2025-03-08, 12:44
Medlem
Stå upp lite extra för kvinnor såhär på internationella kvinnodagen:
dela Annas spridning av vidrigt kvinnohat till alla som samarbetar med/hyllar eller på nått sätt har med någonting med henne att göra = https://ibb.co/album/fdbVRJ

Jag har försökt uppmärksamma en advokat som rör sig i hennes kretsar utan framgång, hon låter Anna göra sig hörd på hennes konto som säger sig stå för barns och kvinnors rätt i samhället = https://ibb.co/album/fdbVRJ
Citera
2025-03-08, 15:24
Medlem
osnutens avatar
Ingen annan skulle antagligen orka med Annas liv.
Smutsig byk behöver tvättas. Kuddar behöver puffas.
Och ständigt dessa ouppfostrade, outhärdliga ungar, som har en förmåga att plötsligt dyka upp
Citera
2025-03-08, 15:48
Medlem
TPLs avatar
"HOLY!!!!! 😍 Ska överraska min älskade man vill dag 🥰 "

Vill dag? Tydligen marängsviss hon bjuder på. Nyttigt som bara den, Anna avstår för hon tänker på figuren och nya tänderna.
Citera
2025-03-08, 18:01
Medlem
ElimGaraks avatar
Om Anna nu möjligtvis trodde att denna film skulle ge Antonio någon sorts upprättelse, få honom att framstå som oskyldig, lägga skulden på brottsoffret och på detta sätt få Familjen Toledano att framstå som oskyldiga offer för rättsväsendet så misslyckades det kapitalt.

Istället är filmen ett präktigt självmål av Anna med Anjo som assisterande självmålare. Den visar istället hela den dysfunktionella familjen med alla problem den har.

Och hur kan man filma och lägga ut familjens interna konflikter och Robertos överfall på Antonio i en film som alla människor kan se?

Några sympatier för Antonio får man inte heller. Han framstår bara som en ligistunge, en sådan där som alla i kvarteret hatar. Att sedan den dåliga uppfostran han fått i denna familj nog spelar en roll hjälper inte.

Jag tillhör dem som ibland funnit denna familj aningen underhållande med alla galenskaper som framför allt familjens överhuvud stått för.

Men nu är det nästan så att skrattet fastnar i halsen. Det som spelas upp är bara vidrigt och tragiskt.
Citera
2025-03-08, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Anna delar hyllningar på stories som besatt, jag tror hon njuter i fulla drag just nu.

Vi vet ju inte om det finns folk som kritiserat filmen också som Anna inte delar på stories. Men det är tillräckligt med hyllningar för att man ska ifrågasätta intelligensen hos hennes följare. Inget nytt under solen

Är helt säker på att det kommit negativt kritiska åsikter med, men också att många väljer att hålla dem för sig själva för att de nog blir blockade annars. Det är ett effektivt sätt att styra vilket bemötande man får; blocka alla som ger ”fel” sådant.
Citera
2025-03-09, 09:04
Medlem
Tookets antagonist PW utsedd till 2025 årets kvinna! Tooket utsedd av FB till 2025 års sämsta och kändiskåta morsa ever
Citera
2025-03-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Är helt säker på att det kommit negativt kritiska åsikter med, men också att många väljer att hålla dem för sig själva för att de nog blir blockade annars. Det är ett effektivt sätt att styra vilket bemötande man får; blocka alla som ger ”fel” sådant.
Det får mig att tänka på när Anna hade "Cookalong with Anna" några veckor, och folk kommenterade i Cookalongs FB att de var blockade på Annas insta och ville bli insläppta igen innan de betalar för att se henne laga mat. Då låtsades Anna som att hon inte blockar folk. Det var imponerande t.o.m. för Anna att dra den lögnen. Någon nivå måste vi väl ändå hålla?
Citera
2025-03-09, 11:35
Medlem
erp.bs avatar
Vart har "lilla hjärtat" tagit vägen? Annas unga bästis.
Citera
2025-03-09, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Vart har "lilla hjärtat" tagit vägen? Annas unga bästis.
Jag tyckte det var skitkonstigt när hon gjorde dagliga inlägg om barnet, och det är bra att hon slutat. MEN jag undrar också varför hon slutat, har barnet tröttnat på henne? Eller har föräldrarna börjat tycka att det är onormalt? Kommer det en svartvit story om svikande vänner snart?
Citera
2025-03-09, 12:37
Medlem
Citat:
Jag tyckte det var skitkonstigt när hon gjorde dagliga inlägg om barnet, och det är bra att hon slutat. MEN jag undrar också varför hon slutat, har barnet tröttnat på henne? Eller har föräldrarna börjat tycka att det är onormalt? Kommer det en svartvit story om svikande vänner snart?

Soc hade ju gått in och sagt åt föräldrarna att sluta exponera flickan i sina sociala kanaler. Jag tyckte det var konstigt att Anna konstant lade upp inlägg om henne, även om hon censurerade hennes ansikte och inte nämnde hennes namn, de flesta vet ju vem flickan är. Jag tänker att antingen har Anna blivit tillsagd att sluta eller så har de skurit sig. Igen. Det var ju inte längesen Anna och flickans mamma var ovänner.
Citera
2025-03-09, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Soc hade ju gått in och sagt åt föräldrarna att sluta exponera flickan i sina sociala kanaler. Jag tyckte det var konstigt att Anna konstant lade upp inlägg om henne, även om hon censurerade hennes ansikte och inte nämnde hennes namn, de flesta vet ju vem flickan är. Jag tänker att antingen har Anna blivit tillsagd att sluta eller så har de skurit sig. Igen. Det var ju inte längesen Anna och flickans mamma var ovänner.
Ah just det! Så antingen har hon blivit tillsagd för att det inte ska bli strul med soc, eller så är hon ovän med päronen. Båda möjligheterna förtjänar en svartvit bild med ett citat om att bli sviken
Citera
2025-03-09, 12:48
Medlem
Citat:

Om en man ringde och pratade med en fyraårig flicka ett par timmar varje dag så skulle klockor ringa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in