2025-03-03, 19:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Nu avslöjar Märstas ljuvligt skönsjungande näktergal vem den otrevligaste kändisen är.

Ja, det är inte madamen själv utan - Eric Saade.

De har dock ingen personlig konflikt.

– Men jag har hört att den här personen och hans manager har gjort sig jävligt lustiga över mig. Det kanske är för att jag sagt att jag tyckte att en låt inte var så bra, för jag tyckte inte att den var så bra, säger hon i en intervju i en podcast av den tidigare ”Robinson”-vinnaren Olivia Lindegren, rapporterar Stoppa Pressarna.

Är hon helt omedveten om hur många det är i branschen som har gjort och fortfarande gör sig lustiga över henne - inte minst nu efter "dokumentären" om sonen Antonios våldtäktsdom?

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...aste-kandisen/
Har hon glömt Frans? Falukorven.
Citera
2025-03-03, 19:51
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Vem fan filmar sina barn när de får akutsjukvård, under bråk osv. Helt sjukt beteende.
Det här är nästan det värsta. Anna står alltså och FILMAR när det stormar som värst, ett tilltag som bara en riktigt störd person skulle komma på. Hon står och filmar när sin egen son tror han ska dö (panikattacker) och när resten av familjen är nära på att slå ihjäl varandra som det låter. Heeeelt sjukt beteende.
Citera
2025-03-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tre fruktansvärt fula människor

Tre helt normala människor utseendemässigt enligt mig.
Varför är de "fulare" utseendemässigt än andra i sin egen ålder?
Citera
2025-03-03, 22:30
Medlem
Familjen Toledano-Book har genom åren uppvisat en stor mängd beteenden som jag förknippar med en viss folkgrupp som varken är svensk, spansk eller turkisk.
Det som framkommit i denna dokumentär gör mig mer övertygad än någonsin om detta.
Citera
2025-03-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Det här är nästan det värsta. Anna står alltså och FILMAR när det stormar som värst, ett tilltag som bara en riktigt störd person skulle komma på. Hon står och filmar när sin egen son tror han ska dö (panikattacker) och när resten av familjen är nära på att slå ihjäl varandra som det låter. Heeeelt sjukt beteende.

Han är i 20 års ålder,lider av psykisk ohälsa (if?) och får höra av sin mamma att han borde skämmas,sin syster skriker Dra Härifrån,pappa ger han stryk. Hur älskad kände han sig? Stackars grabb.

Även om han är myndig borde han få en stödfamilj som ger han den trygghet och vägledning han behöver.
Alternativt egen lägenhet och tillhöra stödboende.

Hur kan Anna filma sånt här och dessutom visa det officiellt?
Tror hon vi ska tycka synd om henne?

Det ända denna "dokumentär" visar är en väldigt dysfunktionell familj.
Ägg som kastats mot huset,hot som familjen fick,har förmodligen annan orsak än sonens ev våldtäkt.
Citera
2025-03-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Tre helt normala människor utseendemässigt enligt mig.
Varför är de "fulare" utseendemässigt än andra i sin egen ålder?

Håller med. Sen räcker det gott och väl att ta upp deras handlingar. Lämna deras utseende utanför.

Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Hur kan Anna filma sånt här och dessutom visa det officiellt?
Tror hon vi ska tycka synd om henne?

Ja, det galnaste är ju att det vi ser på filmat är sånt som hon själv vill visa upp och, får man anta, ser som till fördel för henne och Roberto. Då undrar man hur det hon inte visar upp ser ut.
Citera
2025-03-03, 23:37
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Såg ett klipp där Antonio kallar tunnan för hora och blir utslängd från hemmet. Är det gammalt?
Citera
2025-03-04, 00:38
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Jag noterar att man betalat sig ur MrKoll, Hitta.se, Merinfo samt liknande sidor.
Nu är familjen inte längre spårningsbar.

Vadå betalat sig ur? Jag har tagit bort mig från alla de där sidorna och det kostade inte en krona. En del tid däremot.

Citat:
Ursprungligen postat av Mussli

Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Såg ett klipp där Antonio kallar tunnan för hora och blir utslängd från hemmet. Är det gammalt?

Var kan man se detta?
Citera
2025-03-04, 00:51
Medlem
knark-kungens avatar
Bor Mr.Childrapist fortfarande hemma i pojkrummet?
Citera
2025-03-04, 01:05
Medlem
Någon som kan skicka över filmlänk? alla verkar döda. kan slänga upp på piratebay så den fortsätter finnas kvar
Citera
2025-03-04, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drabel
Någon som kan skicka över filmlänk? alla verkar döda. kan slänga upp på piratebay så den fortsätter finnas kvar

Bra, gör det! Här är två länkar som inte tagits ner:

Citat:
Jag laddade upp den här:
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
och här:
https://gofile.io/d/L5CYvi

Spara gärna ner så den finns bevarad.
Citera
2025-03-04, 07:56
Medlem
trottwells avatar
Mentalsjukhuset

Kan någon försöka hitta videon där Anna Book sitter i korridoren på ett mentalsjukhus och predikar guds ord?

Den videon i kombination med den nu diskuterade dokumentären borde visa att Anna Book är i en klass för sig bland alla psykiskt sjuka människor i Sverige.

Anna Book borde aldrig någonsin ha tillåtits att ha hand om sina egna eller andras barn.
Det vore lämpligt med en orosanmälan beträffande det lilla barnet som Anna stundtals trakasserar.
Senast redigerad av trottwell 2025-03-04 kl. 08:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in