2025-05-20, 21:06
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Så mycket sås till en dolme. 🫣

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD03YTlmNGI=
Det här var ju snarare sås med dolme istället för dolme med sås!
Citera
2025-05-20, 23:40
Medlem
Hon har blivit ett riktigt benrangel
Gått ner i vikt
Men ser bättre ut nu
Citera
Igår, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Alltså dagend IG-storys hon lagt ut, när familjen spelar uno eller nått annat skit.. dottern låter exakt likadan som henne. Helvete vilket skrik och kakkel.
Jag hade inte klarat en minut i deras sällskap
Haha, jag tänkte exakt samma! De låter identiskt, och retas på samma sätt. Något säger mig att de inte gillar att bli retade om de förlorar

Roberto måste ha en ängels tålamod
Citera
Igår, 12:06
Medlem
TPLs avatar
"Jag tvättade precis allt & spolade av med högtryckstvätten, tvättade all klädsel till dynorna, kastade massa skräp så nu är allt RENT 🥰 Sen är ju vi väldigt ambivalenta huruvida exakt hur mycket krut vi faktiskt vill lägga på utsidan i år 🤭 Vi åker ju allihopa oftare till Spanien nu igen & faktum är att då vill man inte köpa massa vackra blommor som bara kommer att dö då 🥺 Så jag funderar lite hur vi ska göra. Till att börja med så kommer jag jobba med det som redan finns så får det duga."

Inte bara inne Anna far fram som en tornado med alla städgrejer. Tur att dom inte längre hyr ut lägenhet i Spanien, numera kan dom åka dit lite när som helst - förr var det alltid bara juli... 🤭
Citera
Igår, 18:00
Medlem
TPLs avatar
Varför måste hon fota all mat på köksbänken innan det ska ätas? Maten hinner kallna innan hon fått till en bra bild.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera
Igår, 18:50
Medlem
StiegGeils avatar
Citat:
Varför måste hon fota all mat på köksbänken innan det ska ätas? Maten hinner kallna innan hon fått till en bra bild.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==

Det där var nog bara hennes portion..
Citera
Igår, 21:32
Medlem
TPLs avatar
"Lyssnar på det bästa jag någonsin varit med och skrivit själv i musikväg...& jäklar vad den slår till i hjärtat 🥺❤️❤️❤️❤️❤️ Texten är jag extra stolt över. Det är en text som jag vet att många kan ta till sig & finna tröst i 🥰
Skickade faktiskt in den till Mello i år, men den tog sig inte dit. Funderar på om man ska göra ett nytt försök.
"

Nej! Bevare oss väl. Din karriär var redan över på 80-talet. 🚩
Citera
Idag, 10:44
Medlem
Brunkrulles avatar
Citat:
Nej! Bevare oss väl. Din karriär var redan över på 80-talet. 🚩

Försökt leta efter de tydliga framgångarna från hennes "karriär" - och de står inte direkt som spön i backen. Många förluster, diskningar, komma tvåa, etc.

DNs talangjakt 1984 - slutade på 4:e plats.

Singeln "Killsnack" 1986 - som högst 2:a på Svensktoppen.

Melodifestivalen 1986 - slutade på 5:e plats.

Melodifestivalen 1987 - oplacerad.

Schlager-SM 1994 - oplacerad.

Let's Dance 2006 - slutade på 2:a plats.

Melodifestivalen 2007 - slutade på 9:e plats.

Melodifestivalen 2016 - diskvalificerad.

Den enda "vinsten" hon kan tillgodoräkna sig är väl "Biggest Loser VIP" 2017, därav tatueringen.
Sen vet vi alla hur hon gick tillväga för att "vinna"...
Men vem vet, jag kanske hade varit lika desperat att vinna, efter så många förluster.
(Och "vinsten" av en smal kropp har hon ju förlorat. Hon väger väl mer nu än innan BL?)
Citera
Idag, 11:06
Medlem
TPLs avatar
När jag tittar närmare på den här meningen blir Annas uttalande bara mer konstigt. Har hon skrivit helt själv eller har hon bara varit med? 🤔 Det vore stort om hon vore lika produktiv som Ingela Pling Forsman eller Stikkan Andersson.

" det bästa jag någonsin varit med och skrivit själv i musikväg..."
Citera
Idag, 13:17
Medlem
Brunkrulles avatar
Citat:
När jag tittar närmare på den här meningen blir Annas uttalande bara mer konstigt. Har hon skrivit helt själv eller har hon bara varit med? 🤔 Det vore stort om hon vore lika produktiv som Ingela Pling Forsman eller Stikkan Andersson.

" det bästa jag någonsin varit med och skrivit själv i musikväg..."

Finns väl inget hon skrivit helt själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in