Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-03, 16:46
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/6TktRyx

Jösses 🙄
Citera
2024-10-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jag tycker att det inte rättvist mot Anna att hela tiden klaga på allt hon gör. Vi vill ju att hon fortsätter roa oss...
Jag håller med, det var tråkigt när hon hade avbrott från soc med.

Dagens story-skörd är det egentligen mest att det måste vara pinsamt för barnen. Om min mamma hade gjort sådant om mig hade jag skämts ihjäl. Jag vet att hon menar väl.

Sen gällande storyn "I don't trust words, I trust vibes. People can tell you anything, but vibes will tell you everything". - Jag skulle vilja hävda att det är precis tvärtom för Anna, hon kan inte läsa andra människor alls. Och tyvärr för henne är nästan alla hennes problem till stor del pga detta.

Om hon kunde känna av vibes av folk borde hon ju inte behöva ta och blocka sina vänner hela tiden?
Citera
2024-10-03, 16:58
Medlem
Citat:
Jag tycker att det inte rättvist mot Anna att hela tiden klaga på allt hon gör. Vi vill ju att hon fortsätter roa oss...
Den här tråden och dess mest aktiva skribenter är ett större skämt än AB.

Var är allt gräv på var nya lägenheten ligger? Hur många vyer med två palmer kan det finnas på solkusten?
Varför envisas AB kalla Spanien "hemma"? De flesta vuxna har ett hem och sedan fritidsboenden av olika slag.
Citera
2024-10-03, 17:03
Medlem
TPLs avatar
"Sjukt att så många människor behöver gå med sådana tunga känslor, upplevelser för sig själva 🥺💔🥺 Trauma har många olika utseenden & när man inte vet hela historien eller man inte ser hela pusslet 🧩 Så bör man inte vara så snabb att döma. Sanningen har ändå sin väg att hitta fram, hur lång tid det än ska ta - en dag är den där. Den som inget har att frukta, får heller aldrig misströsta 🙏 Kämpa kämpa kämpa & ge aldrig upp, vem du än är & vad du än går igenom ❤️ Man känner sig ensam många ggr, men man är aldrig ensam ❤️ Gud är med hela vägen, lika så änglarna ❤️❤️❤️ "

Medalj till Roberto som står ut.
Citera
2024-10-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/6TktRyx

Jösses 🙄

Inte vet hela historien…. Håller med. Jösses!! Är det bara vi som läst och hört FUP, domar och ljudinspelning
Citera
2024-10-03, 18:02
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mag4ever
Den här tråden och dess mest aktiva skribenter är ett större skämt än AB.

Var är allt gräv på var nya lägenheten ligger? Hur många vyer med två palmer kan det finnas på solkusten?
Varför envisas AB kalla Spanien "hemma"? De flesta vuxna har ett hem och sedan fritidsboenden av olika slag.
Edit: Vet inte om du frågar seriöst? Är det du som frågar, eller insinuerar du att skribenter i tråden frågar?
Kanske har jag slackat av, men har inte sett de frågorna poppa upp förut.
Förutom Varför envisas AB kalla Spanien "hemma"?
Hade inte brytt mig om du inte frågat, men eftersom du frågar så snällt

På fråga 2 svarar jag:
Jaså, de där palmerna! De känner man ju igen
Vet dock inte om nya lägenheten ligger där, eller om Anna bara var där och filmade.

Avenida del Parque, 3
29630 Benalmádena
Málaga, Spain

Satellitbilden verkar lite tung att ladda ner. Sorry - trodde postimg.cc skulle banta den lite
https://postimg.cc/gallery/cfrVW60
Senast redigerad av osnuten 2024-10-03 kl. 18:49.
Citera
2024-10-03, 18:15
Citat:
Ingen risk att hon kommer att sluta.
Citera
2024-10-03, 19:27
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ingen risk att hon kommer att sluta.
Jag hoppas det!
Citera
2024-10-03, 19:31
Medlem
osnutens avatar
Förlåt om jag tar till orda igen.
De flesta härinne verkar ha lärt sig att man inte kan lita på Anna, och läser hennes inlägg med ett kritiskt öga.
Hopplöst att försöka klura ut var Robertos nya lägenhet ligger. Och vem orkar egentligen bry sig?
Imorgon kanske hon tar en fika i Marbella, tar en bild, och försöker oskyldigt få oss att tro att det är där hans nya lägenhet ligger?
Anna tror på Gud, så hon skulle aldrig ljuga eller förleda oss 🙏❤️
Senast redigerad av osnuten 2024-10-03 kl. 20:17.
Citera
2024-10-03, 21:11
Medlem
MaeWests avatar
Är Anna döende i någon obskyr sjukdom? Eller knaprar hon något som i Sverige är receptbelagt?

Med tanke på hennes "Love-Bombning" av ätteläggen.
Citera
2024-10-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Edit: Vet inte om du frågar seriöst? Är det du som frågar, eller insinuerar du att skribenter i tråden frågar?
Kanske har jag slackat av, men har inte sett de frågorna poppa upp förut.
Förutom Varför envisas AB kalla Spanien "hemma"?
Hade inte brytt mig om du inte frågat, men eftersom du frågar så snällt

På fråga 2 svarar jag:
Jaså, de där palmerna! De känner man ju igen
Vet dock inte om nya lägenheten ligger där, eller om Anna bara var där och filmade.

Avenida del Parque, 3
29630 Benalmádena
Málaga, Spain

Satellitbilden verkar lite tung att ladda ner. Sorry - trodde postimg.cc skulle banta den lite
https://postimg.cc/gallery/cfrVW60
Fantastiskt, mer sånt (skvaller) här i tråden!
Palmerna är med på flera bilder så är lite nyfiken om det är utsikt från nya lägenheten eller från något hotell de bor på. Hon skrev tidigare att de lyckats hitta en fastighet med färre lägenheter, och äldre, så de har totalrenoverat.
Om hon nu hänger mer mitt i smeten kanske vi kan få lite mer liverapporter från andra svenskar som har sina andra hem därnere.
Citera
2024-10-03, 22:36
Medlem
https://www.instagram.com/p/DAQE2hQtsV0/?igsh=aHhkdThiNGgyeGI=

Umgås Book med Perelli??? 🤔🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in