2017-07-11, 11:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nu går Anna helt bananas på Instagram

https://ibb.co/fNUynv

Jo det ska väl vara hon som fortsätter istället för att bara stänga ner antingen kommentatorer eller göra Instagram privat. Hon sitter och slänger skit med kanske 15-åriga tjejer som snart 50-årig kvinna... Det gör knappast saken bättre.
Citera
2017-07-11, 11:35
Medlem
Marskens avatar
Citat:

Smuts!
Citera
2017-07-11, 11:36
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Det där är verkligen hennes vackra inre, i ett nötskal.
Citera
2017-07-11, 11:45
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det där är verkligen hennes vackra inre, i ett nötskal.
Nu kallar Anna personen för Lilla Smuts och pervo. Någon borde lägga munkavle på Anna innan hon gräver ner sig totalt.
Citera
2017-07-11, 11:52
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Nu kallar Anna personen för Lilla Smuts och pervo. Någon borde lägga munkavle på Anna innan hon gräver ner sig totalt.

"annatoledanobook@ell.myr Lilla smuts 😉😂😉😂😉😂 DU är så pinsam själv så det är löjligt! Bye bye now. Ska jag tala om för alla vad DU DRÖMT OM PERVO🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 KARMA Girl karma!
privataklangis@marrsson hon är så himla duktig! Önskar man själv hade samma motivation. Verkligen inspirerande! Heja Anna!!!👏🏼👏🏼🌟🌟🌟💕⭐️😘
karlenolof@millebici våldtäkt av barn
ell.myrLilla smuts? Den enda smutsiga i detta är din son som inte kan hålla sin kuk i styr.
annatoledanobook@ell.myr eller DU som drömmer om gamla tanter 😂😂😂😂😂😂😂 Smuts!!! Karma karma karma"

Ja. Nu har det brunnit en säkring tror jag. Undrar om Anna tror hon är nån slags häxa också. Hon uttalar trollformeln "karma, karma, karma" och sen händer det saker.
Citera
2017-07-11, 11:58
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Finns kanske ett syfte med att spara allt hat som folk kräker ur sig?
Kommande snyftartiklar om det obarmhärtiga näthatet......
Citera
2017-07-11, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
"annatoledanobook@ell.myr Lilla smuts 😉😂😉😂😉😂 DU är så pinsam själv så det är löjligt! Bye bye now. Ska jag tala om för alla vad DU DRÖMT OM PERVO🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 KARMA Girl karma!
privataklangis@marrsson hon är så himla duktig! Önskar man själv hade samma motivation. Verkligen inspirerande! Heja Anna!!!👏🏼👏🏼🌟🌟🌟💕⭐️😘
karlenolof@millebici våldtäkt av barn
ell.myrLilla smuts? Den enda smutsiga i detta är din son som inte kan hålla sin kuk i styr.
annatoledanobook@ell.myr eller DU som drömmer om gamla tanter 😂😂😂😂😂😂😂 Smuts!!! Karma karma karma"

Ja. Nu har det brunnit en säkring tror jag. Undrar om Anna tror hon är nån slags häxa också. Hon uttalar trollformeln "karma, karma, karma" och sen händer det saker.

Ja för det bidrar hon ju själv till.

Det feta äckliga vidundret.
Citera
2017-07-11, 12:10
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Alldeles säkert.

Det övergår mitt förstånd, hur dåligt Anna hanterar detta. Hon har varit på löpsedlar och fått skit i snart 20 års tid. Har hon inte lärt sig någonting, under dessa år? Om inte, varför påtalar inte hennes omgivning att hon bara gör saker värre genom att gå i polemik med sina meningsmotståndare?

Hon skadar inte bara sig själv, utan även sonen och sin övriga familj genom att bete sig som hon gör. Att ständigt tjata om att andra ska visa kärlek och respekt, när hon inte har någon självkontroll, blir patetiskt.

Jag förstår att Anna är (ser sig själv som) den spanska matriarken i en kärleksfull och matglad familj. Men hon lever inte riktigt upp till den bilden av sig själv.
Citera
2017-07-11, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
https://minfil.org/f5z6T3b6b9/Solna-...2017-06-09.pdf

Oj oj oj...

Kollar så många tidningar och andra myndigheter som laddat ner filen nu

Även försäkringskassan nu.
Citera
2017-07-11, 12:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Undrar vart hennes anhängare wolter och company är nu? Varför inte bara sakligt stå för det som hänt och berätta hur de ska försöka gå vidare. Nä vi skyller på offret istället och givetvis som alla familjen book är antonio oskyldigt anklagad. Ehh Anna oavsett vad som egentligen hände den natten var tjejen 13 år och dessutom väldigt full, Antonio skulle om han hade haft vett isig tackat nej till möjliga inviter från tjejen. Nu tror jag dock inte hon ljuger utan han har passat på att utnyttjat henne det lilla aset.
Citera
2017-07-11, 12:53
Medlem
PinkLaceys avatar
Och Booken ökar stadigt i följare, från 3,6k till nu 3,7k
Citera
2017-07-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Ja för det bidrar hon ju själv till.

Det feta äckliga vidundret.

annatoledanobook@ell.myr eller DU som drömmer om gamla tanter 😂😂😂😂😂😂😂 Smuts!!! Karma karma karma"'

Och det jag undrar är.. hur fan vet Anna vad ett barn fantiserar om som skriver till henne på instagram? Vad pratar hon med sina följare om? Är hon också förtjust i barn? :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in