2024-09-02, 10:47
Medlem
TPLs avatar
Följare frågar
"Hur känns det efter allt som kommit ut kring Julia och vad hon
sagt?
"

Anna svarar
"Det har gått ca 10 dagar sedan hon skulle ha ringt mig... Jag väntar fortfarande 🥺
Förstår inte ens vad som hänt / förändrats för henne...
Varför ringer hon inte mig 🤷‍♀️
Det gör ont och det gör mig ledsen...
"
Citera
2024-09-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Q&A
Följare frågar
"Minst 3 månader för att tillräckligt med ben ska bildas. I Turkiet tar allt 1 v?!?"

Anna svarar
"Förlåt om jag låter otrevlig nu. Men nu märks det att du är en sådan person som pratar utan att veta hur det faktiskt ligger till. Du DÖMMER utan att känna till HELA händelseförloppet, varför gör du så? Det HAR GÅTT lite mer än 3 månader sedan jag satte implantaten och nu var jag nere 1 vecka för att sätta i skruvarna med kronorna 🦷 på @esteworld.dental i Turkiet. Det var alltså helt enligt normen. Hoppas ärligt att du känner dig dum, för man går inte på nån när man inte VET FAKTA i hela historien! Det här är ett stort problem på sociala medier, allt för många DÖMER på 0,1 sekund och tar sig sedan rätten att försöka tillrättavisa och läxa upp folk. Snälla ta en liten paus från andras liv och LEV ditt eget liiiite mer. Vem vet, du kanske blir glad och positiv då samt mindre dömande 🙏🤗 Styrka till dig / A. Ps. Sprid inte dina lögner vidare det är ett problem det med."

Om hon nu velat på riktigt nå fram med sitt budskap skulle hon svarat sansat istället. Men det är nog hennes beroende av drama som talar.

Faktum är att när hon åkte ner själv enast så SA hon vid nåt tillfälle att hon nu skulle sätta in implantat. Inte konstigt då att det antas att hon satte in just implantat och inte ”bara” skruvar tre månader efter att implantaten på riktigt hamnade där. Hon borde, om hon nu alltså inte bara sökt drama, kunnat svara att hon kanske varit otydlig och sen sakligt beskrivit hur det gått till.

Väljer man att lägga ut sin ”tandresa” får man liksom vara rustad för frågor av olika slag med.
Citera
2024-09-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Finns det någon som kan uppdatera vad som hänt mellan Anna och Julia? Det vore jag tacksam för.

Julia ska ha snackat en massa skit om Anna med familj. Efter att hon fått bo hos dom samt efter att Felicia åkte till Spanien för att hjälpa till att hämta Julias dotter. Julia och Felicia var typ bästisar för några veckor sen.

https://postimg.cc/kR9Qh040
Citera
2024-09-02, 12:46
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Julia ska ha snackat en massa skit om Anna med familj. Efter att hon fått bo hos dom samt efter att Felicia åkte till Spanien för att hjälpa till att hämta Julias dotter. Julia och Felicia var typ bästisar för några veckor sen.

Vilken otacksam fan.
Citera
2024-09-02, 13:09
Medlem
uppdatering från story

https://postimg.cc/gallery/W0V36TY
Citera
2024-09-02, 13:42
Medlem
TPLs avatar
Q&A

Följare frågar
"Varför valde du att göra tänder utomlands ist för i Sverige? Får man stift ska ju dessa läka"

Anna svarar
"Här var du igen!!!
Du har ju redan fått info om att tiden för läkningen på mig var EXAKT KORREKT, lite mer än 3 månader läkte stiften för att sedan färdigställas och nu läker det igen 😁 Varför jag gör utomlands? Det har jag också svarat på utförligt hur många ggr som helst i skrift och Audio här på min Instagram 😅 Synd att du inte orkar lyssna eller läsa ordentligt... Nä varför ska man det när man kan ANTA, misstänkliggöra någon, slå på näsan och försöka visa sig ha bättre koll 🤔 Jag HAR gjort mina tänder i Sverige för 8 år sedan! Det blev allt annat än bra med facit i MIN HAND, FÖR MIG.
"

Snart börjar gråtvalsen igen när turktänderna krånglar.
Citera
2024-09-02, 14:29
Medlem
TPLs avatar
Q&A

Följare frågar
"Hur känns det efter allt som kommit ut kring Julia och vad hon sagt? "

Anna svarar
"Jag har väntat på att Julia själv ska ringa mig... Allt kom som en smäll 🥊 bakifrån och ärligt så känns det fortfarande snurrigt i huvudet efter den smällen och ett illamående är ihållande.
Har såklart min uppfattning, sett och hört en hel del, sen har vi hjärtat och känslor... Men fortfarande ingen Julia som visat det minsta intresse av att själv prata med mig... Jag tycker det i sig, är talande, men fortfarande så pratar man väl med den det angår och berör. Jag är vuxen och VET hur JAG hade gjort.
"

Anna vuxen? 😂😂😂
Citera
2024-09-02, 15:19
Medlem
https://postimg.cc/tscy9yhH

Vad tror ni J sagt om Antonio?
Wrong answers only.
Citera
2024-09-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack

Är ruskigt nyfiken på hur Julia ens kom i kontakt med familjen Book? Känns så himla unlikely company där?
Citera
2024-09-02, 16:53
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaximaTitania
Är ruskigt nyfiken på hur Julia ens kom i kontakt med familjen Book? Känns så himla unlikely company där?
Enligt den här fd kompisen till J, Angelika, var det tydligen Flisan som först lärde känna J. Och då även sonen. På gott och ont… Möjligen i väntrummet hos psykologen? Hela den här soppan känns väntad. Varför F reste till Spanien och hämtade hem Js dotter har jag däremot missat…
Citera
2024-09-02, 16:58
Medlem
ALLTID blir det tjafs o bråk
Citera
2024-09-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Enligt den här fd kompisen till J, Angelika, var det tydligen Flisan som först lärde känna J. Och då även sonen. På gott och ont… Möjligen i väntrummet hos psykologen? Hela den här soppan känns väntad. Varför F reste till Spanien och hämtade hem Js dotter har jag däremot missat…

Hmm ja, en jävla soppa är det sannerligen, men eftersom Books och Julia inte ens bott nära varandra undrar man om det hänger ihop med att Anna var med på scen på Guldtuben när Jocke friade till JOnna....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in