Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Äsch, det är bara det att hon inte kan med att visa upp att de inte var bjudna någonstans över nyår, utan fick sitta ensamma i vanlig ordning. Samtidigt som ex-vännerna My och Kin postar bilder från Dubai.
Snart kommer det upp en lista på "stora bjudningar" som hon "tackade nej till"

Det också, fick bara nys om ett litet rykte ang yngsta dottern och ett annat ang sonen men jag ska gräva lite i det innan. Det är väl ingen hemlighet att Vs pojkvän (ex??) rör sig i miljöer där viss handel av apoteksvaror kan förekomma/har förekommit och Anna kan ju ha lite väl mycket huvudvärk ibland om man säger så ;-)
Sonen, ja han är ju myndig men jobbar inte- det vet jag- iaf inte på något "normalt förvärvsarbete" och inbringar lön.
Anna inbringar inte heller direkt några kronor till hushållet. De ärvda fastigheterna sjunker hastigt i värde.....A mår nog INTE så bra som hon trodde att hon skulle göra nu när ar...eller jag menar pengar börjar trilla in
Kin är inte ovän med Anna, men Kin är vän med MY och därför har Anna troligtvis gett henne ett ultimatum att välja mellan dem, Kin är snäll och varmhjärtad och kanske lite godtrogen också och väljer att ställa sig utanför de forna vännernas dispyt.
My verkar inte heller särskilt arg på A