2024-11-07, 22:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men det är hennes egna bilder? Tänker att det är ju bra, till skillnad från My som inte ens försöker med något eget i köket men gärna låtsas att hon håller på.
Jag tror inte Anna snor bilder. Hennes egna bilder är nog tillräckligt fantastiska.
Känns konstigt att säga det, men Anna är betydligt mer ärlig än My
Citera
2024-11-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag tror inte Anna snor bilder. Hennes egna bilder är nog tillräckligt fantastiska.
Känns konstigt att säga det, men Anna är betydligt mer ärlig än My

Ha ha visst är det så!

My har mer omsatt ljugandet i hela sin livsföring som människa och som företagare. Anna ljuger om att hon aldrig skrivit att folk som vill äta julbord är sunkiga eller vad det nu var. My har mer avancerade lögner om att hon har eller har haft 100+ kvinnor som kunder. Anna ljuger om pulversås.
Citera
2024-11-08, 08:51
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Andas Sigtunas självutnämnda ambassadör morgonluft nu när det blivit klart att Keyyo ska vara med och leda Melodifestivalen 2025? Blir det stor comeback i tv-rutan?

Keyyo uppges ju vara ett av hennes största fan. Hoppas Anna på att bli inbjuden och få göra en kavalkad av sina mellolåtar? Kanske Det finns en morgondag för Annas "karriär"!
Citera
2024-11-08, 11:32
Medlem
TPLs avatar
Anna är helt till sig och hoppas vinna en kaffemaskin som Maxi i Karlskoga lottar ut. Är väl enklare att hon köper en själv för Robertos pengar.
Citera
2024-11-08, 17:51
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna är helt till sig och hoppas vinna en kaffemaskin som Maxi i Karlskoga lottar ut. Är väl enklare att hon köper en själv för Robertos pengar.
Livet är bra roligt ibland. När man tror man sett allt.
Då dyker Anna plötsligt upp i utlottningen av en kaffemaskin, i Karlskoga?

Inget ont om Karlskoga! Lite oväntat bara
Senast redigerad av osnuten 2024-11-08 kl. 18:18.
Citera
2024-11-08, 18:20
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Livet är bra roligt ibland. När man tror man sett allt.
Då dyker Anna plötsligt upp i utlottningen av en kaffemaskin, i Karlskoga?

Inget ont om Karlskoga! Lite oväntat bara

Hade inte AB´s mamma en korvkiosk i Karlskoga?
Citera
2024-11-08, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse

Denna del av allmänbildningen hade undgått undertecknad men väckte icke desto mindre min nyfikenhet varefter rundgång uppstod vid googling - hamnade här igen

Nåväl, att mor hade en korvkiosk var en försköning av situationen - däremot jobbade hon i en dylik. Inte helt orimliga spekulationer förekom huruvida grunden till den AB vi ser idag möjligen byggdes på aktuell korvkiosk, via en kost bestående av pommes och räksallad.
Citera
2024-11-08, 19:12
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Denna del av allmänbildningen hade undgått undertecknad men väckte icke desto mindre min nyfikenhet varefter rundgång uppstod vid googling - hamnade här igen

Nåväl, att mor hade en korvkiosk var en försköning av situationen - däremot jobbade hon i en dylik. Inte helt orimliga spekulationer förekom huruvida grunden till den AB vi ser idag möjligen byggdes på aktuell korvkiosk, via en kost bestående av pommes och räksallad.
Fortsätt skriv, du är läsbar och förnöjsam👍
Citera
2024-11-08, 19:39
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Jag lyckades helt glömma kopplingen mellan Anna och Karlskoga. Förlåt mig, Karlskoga!
Citat:

Tack! Mitt misstag fick mig (tack vare dig) att lära mig nåt nytt
Citera
2024-11-08, 20:14
Medlem
Citat:
Jag lyckades helt glömma kopplingen mellan Anna och Karlskoga. Förlåt mig, Karlskoga!

Tack! Mitt misstag fick mig (tack vare dig) att lära mig nåt nytt

Alfred Nobel och Familjen Book är alltså gemensamma nämnare för Värmlandsmetropolen - olika kvalitet på krutet men samma tillintetgörande förmåga

Annars är du sannolikt bland de mer fullärda på ämnet Book
Citera
2024-11-09, 10:14
Medlem
Citat:
Alfred Nobel och Familjen Book är alltså gemensamma nämnare för Värmlandsmetropolen - olika kvalitet på krutet men samma tillintetgörande förmåga

Annars är du sannolikt bland de mer fullärda på ämnet Book

Allas vår favorit A har mycket större tråd dock!
Citera
2024-11-09, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter

Allas vår favorit A har mycket större tråd dock!

I mer bokstavlig bemärkelse krävs det väsentligen kortare tråd innan Tunnan exploderar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in