2025-03-17, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Mest intressant i mitt tycke kommer att bli vad Jockiboy har för syn på saken. Han har antagligen inte varit insatt i frågan eftersom han fortfarande är vän med Anna. Frågan är om han köper familjens syn eller om han kommer ta avstånd från henne nu?

Jåcke har ju inte gått ut och stöttat Anjo särskilt mycket, i alla fall som jag fattat det. Och nu med babyn kommer det hela att rinna ut i sanden, det är vad jag tror i alla fall. Anna och Felicia var på Jonnas baby shower och det tror jag var det sista i den vägen. De kan glida undan nu med den nya babyn att skylla på. För jag tror att Lundells lämnar båda Anjosefsson och Bookfamiljen.
Citera
2025-03-17, 19:11
Medlem
Ja då är det dags för årets Mama-gala Och vet ni?? Anna Toledano Book är INTE inbjuden i år heller
Citera
2025-03-17, 19:24
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jåcke har ju inte gått ut och stöttat Anjo särskilt mycket, i alla fall som jag fattat det. Och nu med babyn kommer det hela att rinna ut i sanden, det är vad jag tror i alla fall. Anna och Felicia var på Jonnas baby shower och det tror jag var det sista i den vägen. De kan glida undan nu med den nya babyn att skylla på. För jag tror att Lundells lämnar båda Anjosefsson och Bookfamiljen.

Anjosefsson 🤣🤣🤣
Citera
2025-03-17, 19:34
Avstängd
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Ja då är det dags för årets Mama-gala Och vet ni?? Anna Toledano Book är INTE inbjuden i år heller

I Annas värld är hon hedersgästen...det är bara så att inbjudan blev uppäten av cyberråttan. Som när hon våldgästade Carolas bröllop. Då var det Posten som hade haft bort inbjudan.
Citera
2025-03-17, 19:54
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Flera stories idag med Anna i köket som sjunger/mimar till låtar hon tycker om. Hon verkar fortfarande euforisk från sin "nytändning" eller vad man ska kalla det. Påminner igen om tiden efter BL VIP.

En uppenbarelse jag fick när jag tittade på hennes stories:
- Hon har ofta klagat på sociala medier och alla nackdelar och hån som kommer med det. Men, tänk er alla år innan internet och sociala medier. Efter första mellons glans lagt sig, då Anna stått i köket hemma och sjungit ensam. Det blev en deppig bild.

Hon kan säga vad hon vill, men sociala medier och den bekräftelse hon får är hennes livlina. Utan det skulle hon förgå
Lyckligare än någonsin står Anna och sjunger framför TV:n
Hon kan inte leva utan att sjunga och dansa!
Hon har läst en massa nya citat, och denna gång är hon övertygad:
Hon kommer inte falla tillbaks i gamla onda cirklar

Anna såg nog först sociala medier som sin chans att slippa ifrån jobbiga frågestunder med gammelmedia.
Sen dök elaka människor upp från ingenstans, och ställde obekväma frågor direkt till henne
Utan sociala medier hade hon kanske fattat att hon borde skaffa sig ett jobb, när AB slutade ringa för 25 år sen?
Senast redigerad av osnuten 2025-03-17 kl. 20:14.
Citera
2025-03-17, 21:44
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Lyckligare än någonsin står Anna och sjunger framför TV:n
Hon kan inte leva utan att sjunga och dansa!
Hon har läst en massa nya citat, och denna gång är hon övertygad:
Hon kommer inte falla tillbaks i gamla onda cirklar

Anna såg nog först sociala medier som sin chans att slippa ifrån jobbiga frågestunder med gammelmedia.
Sen dök elaka människor upp från ingenstans, och ställde obekväma frågor direkt till henne
Utan sociala medier hade hon kanske fattat att hon borde skaffa sig ett jobb, när AB slutade ringa för 25 år sen?

Hela hon är en ond cirkel.
Citera
2025-03-17, 22:13
Har slutligen tvingat mig igenom Anjos kalkon till "dokumentär" och måste säga att jag är imponerad av att det hinner gå 1 timme och 40 minuter innan Anna börjar böla. Otippat!
Citera
2025-03-18, 11:22
Medlem
TPLs avatar
Alla har sagt att turktänderna inte alls är lika vita som dom hon gjorde efter BL men när hon står i köket och sjunger/dansar lyser tänderna skarpare än belysningen i vitrinskåpet och kaklet. 😎
Citera
2025-03-18, 13:45
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Flera stories idag med Anna i köket som sjunger/mimar till låtar hon tycker om. Hon verkar fortfarande euforisk från sin "nytändning" eller vad man ska kalla det. Påminner igen om tiden efter BL VIP.

En uppenbarelse jag fick när jag tittade på hennes stories:
- Hon har ofta klagat på sociala medier och alla nackdelar och hån som kommer med det. Men, tänk er alla år innan internet och sociala medier. Efter första mellons glans lagt sig, då Anna stått i köket hemma och sjungit ensam. Det blev en deppig bild.

