2025-09-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
såg det ixå o anna va med på bilden där det stod! usch va kaxig hon kommer bli

Undrar om det inte är en gammal bild.
Citera
Igår, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake

Jo jag såg det sen ...puh
Citera
Igår, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake

Citat:
Jo jag såg det sen ...puh
Jag hade hoppats att hon var med, så får vi lite TV-Anna igen Men senaste Fortet-incidenten (vad det nu var) har nog gjort henne portad från många produktioner.

Fråga med omröstning på stories idag: "Är det bara jag som älskar burkar?" Man kan svara Ja eller Nej. Känns som att hon har det rätt ensamt hemma ändå
Citera
Igår, 16:46
Medlem
allt med käääörlek sååå enkelt

https://postimg.cc/gallery/9qhdp27
Citera
Igår, 17:51
Medlem
[quote=TPL|93046689]
"Kära följare! Jag BER ALDRIG om något för egen del, hur tufft jag än haft det. MEN NU BER JAG TILL dig som ser detta 🙏❤️🙏❤️🙏 för våra vänner & grannar som var med om den otroliga tragedin i torsdags den 18e September 💔 Det var fruktansvärt att bevittna detta 🥺🔥🥺 Jag känner trots allt väldigt många musiker & fantastiska talanger som kanske har ett mixerbord, dator, mikrofon, instrument vad som helst för att hjälpa @frances___echo att bygga upp sin dröm igen. Det vore så så så snällt. Är det så att du/ni kan hjälpa den här otroligt begåvade unga kvinnan och hennes familj på något sätt, så gör gärna det 🙏❤️🙏❤️🙏❤️🙏 In & läs inlägget & skicka ett DM med vad du kan skänka 🙏
Kärlek & omtanke ❤️ TACK på förhand.
"

Undrar vad Anna själv skänkt? Hon tar hellre emot saker och det är absolut inte reklam utan bara från hjärtat som vanligt. Olika företag bara öser produkter över Anna, nu senast proteinpulver och smink. Självklart har Anna inte hört av sig till dessa företag och tiggt, nejdå.

Grannarna har säkert en hemförsäkring som täcker förlusten. Tror inte Anna vet vad en hemförsäkring är, eller så är hon bara, som vanligt, ute eftr ett "content" till sin IG.
Citera
Igår, 17:54
Medlem
Citat:
allt med käääörlek sååå enkelt

https://postimg.cc/gallery/9qhdp27

Ser inte särskilt gott ut...
Citera
Igår, 18:03
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Jag hade hoppats att hon var med, så får vi lite TV-Anna igen Men senaste Fortet-incidenten (vad det nu var) har nog gjort henne portad från många produktioner.

Fråga med omröstning på stories idag: "Är det bara jag som älskar burkar?" Man kan svara Ja eller Nej. Känns som att hon har det rätt ensamt hemma ändå
… älskar burkar… Jag kom spontant ihåg de där keramikburkarna med lock hon hade på köksbänken i Solna, de har visst inte fått följa med till Märsta 🤔

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
Idag, 04:42
Medlem
Fröknäcke och hemgjord färskost är jättemysigt och trevligt. Om man bara inte gjort en stor grej av det själv.
Citera
Idag, 15:30
Medlem
TPLs avatar
"Jag måste be om ursäkt 🥺 Jag är mitt uppe i något extremt jobbigt i livet & det är Klimakteriet. Detta är inte lätt! Jag är såååå förvirrad & glömsk ibland, så att jag blir lite smått rädd för mig själv & jag märker att jag rör ihop saker ibland & minns fel."

Mitt i alla sina känslor upptäckte hon att hon taggat TV4 (istället för SVT) i inlägget/storyn om hennes bästis Joakim Lundell. Annas klimakterium är värre än andra kvinnors, Annas heter dessutom Klimakteriet med stort K. Obs!
Låter spännande att hon blivit förvirrad och glömsk.
Tur att internet aldrig glömmer.
Kan hon reda sig själv i Spanien ensam utan toffeln som ledsagare framöver?

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPTk4MmNjNw==
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in