2017-07-10, 21:38
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Nej jag undrade hur sidan spårar nedladdaren eller om det bara är AB som kan spåras lagligt, eller något. Men tack ändå för svaret, trodde du var sarkastisk dock.

Ah ok! Simpelt missförstånd bara 👍🏼

Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
kommentarerna kom en som getingsvärm. Tycker synd om henne, sonen och familjen lär inte få det lätt nu framöver. Nu har de dock inget annat väl än att verkligen gå till roten med problemen och följdproblemen.

Måste bero på det här:

https://www.pixeltopic.com/image/xicunadtjskrunj/

En tjej som gjorde ett inlägg om det, rassla in flera hundra kommentarer innan hon låste inlägget..
Citera
2017-07-10, 21:53
Medlem
Ska vi gissa på att antalet följare av tunnans insta kommer sjunka rätt snabb nu? Många som blockeras snart.
Frågan är när hon låser sitt konto. Hon hinner inte med att radera kommentarerna längre.
Var inte alls populärt att börja försvara förövaren och påstå att vittnena och offret ljuger
Citera
2017-07-10, 21:53
Medlem
För första gången i världshistorien kommer Tunnan att sky pressen, att hon försvarar snabbknullarungen ligger helt i linje med hennes grandiosa bild av sig själv och hennes sjuka familj. Jävlar vilken partystämmning det måste råda i CasaToledano!
Citera
2017-07-10, 21:55
Medlem
Tagelapas avatar
Ja herregud nu är domen utlagd överallt. Twitter, Facebook och på alla möjliga och omöjliga sajter på nätet. Den är liksom överallt just nu.
Jag vet fler "kändisar" vars barn varit ute på galenskaper men där har media och allmänhet skyddat dem p g a att de är väldigt omtyckta. I det här fallet blir det tvärt om eftersom Anna är den falska, egotrippade och verklighetsfrånvända person hon är. Det finns liksom ingen som känner med henne, som tycker synd om henne, som vill skydda henne. Tvärtom.
Usch. Jag försöker tänka mig in i att vara i den situationen själv där man är helt skyddslös och det är en hemsk tanke. Men jag lever ju i verkligheten och Anna i Lalaland. Ibland går det inte att hålla upp en fasad som är så sprucken så den är helt genomskinlig. Ibland måste man se verkligheten så som den är.

Men det är väl som Anna själv brukar säga........karma. Av någon underlig anledning är det oftast hon som drabbas av dålig karma. Hela tiden.

Dock tror jag att Anna kommer att skyddas av msm eftersom det handlar om en underårig. Men alla andra skrymslen på nätet kommer att vältra sig i det här ett bra tag och det är inget Anna kan få stopp på hur hon än bär sig åt. Hur mycket hon än ljuger. Hur mycket hon än låtsas som ingenting.

Jag tycker nästan synd om henne. Men bara nästan för hon är en vedervärdig typ. Men nu har hon i alla fall något rejält att grina för och inte en tova i håret eller att en nagel gått av.
Citera
2017-07-10, 21:55
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Måste bero på det här:

En tjej som gjorde ett inlägg om det, rassla in flera hundra kommentarer innan hon låste inlägget..
Beror väl mer på detta kan jag tro än att någon twittrar vidare från källan?
http://kriminellt.com/anna-books-son...takt-mot-barn/

Det tar sig som pyromanen sa...
Citera
2017-07-10, 21:58
Medlem
Hahahahaha kommentarerna strömmar in...

Får väl klippa in dom här innan hon raderar dom:

Citat:
elinamargarinaVidrigt!😖

mrslindblomDet är ingen jävla tragedi för förövaren. Har du ingen jävla skam i kroppen. Och låt offert vara, har inte offret redan utsätts för tillräckligt.

minnablidbergSluta skydda förövaren. Så jävla vidrigt.

viffyTänk om offret hade varit nån av dina döttrar...

emiliaelektraTragedi för förövaren? I helvete heller. Tänk förfan på offret som fått sitt liv förstört. 90h samhällstjänst var de värsta jag hört, ungdomsfängelse eller sluten vård på de tack! Att killar i dagsläget inte kan låta en tjej vara ifred, skäms!!

katinkapaulsenEhm... Tragedi för förövaren? Inte alltid offret är offret och vittnen är ärliga? Menar du seriöst att alla ljuger men ändå dömdes sonen? Går man inte efter de bevis som man har kommit fram till?

Har inget emot dig Anna, har sett upp till dig sen jag var liten men vet inte vad jag ska säga mer efter det du skrev. Kan förstå att detta måste vara fruktansvärt men #victimshaming är ALDRIG ok. Inte konstigt så många idag inte vågar anmäla.. mvh
Offer för våldtäkt

minnablidbergDet är ALDRIG offrets fel. Man ska inte skydda förövaren. Han har förstört en människas liv. Det är ingen tragedi för förövaren. Så vidrigt. Tappat all min respekt för dig

Precis efter jag kopierat dom som började fläskpaddan att radera
Senast redigerad av instagam 2017-07-10 kl. 22:00.
Citera
2017-07-10, 22:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Hur lång tid tar det innan hon gör sin insta privat? Mitt tips är att det sker redan ikväll.

Men bara lugn, hon öppnar den lika fort igen. Hon bara MÅSTE få visa upp sin falska fasad för hela världen. Det är hela hennes liv.
Citera
2017-07-10, 22:05
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Beror väl mer på detta kan jag tro än att någon twittrar vidare från källan?
http://kriminellt.com/anna-books-son...takt-mot-barn/

Det tar sig som pyromanen sa...

Jag menar kommenterandet på insta. Alla skulle in och "bomba sönder henne"..
Citera
2017-07-10, 22:13
Medlem
Citat:

Måste bero på det här:

Ja ursäkta, du verkar artig och hjälpsam så jag tar tillbaka mina taggar!
Citera
2017-07-10, 22:29
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Jag menar kommenterandet på insta. Alla skulle in och "bomba sönder henne"..
Bra, det jobbas på en del då detta inte är en isolerad händelse men denna insta var okänd för mig.

Bra att det rör på sig.
Citera
2017-07-10, 22:30
Medlem
Readyfreddies avatar
Den bästa videon hittills från henne.
https://www.instagram.com/p/BWYPdaLB...danobook&hl=sv

Tänkte dra ett skämt om att även Antonio skulle få jobb hos Jelena, som barntandläkare. Men det gör jag inte, har alldeles för mycket klass för sånt.
Senast redigerad av Readyfreddie 2017-07-10 kl. 22:36.
Citera
2017-07-10, 22:37
Medlem
Tagelapas avatar
"annatoledanobook@rebeccadadda Och jag vart sexuellt utnyttjad som barn - utan berusning. Jag VET vad jag pratar om - i ALLT. Som sagt, respekt & kärlek & värdighet gentemot alla minderåriga🙏🏼🙏🏼🙏🏼
annatoledanobook@bellaskamp Nej, men sexuellt utnyttjad som barn. Tvi på dig - vidriga lilla okunniga människa. Sedan är vi faktiskt TVÅ människor som uppfostrat våra barn. Vi vilar i vårt & respekterar ALLA MINDERÅRIGA I ALLA LÄGEN."

Är det här någon historia hon dragit tidigare.....om att hon blivit sexuellt utnyttjad som barn eller är det något nytt hon fabulerat ihop för att få åtminstone några som tycker synd om henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in