2017-06-26, 19:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Fast du kan inte på allvar mena att seriositeten sitter i att Anna, som dessutom är vän med tandläkaren hämtar upp ett paket åt tandläkaren. Eller?
Ang seriositet. För mig är det inte seriöst med en klinik som parallellt håller på med botox och fillers. Undrar om det ens är legitimerad personal som utför ingreppen.
Citera
2017-06-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Återigen, Fläsket KAN inte hämta ett paket som är ställt till tandläkaren såvida hon inte har dokumentation som bud åt Läppen.
Och även återigen, varför i hela friden tar en seriös tandläkare ett paket till ett utlämningsställe? Helt klart är ju att paketet är beställt att gå till macken för uthämtning.
Det är väl inte alls klart att paketet är beställt att gå till macken för utkvittering. Det är någonting som du / ni antagit på egentligen inga grunder alls. Tandläkarn kanske har ett postfack på macken där all post hämtas. Det vet du inte...
Citera
2017-06-26, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ang seriositet. För mig är det inte seriöst med en klinik som parallellt håller på med botox och fillers. Undrar om det ens är legitimerad personal som utför ingreppen.
Vad är det för legitimation du tänker att personalen skulle ha?
Citera
2017-06-26, 20:03
Medlem
Citat:
Det är väl inte alls klart att paketet är beställt att gå till macken för utkvittering. Det är någonting som du / ni antagit på egentligen inga grunder alls. Tandläkarn kanske har ett postfack på macken där all post hämtas. Det vet du inte...

Det kan ju även vara så att personalen på macken har gjort gaddarna själva och säljer i lösvikt. Vilket är lika seriöst som Anna, kliniken och du i detta sammanhang.
Citera
2017-06-26, 20:04
Medlem
godboys avatar
Citat:

Mack med postfack? Ja det förekommer, men det har jag påträffat på extremt ensliga platser.

Citat:
Vad är det för legitimation du tänker att personalen skulle ha?

Yrkeslegitimation från socialstyrelsen. T ex, Leg.läkare, Leg.Sjuksköterska, Leg.Tandläkare
Citera
2017-06-26, 20:09
Medlem
ace_secs avatar
Citat:

Brottbymacken har INTE postfack. Det vet jag. Tror du mig inte så ring och kolla med dem!
Citera
2017-06-26, 20:22
Medlem
Yrkeslegitimation från socialstyrelsen. T ex, Leg.läkare, Leg.Sjuksköterska, Leg.Tandläkare[/QUOTE. Leg tandläkare? Det ingår inte i utbildningen att lära sej lägga botox. Inte i läka- eller sjuksköterskeutbildning heller.
Citera
2017-06-26, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Brottbymacken har INTE postfack. Det vet jag. Tror du mig inte så ring och kolla med dem!
Varför skulle jag ha något intresse av det??? Varför ignorerar du att svara på hur du kan veta att Annas tänder är postordertänder som du påstår och att förklara sambandet hur en tandläkares seriositet hänger samman med hur posten levereras? Ska jag tolka det som om du inte kan förklara det. Är det kanske bara en massa floskler du häver ur dej?
Citera
2017-06-26, 20:42
Medlem
https://m.facebook.com/story.php?sto...45576099343306
Åh så fint det blev! Lite överbett fick hon på köpet. Snyggt Anna, snyggt... Dock är jag inte ett dugg avundsjuk.

Nu vill brottbykliniken stolt berätta att Lill-tunnan utsetts till företagets marknadschef. Ny salong öppnas inom kort i Gamla stan. Stort kliv från en en liten sunkig håla som brottby. Gissar att flisan ska få ingå med en liten i vrå som makeup-artisteri.
✋ upp alla som ger detta max ett år innan allt rasar.. från tänder till falsk vänskap.
Citera
2017-06-26, 20:56
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Varför skulle jag ha något intresse av det??? Varför ignorerar du att svara på hur du kan veta att Annas tänder är postordertänder som du påstår och att förklara sambandet hur en tandläkares seriositet hänger samman med hur posten levereras? Ska jag tolka det som om du inte kan förklara det. Är det kanske bara en massa floskler du häver ur dej?

Du påstod ju att vi inte visste huruvida macken har postfack eller ej. Jag klargör det; de har inga postfack!

Vi förstår att du gärna vill försvara Book och hennes postordertänder.

Men för oss andra räcker det med att ta en titt på hennes hästkäft, så inser man att det inte är seriöst utfört för fem öre.

Puss lilla gumman
Citera
2017-06-26, 20:56
Medlem
http://www.brottbykliniken.se/wp-con...51-640x370.jpg

Detta är alltså kliniken, en barack, som dessutom ligger intill en grundskola.
Citera
2017-06-26, 20:58
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
https://m.facebook.com/story.php?sto...45576099343306
Åh så fint det blev! Lite överbett fick hon på köpet. Snyggt Anna, snyggt... Dock är jag inte ett dugg avundsjuk.

Nu vill brottbykliniken stolt berätta att Lill-tunnan utsetts till företagets marknadschef. Ny salong öppnas inom kort i Gamla stan. Stort kliv från en en liten sunkig håla som brottby. Gissar att flisan ska få ingå med en liten i vrå som makeup-artisteri.
✋ upp alla som ger detta max ett år innan allt rasar.. från tänder till falsk vänskap.

Å herregud! Det klippet platsar mer på LiveLeak.
Helvete vad käften ser ut!

Postordertänder deluxe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in