2025-01-21, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Och vad heter den här snyggingen!
Är det någon kompis som inte har något filter.

https://postimg.cc/64tmnwVq

Bam Bam Bam, det gjorde ont att titta på!
Men hur ser hon ut! 🤣
Citera
2025-01-21, 22:29
Medlem
flugornass avatar
Det där är ju fejk, Anna är mycket smalare i ansiktet om man kollar tidigare bilder.
Citera
2025-01-22, 04:55
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det där är ju fejk, Anna är mycket smalare i ansiktet om man kollar tidigare bilder.
Du skämtar? Det där är ju hur hon faktiskt ser ut utan en massa filter.
Citera
2025-01-22, 14:07
Medlem
TPLs avatar
"Igår fångade hon mig precis när jag var på språng och skulle åka hemifrån ☺️
Men vi fick ett roligt samtal & gullhjärtat njöt samtidigt av sin sköna " cheeesmask " 😂
Hon är så rolig! Får mig alltid att skratta ❤️
"

Anna är lättroad, har en kompis som är 4 år.
Citera
2025-01-22, 14:28
Medlem
Ingen har ju missat att Anna har en ny BFF, lilla gullhjärtat, 4 år. Som är sååå rolig och ger Anna komplimanger för hennes nya frisyr. Som hon kan facetima med i timmar (hur kan man ens som förälder tycka det är ok...? Creeeeepy!!!)
Men hur gick det med den starka vänskapen med Angelica, hon som var så otroligt osams med gullhjärtats mamma? Nu när Anna återupptagit vänskapen med mamman, är det då slut på vänskapen med Angelica? Anna brukade ju lägga ut stories om timslånga samtal med henne och höja henne till skyarna som en ny fantastisk vänskap som typ "aldrig kommer ta slut"???
Citera
2025-01-22, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Ingen har ju missat att Anna har en ny BFF, lilla gullhjärtat, 4 år. Som är sååå rolig och ger Anna komplimanger för hennes nya frisyr. Som hon kan facetima med i timmar (hur kan man ens som förälder tycka det är ok...? Creeeeepy!!!)
Men hur gick det med den starka vänskapen med Angelica, hon som var så otroligt osams med gullhjärtats mamma? Nu när Anna återupptagit vänskapen med mamman, är det då slut på vänskapen med Angelica? Anna brukade ju lägga ut stories om timslånga samtal med henne och höja henne till skyarna som en ny fantastisk vänskap som typ "aldrig kommer ta slut"???

Varken Angelica eller Anna har svarat på om de fortfarande är vänner. Tolkar det som nej. Angelica skrev för ett tag sen att hon, Anna, Felicia m.fl. (gissar på Jocke, Anjo och dem) hade en gruppchatt och när folk i den återigen ville bli sams med/hjälpa Julia så sa hon ifrån för hon vill inte ha med henne att göra. Vill minnas att hon nämnde att några i gruppen inte blev så glada på henne. Jag gissar att det var då det skar sig. Spekulerar bara och kan minnas fel, men det är vad jag tror.
Citera
2025-01-22, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det är därför jag tycker det känns lite olustigt.
Annas "vanliga" väninnor får ju mer eller mindre skylla sig själva. De vet vad de ger sig in på.
Gullhjärtats släktingar (gissar på mamma och mormor) tycker tydligen det är OK att hon pratar med Anna varje dag.

De vet hur Anna fungerar, att hon är gränslös, och helt plötsligt kan bryta kontakten.
Kanske inte hela världen om det sker? "Tant Anna har inte tid att prata med dig längre."

Mamma och mormor är också gränslösa.
Sen var det ju bestämt från soc att Julia och Chrippa skulle sluta med att öht exponera dottern på sina sociala medier, tycker det är anmärkningsvärt att Anna kör på med daglig uppdatering om henne. Visst, hon visar inte hennes ansikte, men de flesta vet ju vem det gäller.
Citera
2025-01-23, 19:12
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Mamma och mormor är också gränslösa.
Sen var det ju bestämt från soc att Julia och Chrippa skulle sluta med att öht exponera dottern på sina sociala medier, tycker det är anmärkningsvärt att Anna kör på med daglig uppdatering om henne. Visst, hon visar inte hennes ansikte, men de flesta vet ju vem det gäller.
Tack för rapporten!
Soc rekommendationer gäller väl mest för andra? Anna vill ju bara alla väl!
Senast redigerad av osnuten 2025-01-23 kl. 19:25.
Citera
2025-01-23, 19:32
Medlem
Citat:
Tack för rapporten!
Soc rekommendationer gäller väl mest för andra? Anna vill ju bara alla väl!

Så är det förstås. Ingen har ett större hjärta än Anna.
Citera
2025-01-23, 19:55
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Så är det förstås. Ingen har ett större hjärta än Anna.
Tänkte väl det!

Som av en händelse är idag första dagen på länge som Anna inte fejstajmat med Gullhjärtat.
Fullt upp hos frissan och jättestressigt , så det kan förstås va en tillfällighet.

Hoppas dom hörs snart igen, och kan utbyta erfarenheter
Senast redigerad av osnuten 2025-01-23 kl. 20:08.
Citera
2025-01-23, 20:43
Medlem
Citat:
Det är därför jag tycker det känns lite olustigt.
Annas "vanliga" väninnor får ju mer eller mindre skylla sig själva. De vet vad de ger sig in på.
Gullhjärtats släktingar (gissar på mamma och mormor) tycker tydligen det är OK att hon pratar med Anna varje dag.

De vet hur Anna fungerar, att hon är gränslös, och helt plötsligt kan bryta kontakten.
Kanske inte hela världen om det sker? "Tant Anna har inte tid att prata med dig längre."

Mysigt med en 5-åring som använder sheet-mask och pratar om sin frisyr.. #raisingwt
Ett barn (!) ska prata om allt annat än ytlighet, speciellt med tanke på hennes bakgrund. Took-book tänker inte på att Soc har det stackars barnet på sin radar
Citera
2025-01-24, 09:36
Medlem
Citat:
Tänkte väl det!

Som av en händelse är idag första dagen på länge som Anna inte fejstajmat med Gullhjärtat.
Fullt upp hos frissan och jättestressigt , så det kan förstås va en tillfällighet.

Hoppas dom hörs snart igen, och kan utbyta erfarenheter
Det var nog fördröjning på storynavigation.com (som iaf jag använder för att titta på insta), för nu finns det en story uppe som beskriver i detalj de 2 dygn med gullhjärtat som passerat. De åkte buss bl.a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in