2025-02-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Svar på det fetade: Jag kollar på bilden! Kollar vi på samma bild eller? Hur kan du få till det att hon skulle behöva raka sig när hennes bild inte ens visar hudporer på hakan (detta pga retuscherad bild) Det enda man ser i hårväg är hårstrån från hennes HUVUD som hamnat framför den släta hakan man ser.
Skärp dig själv och sluta var så jävla dryg. Du beter dig riktigt barnsligt.
Men lilla gumman du tittar på en retuscherad bild som du kommenterar! Skärp dig och va inte en jävla pekpinne.. Kommentera en låtsasbild och tro det är verklighet sen påpeka andra som dryga?
Citera
2025-02-07, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Men lilla gumman du tittar på en retuscherad bild som du kommenterar! Skärp dig och va inte en jävla pekpinne.. Kommentera en låtsasbild och tro det är verklighet sen påpeka andra som dryga?

Vilken bild tittar du på då?
Tror det är dags för farbror att gå till sängs. Hoppas du är trevligare i morgon
Citera
2025-02-07, 22:11
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Wow, detta kommer ju att bli så jäkla intressant! Kanske detta är början till att bli en stor artist, precis som Mommie Dearest Kan snoppviftaren vara nästa stora rapartist?
Äntligen kommer snoppviftaren i fokus, hur fan skall dom hantera denna biograf till hans fördel?
Nej rappartist promotion tror jag inte på.
Jäkla bra bild omslag på honom måste jag tillstå, värsta gud fader komplexet, fattas bara en ung flicka i bilden.
https://postimg.cc/LYbcwNVD
Citera
2025-02-07, 22:40
Medlem
osnutens avatar
Jag har ingen aning om vem det här är:

https://postimg.cc/xqMHLNtQ

Anna har tjatat om att hon har biljetter till ett evenemang i snart ett halvår nu.
Erkänner att jag blir lite nyfiken 😂

Vem är han? Bör han förstärka kravallstaketet? 😬
Senast redigerad av osnuten 2025-02-07 kl. 23:24.
Citera
2025-02-08, 01:14
Medlem
megacrexs avatar
Teddy Swims vem han nu är. Religiöst relaterat?
Citera
2025-02-08, 01:39
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacrex
Teddy Swims vem han nu är. Religiöst relaterat?
Tack!
https://en.wikipedia.org/wiki/Teddy_Swims
Tyckte han sjöng riktigt bra, men jag är inte precis nån sångcoach.

Kul att Anna hänger med i svängarna, och kollar in nya talanger.
Kanske skaffar hon också snart en ansiktstatuering?
MF 86 eller Samba Sombero? 🤔
Senast redigerad av osnuten 2025-02-08 kl. 01:57.
Citera
2025-02-08, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Vilken bild tittar du på då?
Tror det är dags för farbror att gå till sängs. Hoppas du är trevligare i morgon
Jodå vi tittar nog på samma bild och där har Anna retuscherat bort skäggstråna.
Citera
2025-02-08, 09:07
Medlem
EndastJag01s avatar
Jag tycker det är tråkigt att Anna låter sig dras in det här med "dokumentären", det finns liksom ingen vinst för dom, det blir enbart ett sätt att rädda tittarsiffror för kanalen. Bilden var ju jätterolig med Gudfadern referenser och nog påminner den om Olof K Gustafsson.
Citera
2025-02-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Att Took-Anna är roten till det onda i denna dysfunktionella familj är klarlagt för all tid och evighet!! Men….”barnen” är vuxna och då ska de ta ansvar för sina uppträdanden och gärningar. Gamla noppiga och uttänjda offerkoftor har sällan bra passform. Det är ingen i hela Sverige som kommer att ändra sin uppfattning gällande Stollen i Suckunge och allra minst om Snoppviftaren

Offerkoftans passform har ej heller påverkats i positiv riktning av att ha burits av A Book under decennier
Citera
2025-02-08, 23:37
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Reagerar även jag på Annas gräsliga tänder. Att ha betalat en enda krona för det där, frivilligt, är för mig en gåta. Undrar om de är fluorescerande i mörker?

Gällande Antonio...kommer de att fortsätta smutskastningen av offret? Anna ansåg ju att soc skulle göra en utredning om "Den lilla smutsens" familj var kompetenta att ha barn...
Är det förtal på G av ett brottsoffer, från Antonios sida? Den haklöse skulle nog inte ha lyft på stenen han legat under....

Jag undrar om det inte är en liten missuppfattning här. Lilla smuts var vad Anna kallade en som kommenterade Antonius sexuella eskapader, inte brottsoffret. I övrigt är ditt inlägg spot on, åtminstone enligt min ringa mening.
Citera
2025-02-09, 15:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Jag undrar om det inte är en liten missuppfattning här. Lilla smuts var vad Anna kallade en som kommenterade Antonius sexuella eskapader, inte brottsoffret. I övrigt är ditt inlägg spot on, åtminstone enligt min ringa mening.

Aha...kommer ihåg att Anna var väldigt upprörd över denna lilla tjej. Hur hon hade mage att anmäla hennes son för något dylikt. Antar att jag kommer ihåg "rätt" i det att Anna helt seriös ansåg att soc skulle utreda brottsoffrets familj med tanke på att brottsoffret var minderårigt o befann sig utomhus, typ.

Att Annas son Antonio blev anklagad (och även dömd) för att ha utsatt en minderårig tjej för ett sexövergrepp, var väl för att han var (är?) "känd som Anna Books son"...?
Gick det inte rykten om att Antonio även sålde otillåtna substanser där runt ballongberget? Eller har jag bara "fått för" mig det....typ det där med at han är "känd som Anna Books son".

Den haklöse kanske skulle ha tänkt efter lite mer, innan han lyfte på stenen o stack upp huvudet i detta. Vidhåller fortfarande att det kan bli ett förtalsmål av detta...Anna gör tydligen ALLT för att inte bli bortglömd. Tror att Anna fått betalt i bajs och tonfisk för att slänga sin son under bussen för hyenorna att smaska loss på....Allt för konsten!
Citera
2025-02-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Aha...kommer ihåg att Anna var väldigt upprörd över denna lilla tjej. Hur hon hade mage att anmäla hennes son för något dylikt. Antar att jag kommer ihåg "rätt" i det att Anna helt seriös ansåg att soc skulle utreda brottsoffrets familj med tanke på att brottsoffret var minderårigt o befann sig utomhus, typ.

Att Annas son Antonio blev anklagad (och även dömd) för att ha utsatt en minderårig tjej för ett sexövergrepp, var väl för att han var (är?) "känd som Anna Books son"...?
Gick det inte rykten om att Antonio även sålde otillåtna substanser där runt ballongberget? Eller har jag bara "fått för" mig det....typ det där med at han är "känd som Anna Books son".

Den haklöse kanske skulle ha tänkt efter lite mer, innan han lyfte på stenen o stack upp huvudet i detta. Vidhåller fortfarande att det kan bli ett förtalsmål av detta...Anna gör tydligen ALLT för att inte bli bortglömd. Tror att Anna fått betalt i bajs och tonfisk för att slänga sin son under bussen för hyenorna att smaska loss på....Allt för konsten!
Ja det var uttalanden i förhör som jag minns det? Hennes försvar av sin son. Men just lilla smuts var en annan tjej, som kommenterade på något socialt media, kanske insta?

Det är svårt för anhöriga till brottslingar, men Anna hanterade det nog sämre än de flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in