2017-08-06, 07:08
Medlem
Anna måste varit uppe i natt och rensat. Alla kommentarer om våldtäkten är raderade
Citera
2017-08-06, 08:11
Medlem
hängballens avatar
Veckan då Anna "tjockast" Book och Anders "fler negrer" Borg föll.
Äntligen!
Citera
2017-08-06, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Det kan å andra sidan finnas ett TV4-intresse av att just Anna vinner finalen. Hon har ju deltagit/ska delta i framförallt TV4-producerade program (Lets dance, Fångarna på Fortet etc). Medan Morgan däremot är en mer Kanal5-producerad kändis.

Vem på TV4 knullar Anna med eftersom de tar in henne där? Är TV4 en kanal som vill ekonomiskt stötta någon som våldtar barn? De fattar ju att gaget hon får för sin medverkan går till sonen som med pengarna kan köpa sprit som han fyller småflickor med innan han våldtar dom.
Citera
2017-08-06, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det är väl full fart i sänghalmen nu då finalen närmar sig. Hon måste väl gå upp mellan skjuten och då hinner hon radera innan nästa omgång. Hon kommer vara mager som en skrika och knäpper hela den övriga kändiseliten på näbben. Book är inte den som ger upp och förmodligen kommer hon 2:a eftersom Ullareds-Morgan kommer magra automatiskt nu då han varken får bärs eller skräpmat från firman. Tror det är uträknat och Anna kommer ställa till en stor skandal och be alla fara och flyga då dom fuskat.
Har det varit skjutbana där hemma i lägenheten i Solna, kanske under natten :-)
Mellan älskogen har hon raderat kommentarer på sitt instagramkonto :-)
Citera
2017-08-06, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna måste varit uppe i natt och rensat. Alla kommentarer om våldtäkten är raderade

Ja där ser man...
Citera
2017-08-06, 10:08
Medlem
Någon flashbackare som bor i Solna borde skriva ut bilder på sonen med texten "var försiktiga, en dömd barnvåldtäktsman bor i detta område!!", och sätta upp dessa i Books kvarter. Jag skulle inte våga släppa iväg mina döttrar ensamma på kvällarna med honom i grannskapet.
Senast redigerad av pizzamedmozzarella 2017-08-06 kl. 10:13.
Citera
2017-08-06, 10:19
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vem på TV4 knullar Anna med eftersom de tar in henne där? Är TV4 en kanal som vill ekonomiskt stötta någon som våldtar barn? De fattar ju att gaget hon får för sin medverkan går till sonen som med pengarna kan köpa sprit som han fyller småflickor med innan han våldtar dom.
Åh de här programmen var nog planerade för länge sedan - hon måste väl ha känts som ett ganska självklart val för BL och till Fångarna har länge befolkats av D/E-kändisar (vem kollar ens på programmet?!). Hon har ju bjudit på drama och lyteskomik så det räcker...de senaste dagarnas IG har visat mysiga gruppbilder från dessa program och jag kan tycka att Anna gör rätt i att njuta av den sötman nu när det är lite motigt...För nu stundar nog tuffare tider, ingen kommer att vilja ta i henne med tång, Roberto kan inte skaffa fler jobb eftersom han har så krävande natt-tjänst också och frågan är om det ens finns några "enkla" jobb som Anna klarar av...?
Citera
2017-08-06, 10:27
Medlem
Tunnan kan radera ihjäl sig detta med sonens eskapader är ute på många ställen hon inte kan komma åt såg i kommentarerna på Expressen tex. Våldtäkt av barn har folk inget överseende med och de skrattar inte och glömmer som med andra tokerier i löjliga familjen. Högsta domstolen har jag sett nämnas att dom skulle ta upp detta är så jävla fånigt att ingen annan än Tunnan kan tro på detta.

Hur kunde detta hända Anna hon som blev så bra!!
Citera
2017-08-06, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnan kan radera ihjäl sig detta med sonens eskapader är ute på många ställen hon inte kan komma åt såg i kommentarerna på Expressen tex. Våldtäkt av barn har folk inget överseende med och de skrattar inte och glömmer som med andra tokerier i löjliga familjen. Högsta domstolen har jag sett nämnas att dom skulle ta upp detta är så jävla fånigt att ingen annan än Tunnan kan tro på detta.

Hur kunde detta hända Anna hon som blev så bra!!
vart ser man detta på Expressen?
Citera
2017-08-06, 10:30
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Någon flashbackare som bor i Solna borde skriva ut bilder på sonen med texten "var försiktiga, en dömd barnvåldtäktsman bor i detta område!!", och sätta upp dessa i Books kvarter. Jag skulle inte våga släppa iväg mina döttrar ensamma på kvällarna med honom i grannskapet

Eller hela Stockholmsområdet. Han kan ju flytta på sig.
Citera
2017-08-06, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Någon flashbackare som bor i Solna borde skriva ut bilder på sonen med texten "var försiktiga, en dömd barnvåldtäktsman bor i detta område!!", och sätta upp dessa i Books kvarter. Jag skulle inte våga släppa iväg mina döttrar ensamma på kvällarna med honom i grannskapet.

Termovägen är inte så långt bort från Solna. Fixar ni en bra affisch så kan jag printa ut och sätta upp den i Solna och hela järvaområdet, jag kan även sätta upp dessa här i Kallhäll. Det kan vara lite trevlig omväxling för grannskapet att läsa om Anna Book och inte bara om Darrarklanen. Det finns säkert grannar här i området som har Anna som sin idol.
Senast redigerad av Darrar 2017-08-06 kl. 10:55.
Citera
2017-08-06, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Eller hela Stockholmsområdet. Han kan ju flytta på sig.

Blir väl till någon förort och andra hand. Bostadsrättsföreningar brukar kontrollera köpare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in