt klen, ont här och där.
Citera
2016-02-26, 21:29
Medlem
Ingen som kan fixa o lägga upp klippet när hon åker katapult?
Senast redigerad av brasnyggman 2016-02-26 kl. 21:36.
Citera
2016-02-26, 21:46
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Råkade ladda ner Periscope... Råkade börja följa Anna Book... Råkade aktivera notifications... Råkade kolla på hennes video...

Då sitter människan och kör bil samtidigt som hon filmar sig och kommunicerar med följarna?! Hon är fan mer dum i huvudet än jag trodde.

När folk påpekar olämpligheten i det hela säger hon: "nääää jag skulle aldrig krocka jag har ju mina airbags" (syftandes till brösten).

Asså. Orkar inte!

Hur kan man se det klippet?

Sökte på Anna Book på youtube, det var många tårar och hemskheter där med...arma kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in