Hahahahaha kommentarerna strömmar in...
Får väl klippa in dom här innan hon raderar dom:
Citat:
elinamargarinaVidrigt!😖
mrslindblomDet är ingen jävla tragedi för förövaren. Har du ingen jävla skam i kroppen. Och låt offert vara, har inte offret redan utsätts för tillräckligt.
minnablidbergSluta skydda förövaren. Så jävla vidrigt.
viffyTänk om offret hade varit nån av dina döttrar...
emiliaelektraTragedi för förövaren? I helvete heller. Tänk förfan på offret som fått sitt liv förstört. 90h samhällstjänst var de värsta jag hört, ungdomsfängelse eller sluten vård på de tack! Att killar i dagsläget inte kan låta en tjej vara ifred, skäms!!
katinkapaulsenEhm... Tragedi för förövaren? Inte alltid offret är offret och vittnen är ärliga? Menar du seriöst att alla ljuger men ändå dömdes sonen? Går man inte efter de bevis som man har kommit fram till?
Har inget emot dig Anna, har sett upp till dig sen jag var liten men vet inte vad jag ska säga mer efter det du skrev. Kan förstå att detta måste vara fruktansvärt men #victimshaming är ALDRIG ok. Inte konstigt så många idag inte vågar anmäla.. mvh
Offer för våldtäkt
minnablidbergDet är ALDRIG offrets fel. Man ska inte skydda förövaren. Han har förstört en människas liv. Det är ingen tragedi för förövaren. Så vidrigt. Tappat all min respekt för dig
Precis efter jag kopierat dom som började fläskpaddan att radera