2024-08-22, 19:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
En jag känner fick göra ett tandimplantat i Sverige och det var flera månader mellan att skruven opererades in och att tanden skulle sättas på plats så det kunde läka fast ordentligt i käkbenet först.
Anna fick sina skruvar i maj.
Citera
2024-08-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna fick sina skruvar i maj.

Ok, jag reagerade på följande inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Skruvarna på plats och inte ens en Alvedon har Anna behövt ta!
Nej inte så konstigt när hon fortfarande är bedövad i hela nederkäken. Det vore verkligen konstigt om hon behövt ta smärtstillande då.
Citera
2024-08-22, 19:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ok, jag reagerade på följande inlägg
Nu under hennes andra turkietbesök sattes hylsa på den tidigare fastsatta skruven. Nu fattas bara kronor på hylsorna sen kan Anna åka hem till Suckunge och ladda för bakslag på sponständerna.

https://www.google.com/imgres?imgurl...M&vssid=mosaic
Citera
2024-08-22, 20:19
Medlem
MaeWests avatar
"Valuta för MINA pengar"...?

Är väl Roberto, som får valuta för SINA pengar som hans näriga fru sätter rotation på?
Anna själv kvalar ju in som förtidspensionär, om hon nu inte hade sugit sig fast på Roberto.

Och Skatteverket, ja...tror inte de är speciellt impade av Annas resonemang om att hon anser att hon har en gräddfil för att slippa deklarera sina samarbete enkom för att hon "gör det med hjärtat"...sicket jävla mumbo-jumbo av en Dumbo!
Citera
2024-08-22, 21:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Varför skriver hon "EJ BETALT SAMARBETE"?
Hon medger ju då att det ändå är ett "samarbete". Hon får alltså inte några slantar, men kanske reducerat pris
Det är så Anna fungerar.
Hon reklammarkerar aldrig när det är reklam, bara när det inte är reklam.
Hon vill inte jobba "för att hon inte behöver", men när hon inte får jobba (som vid t.ex. pandemin) DÅ vill Anna jättegärna jobba. Osv, osv. Hon är inte som vi vanliga människor.
Citera
2024-08-22, 21:44
Medlem
Citat:
En jag känner fick göra ett tandimplantat i Sverige och det var flera månader mellan att skruven opererades in och att tanden skulle sättas på plats så det kunde läka fast ordentligt i käkbenet först.
Det stämmer, när jag gjorde fyra tandimplantat för flera år sedan så sattes skruvarna in i mars och tänderna i juni. Det var viktigt att det läkte ordentligt först.
Citera
2024-08-23, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är så Anna fungerar.
Hon reklammarkerar aldrig när det är reklam, bara när det inte är reklam.
Hon vill inte jobba "för att hon inte behöver", men när hon inte får jobba (som vid t.ex. pandemin) DÅ vill Anna jättegärna jobba. Osv, osv. Hon är inte som vi vanliga människor.

Det är en sjukdom som heter LAT eller SLÖ eller som i folkmun:#grandiosuppfattningannabook#
Citera
2024-08-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Är väl Roberto, som får valuta för SINA pengar som hans näriga fru sätter rotation på?
Anna själv kvalar ju in som förtidspensionär, om hon nu inte hade sugit sig fast på Roberto.

Och Skatteverket, ja...tror inte de är speciellt impade av Annas resonemang om att hon anser att hon har en gräddfil för att slippa deklarera sina samarbete enkom för att hon "gör det med hjärtat"...sicket jävla mumbo-jumbo av en Dumbo!

Hon har ju sparat länge för att kunna sätta in nya kakelplattor, och det har tydligen ”inte varit lätt”. Stackars, stackars hårt kämpande fru Toledano

Retardos miljonarv har givetvis ingenting med det hela att göra.

https://postimg.cc/QHpvpcH0
Citera
2024-08-23, 11:44
Medlem
TPLs avatar
Följare skriver
"Man måste nog ha pengar först tyvärr har jag inte det"

Anna svarar
"Så är det ju tyvärr, jag har sparat rätt länge nu igen och det är allt annat än lätt. Men nu är jag här och jag ångrar inget 🙏❤️🙏 "

😂😂😂
Citera
2024-08-23, 13:20
Medlem
Citat:

Håller med dig!! Vadå MINA pengar?? Kärringen har inga egna pengar. Betalningsanmärkningar och skuldsaldo hos SKV En av anledningarna varför hon tvättar, lagar mat och är kompatibel med The Retarded!! Hon kan inte lämna honom The Retarded vill heller inte visa sig med en kärring som är tandlös
Citera
2024-08-23, 13:56
Medlem
TPLs avatar
Engelska sentenser igen. Tråkigt på hotellrummet?

"The peace is always nr.1 🥰🥰🥰
But, ohhhhh the truth's I COULD unleash 🫢🙈🫢 Think you know? No you don't 😁
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Senast redigerad av TPL 2024-08-23 kl. 14:41.
Citera
2024-08-23, 13:58
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in