Citat:
Ursprungligen postat av
erp.b
Jag undrar om det inte är en liten missuppfattning här. Lilla smuts var vad Anna kallade en som kommenterade Antonius sexuella eskapader, inte brottsoffret. I övrigt är ditt inlägg spot on, åtminstone enligt min ringa mening.
Aha...kommer ihåg att Anna var väldigt upprörd över denna lilla tjej. Hur hon hade mage att anmäla hennes son för något dylikt. Antar att jag kommer ihåg "rätt" i det att Anna helt seriös ansåg att soc skulle utreda brottsoffrets familj med tanke på att brottsoffret var minderårigt o befann sig utomhus, typ.
Att Annas son Antonio blev anklagad (och även dömd) för att ha utsatt en minderårig tjej för ett sexövergrepp, var väl för att han var (är?) "känd som Anna Books son"...?
Gick det inte rykten om att Antonio även sålde otillåtna substanser där runt ballongberget? Eller har jag bara "fått för" mig det....typ det där med at han är "känd som Anna Books son".
Den haklöse kanske skulle ha tänkt efter lite mer, innan han lyfte på stenen o stack upp huvudet i detta. Vidhåller fortfarande att det kan bli ett förtalsmål av detta...Anna gör tydligen ALLT för att inte bli bortglömd. Tror att Anna fått betalt i bajs och tonfisk för att slänga sin son under bussen för hyenorna att smaska loss på....Allt för konsten!