Hon kan säga vad hon vill, men sociala medier och den bekräftelse hon får är hennes livlina. Utan det skulle hon förgå

Ber om ursäkt för mitt svar igår
Inser nu att jag missförstod andra delen av ditt inlägg.
Missade ditt fokus på innan sociala medier gjorde sitt intåg. Då var det var nog inte speciellt roligt.
Håller förstås helt med
Senast redigerad av osnuten 2025-03-18 kl. 13:54.
Citera
2025-03-18, 14:28
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ber om ursäkt för mitt svar igår
Inser nu att jag missförstod andra delen av ditt inlägg.
Missade ditt fokus på innan sociala medier gjorde sitt intåg. Då var det var nog inte speciellt roligt.
Håller förstås helt med
Tycker det är lite sorgligt att så många fd från alla möjliga karriärer har så svårt att tona bort på ett naturligt sätt. Missförstå mig rätt, alla ska naturligtvis inte tona bort, men en del som så att säga gjort sitt klarar inte att leva utan applåderna. Man kan förstå saknaden. Men det är en sak, som häromdagen när jag såg Annie Lennox spontant uppträda på en gala. Hon är gammal nu, nästan skör. Rösten håller inte riktigt, men hon har varit älskad och beundrad av en enorm publik. När Eurythmics försvann höll hon en låg profil. Vårdade sina fans och gjorde gott. Hennes musik är förvisso väsensskild från Annas. Annie tar plats på scen som en drottning. Väldigt få vill se Anna ta plats på en scen. Hon är möjligen utfyllanden på ett spektakel som hyllar 80-talet. Lilli o Sussi var på TV häromdagen. I pensionärsprogrammet Gokväll. De är också tanter nu. De accepterar det. De fyller livet med annat som får dem att må bra. Mauro Scocco sitter inte hemma i köket och gör livesändningar. Han behöver inte det. En del artister gör comeback med en scenshow. Folk är beredda att betala flera tusen för att äta en trerätters och lyssna på Magnus Ugglas låtskatt. Eller Lena PH. När man tänker att Anna skulle berätta sitt livs historia med fjorton varianter av ABC ser jag framför mig Findus microvärmda kåldolmar och ett glas mineralvatten. Kanske med ett guldfärgat sugrör? Hennes speciella röst passar perfekt för att dubba vissa röster i animerad film, det gjorde hon toppenbra. Dessvärre är det ingen som pallar att ha henne i studion en längre tid, så man drar sig för att anlita henne. Men det kanske vore något att satsa på i framtiden? OM hon pallar att lägga band på sig.
Citera
2025-03-18, 16:03
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tycker det är lite sorgligt att så många fd från alla möjliga karriärer har så svårt att tona bort på ett naturligt sätt. Missförstå mig rätt, alla ska naturligtvis inte tona bort, men en del som så att säga gjort sitt klarar inte att leva utan applåderna. Man kan förstå saknaden. Men det är en sak, som häromdagen när jag såg Annie Lennox spontant uppträda på en gala. Hon är gammal nu, nästan skör. Rösten håller inte riktigt, men hon har varit älskad och beundrad av en enorm publik. När Eurythmics försvann höll hon en låg profil. Vårdade sina fans och gjorde gott. Hennes musik är förvisso väsensskild från Annas. Annie tar plats på scen som en drottning. Väldigt få vill se Anna ta plats på en scen. Hon är möjligen utfyllanden på ett spektakel som hyllar 80-talet. Lilli o Sussi var på TV häromdagen. I pensionärsprogrammet Gokväll. De är också tanter nu. De accepterar det. De fyller livet med annat som får dem att må bra. Mauro Scocco sitter inte hemma i köket och gör livesändningar. Han behöver inte det. En del artister gör comeback med en scenshow. Folk är beredda att betala flera tusen för att äta en trerätters och lyssna på Magnus Ugglas låtskatt. Eller Lena PH. När man tänker att Anna skulle berätta sitt livs historia med fjorton varianter av ABC ser jag framför mig Findus microvärmda kåldolmar och ett glas mineralvatten. Kanske med ett guldfärgat sugrör? Hennes speciella röst passar perfekt för att dubba vissa röster i animerad film, det gjorde hon toppenbra. Dessvärre är det ingen som pallar att ha henne i studion en längre tid, så man drar sig för att anlita henne. Men det kanske vore något att satsa på i framtiden? OM hon pallar att lägga band på sig.
En portion microvärmda findus kåldolmar. Ett guldfärgat sugrör fyllt av... mineralvatten

Äntligen tisdag!
Citera
2025-03-18, 16:50
Medlem
Nu har hon lagt upp superselfies plus en text som inkluderar typ ”tog in ditt täcke som du hängde ut imorse & bäddade rent åt dig! #fördetärduvärd”.

Vem skriver så när man byter lakan och tar in ett täcke åt sitt barn? Vem skriver nåt över huvudtaget? Det är sånt här som gör anna så fascinerande. Så märklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in