2016-02-21, 16:48
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Det värsta, enligt Anna Book, är att hon tvingades slänga mat för hundratals kronor när hon i stället hade kunnat ge den till människor i behov. När hon pratar om det kommer tårarna.
– Jag är inte arg, jag är ledsen och rätt uppgiven.

Förstår inte riktigt logiken här.

Om kylskåpet hade fungerat hade hon ju ätit upp maten, inte slängt den eller gett den till behövande...

Dags för tunnan att ge upp och inse att hon troligen är sveriges mest patetiska tjockis
Citera
2016-02-21, 16:50
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Men ännu mer patetiskt är att hennes gråt uppmärksammas av medierna.

...och av medlemmarna på FB...
Citera
2016-02-21, 16:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodorn
Arga snickaren !

http://unvis.it/www.expressen.se/noj...-min-lagenhet/

"Det värsta, enligt Anna Book, är att hon tvingades slänga mat för hundratals kronor"
Nu förstår jag verkligen hur illa det har varit för Anna

Någonstans har jag tyckt en liten aning synd om henne men även det lilla är nu också borta.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2016-02-21 kl. 16:58.
Citera
2016-02-21, 17:35
Medlem
Jag är väldigt nyfiken vad som blir härnäst. Trodde inte det fanns mer stoft. Nu har primadonnan vant sig att stå i centrum under lång tid precis som en äkta kunglighet. Kommer hon ge Camilla Läckberg på moppen?
Citera
2016-02-21, 17:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag har hört ett rykte om att hon suttit sönder en toalett hos någon kompis, men det låter ändå lite för bra för att vara sant.
Hur tusan sitter man sönder en toastol? Och dessutom vore väl en sådan grej en "nära dödenupplevelse" som hette duga, och därmed borde ältats i det oändliga?

Men om det nu skulle vara sant och någon sitter på en länk skulle det vara en välgärning att lägga upp den här.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-02-21, 17:56
Medlem
enfindams avatar
Det verkar suspekt att ha tvingats slänga mat för hundratals kronor. Kollade dom inte kylskåpet innan dom använde det?
Citera
2016-02-21, 18:25
Medlem
Photoshoppeds avatar
Oj - nu såg jag klippet från Arga snickaren, det med tvättmaskinen och telefonkön. Hon är ju helt kokobananas knäpp. Jag trodde inte det var så illa, men hon är ju verkligen inte frisk i huvudet. Det är ganska hemskt att tv och tidningar kontaktar henne, det är verkligen lyteskomik de ägnar sig åt. Hoppas familjen får lite pengar för att skämma ut sig offentligt i alla fall.
Senast redigerad av Photoshopped 2016-02-21 kl. 18:28.
Citera
2016-02-21, 18:59
Medlem
Lindalovers avatar
Hon är tamigfan inte klok någonstans

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22305075.ab
Citera
2016-02-21, 19:13
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
– Jag har varit ute hos henne fem gånger, säger han.
– Man kommer till en viss punkt där man känner att nu måste du faktiskt lösa det här själv.

Anders Öfvergård menar att han inte har gjort ett felaktigt jobb med lägenheten.
– Problematiken är inte bygget. Problematiken är att hon inte vet hur torktumlaren fungerar, hur kylen fungerar eller hur spisen fungerar. Vissa kan ha svårt att läsa instruktionsböcker. Det förstår jag mycket väl, men jag har lagt ned jättemycket tid på Anna och nu har jag sagt till henne att hon får ringa själv till företagen om det är något fel.

Han berättar att han varit hemma hos Anna Book fem gånger sedan programinspelningen. Han har även skickat servicetekniker från de olika bolagen, som tillverkat vitvarorna.
– Som vilken vuxen människa som helst måste hon kunna ringa Electrolux, eller vilken tillverkare det nu är, och säga att något har gått sönder. Det är så livet funkar. Jag vet inte varför hon gör så här. Även i programmet så ville jag att Anna skulle bli lite mer vuxen och ta ansvar. Men det är svårt för henne.

Helt otroligt! Book, VÄX UPP!!!!!
Senast redigerad av ace_sec 2016-02-21 kl. 19:16. Anledning: .
Citera
2016-02-21, 19:53
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Varför denna överdrivna beundran för en nolla som anna book?

Carl Serung, jag är övertygad om att Moltas driver med oss.. Det har han gjort från början. Han skrattar allt bakom skärmen åt oss som tror att han verkligen hyser denna överdrivna beundran för Anna Book. För det gör han inte! Det har liksom blivit hans signum att till varje pris "lyfta" Anna Book. Ja, billigt då alltså.
Citera
2016-02-21, 20:29
Medlem
Jag hatar få människor, skall mycket till. Särskilt någon jag inte känner eller aldrig träffat.
Men jag blir spyfärdig bara av att se denna Anna Book.

Var riktigt nära på att spy när jag såg henne böla på aftonbladetbilden angående arga snickaren velet.
Nu fick jag ont i magen också.
Citera
2016-02-21, 20:36
Medlem
Diagnoser på denna dam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in