2017-08-02, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
om hon så var tvungen att gå ut och skjuta statsministern för att få rubriker.

DET hade inte varit tråkigt nånstans!
Det skulle nog faktiskt vara det enda som skulle kunna rädda detta skitåret 2017.
Blast the automatic Anna!!

Citat:
Ursprungligen postat av why123
När hon var ihop med Hristos var hon smal då eller?

Hette han inte Hrestas? Eller Hrästas kanske?
Citera
2017-08-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Läste i tråden om våldtäckarungen

avskyr den här skräpfamiljen lika mkt som du antar jag men för helvete sluta skriv "våldtäckar", det är för fan inte ens ett ord och ser bara urfånigt ut.

Det heter våldtäkt och ingenting annat.
Citera
2017-08-03, 00:04
Medlem
alicewonderlands avatar
...Runt en viss typ av människor, t ex missbrukare och psykopater, fastnar andra, oftast "oskyldiga", jag-svaga och inte alltför intelligenta personer. Man kan kalla dem för medberoende. De blir duperade och eftersom livsstilen ofta begränsar kontakten med omvärlden, sugs de med i missbrukarens/ psykopatens/whatever's verklighet och accepterar dennes syn på sig själv som en sanning..Jag påstår inte att så är fallet här, eftersom jag verkligen bara känner till det här äktenskapet via media/FB, men mitt intryck är att här är en hel familj s k medberoende... Vissa antydningar här i tråden (t ex att sonen haft en hörselskada och varit mobbad) tycker jag absolut tyder på att man skulle ha vårdat sitt eget vardagliga liv inom familjen istället för att böla i medierna...Får intrycket av att man styrts av en persons orimliga behov av uppmärksamhet och så har resten fått klara sig så gott de kan. Kanske den inte alltför smarte men snälle pappan har gjort en insats där...?
Citera
2017-08-03, 03:04
Medlem
Kan hon bli av med sitt gage för Biggest Loser? http://www.msn.com/sv-se/noje/noje-k...MDk?li=BBqxP8M
Citera
2017-08-03, 06:43
Annas popularitet sjunker:
https://nyheter24.se/noje/kandissver...tt-tappa-hakan
Citera
2017-08-03, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Kan hon bli av med sitt gage för Biggest Loser? http://www.msn.com/sv-se/noje/noje-k...MDk?li=BBqxP8M

Det var ju typ det jag skrev i tråden igår.
Citera
2017-08-03, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Annas popularitet sjunker:
https://nyheter24.se/noje/kandissver...tt-tappa-hakan

Haha Jädrar vad vedervärdigt osympatisk hon verkar. Den gamla Anna verkade iallafall vara snäll, den nya Anna verkar bara otroligt märklig.
Citera
2017-08-03, 08:19
Medlem
Hur kan man välja att gå på poolparty istället för att gå på rättegång när ens son står åtalad för våldtäkt? Hur tänker man?
Citera
2017-08-03, 08:28
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Haha Jädrar vad vedervärdigt osympatisk hon verkar. Den gamla Anna verkade iallafall vara snäll, den nya Anna verkar bara otroligt märklig.

Hon var iof. sig knepig även innan. Men nu har hon blivit otroligt dryg och mästrande.
Tror att hon tycker att hon har jobbat med sitt inre tuffat till sig. Men allt hon gjort är att byta taktik, från tårar till angrepp.
Citera
2017-08-03, 08:31
Medlem
Man kanske skulle skicka hem en burk tonfisk till Booken för hennes livesändning :-)
En ny liten film på hennes instagram där hon filmar sin man där han gungar.
Citera
2017-08-03, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Man kanske skulle skicka hem en burk tonfisk till Booken för hennes livesändning :-)
En ny liten film på hennes instagram där hon filmar sin man där han gungar.

Det där fattade inte jag, varför Tonfisk?
Citera
2017-08-03, 09:07
Medlem
"Friends don't let friends drive drunk". Borde väl också vara "Friends don't let friends stream live on Instagram while drunk". Anna kanske var för feg för att närvara vid denna veckas förhandlingar i Hovrätten? Bättre att bli dyngrak, livestreama och visa att man verkligen är stabil:-) Som bekant dömdes gulleponken Antonio för våldtäkt mot barn i juni då han våldtagit en 13-årig tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in