2017-07-11, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Var det Skumberg som var framme, lockade med wienerbröd?

Nej, det var inte oväntat att Sveriges största offer skulle spela ut ett nytt offerkort. Troligen så ljuger hon eftersom vi inte hört om det tidigare.
Förmodligen gör hon det, på den tiden hon var15-16 kände jag hennes kille lite ytligt enligt honom så gjorde han slut för att han inte orkade knulla dagarna i ända han påstod att hon var nymfoman.
Det lät obegripligt på den tiden att en kille inte vill knulla hela tiden idag begriper jag honom bättre om det nu var sant, möjligen ljög han för att försöka svärta ner henne då alla såg upp och fjäskade för henne eftersom hon var kändis och kunde sjunga rätt bra så han själv hamnade lite utanför hela tiden.
Citera
2017-07-11, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bifnaked
Jag läste domen idag, har läst på, tänkt på flera möjliga aspekter och vidhåller att det eventuellt inte är lagligt att hänga ut en dömd våldtäktsman och att när allmänheten gör sådana och liknande handlingar finns en risk oskyldiga drabbas. Vidare så har alla som besvarat mina frågor och kommentarer betett sig oseriöst (minst sagt).

Det är inte detsamma som att besluta sig för att tvinga på andra sina åsikter.
Gäller det bara våldtäktsmän?
Hur är det med misshandlare,mördare eller sådana som gjort sig skyldiga till skattebrott tex är det eventuellt inte lagligt att hänga ut dessa heller, eller är det kanske eventuellt än mer olagligt eftersom de inte har någon kändis i familjen.
Märkligt fenomen att det aldrig dyker upp sådana som vidhåller liknande tankar när det är helt okända personer som hängs ut men när det råkar vara en kändis eller en familjemedlem till en kändis då dyker sådana kommentarer upp som ett brev på posten aldrig annars.
Citera
2017-07-11, 06:59
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
tänkte säga hennes son är pedofil men wtf han är ju typ ett barn själv. hur gammal var flickan då?
För det första: Han är inget barn. En 17-åring är inget barn.

För det andra: Man kan vara pedofil innan man fyller 18 år.

För det tredje: Att ha sex med könsmogna 13-åringar är inte pedofili, oavsett åldersskillnad. Pedofili definieras som primär eller exklusiv sexuell attraktion till prepubertala personer.
Senast redigerad av kuddenchristo 2017-07-11 kl. 07:03.
Citera
2017-07-11, 09:07
Vad ska man säga om den här soppan då?
Allt blir alltid så konstigt och komplicerat när Anna är inblandad.

Jag vill inte sitta och tracka ned på ett barn, känns inte bra i magen.
Men Anna borde kunnat hantera det här mycket bättre. Det här är något som familjen vetat en god tid innan domen föll, och de borde ha varit bättre förberedda på hur de ska hantera det när det kom ut.

Nu framstår hon och familjen som att allt bara är en liten bagatell, som inte ens är sann (enligt dem).
Självklart reagerar folk.

Om hon inte vill gå under jorden (vilket är förståeligt), så borde hon bara skrivit något kort om att de bearbetar det här inom familjen och att de inte kommer att kommentera ytterligare.

Tycker inte att drevet mot Anna och hennes familj är ok, men förståelig. Hon släcker inga bränder med sitt sätt att kommentera händelsen, utan lägger snarare mer eld på brasan.

Det finns en underliggande irritation mot Anna bland folket sedan många år. Dessa människor vaktar varje steg hon tar för att få vatten på sin kvarn. Och hon ger dem det.

Ja jösses, vilken cirkus.
Citera
2017-07-11, 09:11
Medlem
Om jag nu ska bli seriös så hoppas jag verkligen att familjen Book tar Antonios brott på allvar och inte (som vissa här i tråden) skyller på tjejen för att hon varit full och sagt att hon ville ligga med en av killarna. Jag hoppas dom ser till att han får hjälp och att han lär sig respektera tjejer och kvinnor - ALLA tjejer och kvinnor, inte bara sin mamma och sina systrar typ.

Att bomba sönder Anna Books instagram och beskylla henne för att ha uppfostrat en våldtäktsman osv vet jag inte om det är så jävla rättvist. Han har väl ett eget insta, bomba sönder det istället.

Tillägg: HUR kan den där tandläkaren på Brottbykliniken ha gett Anna såna där tänder?! Nu när hon gått ner en hel del i vikt också så ser det ut som att tänderna är för stora för hennes mun. Är det där liksom det färdiga resultatet? Hon ser inte riktigt klok ut, ser hon inte det själv när hon tittar i spegeln?
Senast redigerad av Raus_bitte 2017-07-11 kl. 09:15. Anledning: Tillägg
Citera
2017-07-11, 09:30
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Om jag nu ska bli seriös så hoppas jag verkligen att familjen Book tar Antonios brott på allvar och inte (som vissa här i tråden) skyller på tjejen för att hon varit full och sagt att hon ville ligga med en av killarna. Jag hoppas dom ser till att han får hjälp och att han lär sig respektera tjejer och kvinnor - ALLA tjejer och kvinnor, inte bara sin mamma och sina systrar typ.

annatoledanobook@nikkidikkipikki Mycket som är synd i detta 🙏🏼 Vi vilar i våra vetskaper & ber alla respektera ALLA minderåriga - ALLA. Det är inte bara EN tragedi - Inte alltid förövaren är förövaren - offret är offret & vittnen är ärliga - Allt är inte svart & vitt❤️ Respekt & kärlek

Så skrev hon tyvärr
Citera
2017-07-11, 09:44
Medlem
I hennes sista inlägg så skriver idioten att det är så härligt att börja dagen med ett pass på gymmet:
https://www.instagram.com/p/BWZPo6pBNNT/

Gymmets instagram konto kommenterar hennes inlägg :

Citat:
Great having you in last night. We hope you enjoyed

Hon var alltså inte på gymmet imorse. Det var igår kväll. Inte ens där kan fettklumpen tala sanning. Låter väl bättre att börja dagen på gymmet.

Bättre hon hade tagit tag i sin barnvåldtäktsman till son istället.
Citera
2017-07-11, 10:41
Medlem
PinkLaceys avatar
Nu går Anna helt bananas på Instagram

https://ibb.co/fNUynv
Senast redigerad av PinkLacey 2017-07-11 kl. 10:46.
Citera
2017-07-11, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey

Helt otroligt att Anna inte raderat kommentarer ännu, som hon ju brukar i vanliga fall.
Citera
2017-07-11, 10:54
Medlem
dekadentens avatar
Antonio är uthängd upprepade gånger i de två största svenska tjejgrupperna på facebook och nya trådar skapas om och om igen. Tror inte det här kommer ta slut på ett bra tag...
Citera
2017-07-11, 10:59
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Helt otroligt att Anna inte raderat kommentarer ännu, som hon ju brukar i vanliga fall.

Finns kanske ett syfte med att spara allt hat som folk kräker ur sig?
Citera
2017-07-11, 10:59
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey

Hon fattar tydligen inte att pussy betyder fegis i sammanhanget. Har ingenting med användarens kön att göra. Alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in