2023-02-23, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Kul att hon ser ljust på framtiden!

Nu drömmer hon om att bland annat göra en egen show.
– Jag skulle vilja göra en kul, från hjärtat-show, skoja om mig själv, berätta om mig själv och visa att jag har fler sidor, säger Anna Book i ”Nemo möter en vän”. ”

Hon har varit avundsjuk på Wahlgrens sedan den serien började.

Hon har i otaliga intervjuer sagt att hon vill ha en egen show. Inget TV-hus nappar.
Jag förstår tv-cheferna. En show fylld med en dömd barnvåldtäktsman, åldringrånare och folk som har sex på ICA:s kundtoalett ser inte så bra ut.
Citera
2023-02-23, 09:43
Medlem
Nu är hon på bild i Hänt Extra igen. Den halvnakna bilden från källarförrådet med samma förklaring som hennes tidigare inlägg på Instagram.
Citera
2023-02-23, 10:08
Medlem
Hmm.. är det bara jag?! Men jag är helt 100 på att Nemo hade lagt ut bilden på sig själv och drottningen, samma dag som podden släpptes. Anna hade själv kommenterat en lång kommentar på inlägget med sitt vanliga dravel. Men inlägget/bilden är borta på Nemos instagram??
Citera
2023-02-23, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna borde ha blivit fotomodell! Hon är otroligt duktig på att upprepa en pose. Men nu är det nog snart läge att putsa bort ostbågarna från kameralinsen
https://postimg.cc/ftPDWbJQ
Även köket är fantastiskt på att få solen att reflekteras exakt likadant t ex.
Citera
2023-02-23, 13:15
Medlem
Citat:
Anna borde ha blivit fotomodell! Hon är otroligt duktig på att upprepa en pose. Men nu är det nog snart läge att putsa bort ostbågarna från kameralinsen
Hon som inte vet hur man redigerar eller använder filter, hur förklarar hon att bild nr 2 knappt har en synlig por på kinden? Syns ju lång väg att bild nr 2 är manipulerad.
Citera
2023-02-23, 14:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Hon som inte vet hur man redigerar eller använder filter, hur förklarar hon att bild nr 2 knappt har en synlig por på kinden? Syns ju lång väg att bild nr 2 är manipulerad.
Båda bilderna är manipulerade.
Citera
2023-02-23, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysanindahouse
Hmm.. är det bara jag?! Men jag är helt 100 på att Nemo hade lagt ut bilden på sig själv och drottningen, samma dag som podden släpptes. Anna hade själv kommenterat en lång kommentar på inlägget med sitt vanliga dravel. Men inlägget/bilden är borta på Nemos instagram??

Yes, borta! Han raderade alla kommentarer som kom in (förutom Annas kommentarer) och nu är inlägget borta. Det blev väl helt enkelt för mycket hat-kommentarer. Vilket jag förstår för helvete vilket jävla dravel hon tilläts hålla på med!! Att Nemo ens gjorde den intervjun med henne?!? HELT ointressant!
Senast redigerad av Enannanann 2023-02-23 kl. 21:39.
Citera
2023-02-23, 22:22
Medlem
Citat:

Vad har människan i sina öron?
Citera
2023-02-24, 07:21
Citat:
Ursprungligen postat av Enannanann
Yes, borta! Han raderade alla kommentarer som kom in (förutom Annas kommentarer) och nu är inlägget borta. Det blev väl helt enkelt för mycket hat-kommentarer. Vilket jag förstår för helvete vilket jävla dravel hon tilläts hålla på med!! Att Nemo ens gjorde den intervjun med henne?!? HELT ointressant!
Det blev en massa påhopp också..på de som var lite kritiska mot Book. Vet flera som tog bort egna kommentarer för de fick mess från anonyma trollkonton som var otrevliga, fick se ett och är nästan hundra på att det var Book eller kanske äldsta dottern som skrivit
Citera
2023-02-24, 07:49
Medlem
Ganska lätt att lista ut vad det "superhemliga" uppdraget på scen är. Hon har nyligen börjat följa flamingo prod, Sofia Dahlénoch Kalle Möller. De kör sitt Paradrätten på Rival från 23 feb och några dagar framåt.
Undrar vad Anna ska laga? Gissar på nåt friterat, enkelt, gott hittepå...
Citera
2023-02-24, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinawitch
Vad har människan i sina öron?
Kanske har hon stoppat in hudfärgade öronproppar?
Eller har hon boxaröron?
Citera
2023-02-24, 08:46
Medlem
Hon är iaf ingen av de ordinarie gästerna, om de inte har med ”gäster till gästerna sas.

Igår skulle det vara Per Lernström, idag Hanna Hellquist, i morgon Torbjörn Averås Skurup och på söndag Oscar Zia.

Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Ganska lätt att lista ut vad det "superhemliga" uppdraget på scen är. Hon har nyligen börjat följa flamingo prod, Sofia Dahlénoch Kalle Möller. De kör sitt Paradrätten på Rival från 23 feb och några dagar framåt.
Undrar vad Anna ska laga? Gissar på nåt friterat, enkelt, gott hittepå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in