Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Q&A
Följare frågar
"Minst 3 månader för att tillräckligt med ben ska bildas. I Turkiet tar allt 1 v?!?"
Anna svarar
"Förlåt om jag låter otrevlig nu. Men nu märks det att du är en sådan person som pratar utan att veta hur det faktiskt ligger till. Du DÖMMER utan att känna till HELA händelseförloppet, varför gör du så? Det HAR GÅTT lite mer än 3 månader sedan jag satte implantaten och nu var jag nere 1 vecka för att sätta i skruvarna med kronorna 🦷 på @esteworld.dental i Turkiet. Det var alltså helt enligt normen. Hoppas ärligt att du känner dig dum, för man går inte på nån när man inte VET FAKTA i hela historien! Det här är ett stort problem på sociala medier, allt för många DÖMER på 0,1 sekund och tar sig sedan rätten att försöka tillrättavisa och läxa upp folk. Snälla ta en liten paus från andras liv och LEV ditt eget liiiite mer. Vem vet, du kanske blir glad och positiv då samt mindre dömande 🙏🤗 Styrka till dig / A. Ps. Sprid inte dina lögner vidare det är ett problem det med."
Om hon nu velat på riktigt nå fram med sitt budskap skulle hon svarat sansat istället. Men det är nog hennes beroende av drama som talar.
Faktum är att när hon åkte ner själv enast så SA hon vid nåt tillfälle att hon nu skulle sätta in implantat. Inte konstigt då att det antas att hon satte in just implantat och inte ”bara” skruvar tre månader efter att implantaten på riktigt hamnade där. Hon borde, om hon nu alltså inte bara sökt drama, kunnat svara att hon kanske varit otydlig och sen sakligt beskrivit hur det gått till.
Väljer man att lägga ut sin ”tandresa” får man liksom vara rustad för frågor av olika slag med.