2024-09-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Inte för att ”någon” räknar, men det har gått tio dagar sedan J skulle ha ringt. Den vuxne i rummet vet hur hon skulle ha hanterat situationen.
För ett par veckor sedan gick ett rykte här att Anna skulle ha tagit Js telefon och blockerat och skrivit saker i hennes namn på hennes konton. Jag har inte sett om J själv kommenterat saken? Tydligen har en kompis till J bekräftat detta på sitt konto. Samt lite annat (se tidigare länk). Det kompisen påstår ligger ju helt i linje med hur Anna och dotter arbetar, så det är inte förvånande. Inte heller Annas offerkofta att hon inte förstår någonting. De som bara ville så väl.
Å andra sidan är jag övertygad om att J själv inte är helt hundra, man kan inte krama en mentalt utmanad person frisk… upplagt för drama igen. Anna älskar varje sekund.
Intressant att hon svarar två gånger på frågan om Julia. Det tyder på att hon, som du säger, älskar varje sekund. Äntligen kan hon få vara offer och t.o.m. ha ett namn på sin svikare.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Måste vara jobbigt att vara som Anna, tänk att tända på varenda cylinder så fort någon frågar eller påpekar minsta "fel".
Det måste vara hemskt. Inte minst för hennes nära och kära.

Citat:
Ursprungligen postat av annelia1960
ALLTID blir det tjafs o bråk
Ja, det är verkligen en konstig slump att det har hänt så många gånger
Citera
2024-09-02, 19:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vad har hänt med Julia? Vad har hon gjort mot Anna?

Hon har nog inte gjort något mot Anna. Antar att Julia helt enkelt tröttnat på att vara Annas lilla nickedocka gällande hur hon ska sköta sin lilla dotter. Anna o barn, lixom...

Anna o Felicia gaddade väl ihop sig mot Julia...
Citera
2024-09-02, 19:32
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annelia1960
uppdatering från story

https://postimg.cc/gallery/W0V36TY

Herregud, Anna...stäng munnen! Ser alltid en zig-zag-tablettask när jag ser tänderna....vilket hafsverk. Vilken tur att det var ett samarbete o du inte behövde betala fullt pris för detta...
Citera
2024-09-02, 19:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon har nog inte gjort något mot Anna. Antar att Julia helt enkelt tröttnat på att vara Annas lilla nickedocka gällande hur hon ska sköta sin lilla dotter. Anna o barn, lixom...

Jag tror den här J har en eller ett par diagnoser. Det var rätt tydligt att det fanns en anledning att hon frivilligt landade i den Tookska soffan. Hon kunde släppa ungen för ett tag. Utan att veta några detaljer killgissar jag att J såg hur pengarna fladdrade ur Annas portmonnä. Sedan kommer förnumstiga Anna på att det är playback time och hade synpunkter på J och hennes livsstil. Förmodligen ville hon ta med henne till kyrkan och få henne frälst också. Då gick väl topplocket. J måste ju ha sin del av uppmärksamheten också så hon bidar nog sin tid och kommer snart berätta ”hela sanningen”. Det ser jag fram emot.
Citera
2024-09-02, 22:16
Medlem
TookAnna har alltid varit en bråk-magnet OCH det är ALDRIG Tookets fel
Citera
2024-09-03, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Anna och Flisan kan mycket väl vara … inte oskyldiga men den minst dåliga delen av härvan. Faktiskt. Jag har inte fått nån direkt anledning att misstro de andra som berättar om hur även de blivit uselt behandlade av J.
Citera
2024-09-03, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Intressant att hon svarar två gånger på frågan om Julia. Det tyder på att hon, som du säger, älskar varje sekund. Äntligen kan hon få vara offer och t.o.m. ha ett namn på sin svikare.
Visst är hon förtjust i dramat, definitivt.
Citera
2024-09-03, 02:11
Medlem
MaeWests avatar
Med tanke på Anna o hennes förtjusning i att kasta dynga på andra, så är det mest en fråga om pay-back...eller?

("Lilla smuts" i minnet o Annas smutskastning av dennas familj med krav på att offrets familj skulle bli föremål för en utredning av socialen...eller att påstå att bajs o tonfisk är en form av valuta.)
Citera
2024-09-03, 02:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag tror den här J har en eller ett par diagnoser. Det var rätt tydligt att det fanns en anledning att hon frivilligt landade i den Tookska soffan. Hon kunde släppa ungen för ett tag. Utan att veta några detaljer killgissar jag att J såg hur pengarna fladdrade ur Annas portmonnä. Sedan kommer förnumstiga Anna på att det är playback time och hade synpunkter på J och hennes livsstil. Förmodligen ville hon ta med henne till kyrkan och få henne frälst också. Då gick väl topplocket. J måste ju ha sin del av uppmärksamheten också så hon bidar nog sin tid och kommer snart berätta ”hela sanningen”. Det ser jag fram emot.
Den här J verkar vara en högst olämplig mamma. Har lyssnat lite på Chrippas YT om henne... Var finns socialen? Flickan behöver omhändertas. (Pappan är ju om möjligt ännu värre som förälder).
Citera
2024-09-03, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna och Flisan kan mycket väl vara … inte oskyldiga men den minst dåliga delen av härvan. Faktiskt. Jag har inte fått nån direkt anledning att misstro de andra som berättar om hur även de blivit uselt behandlade av J.

Håller med. Sen verkar J mest hoppa runt och bo hos olika människor och snylta på dem. Helst vill hon ha live på instagram, dricka energidryck och vapea. Inte jobba eller ta hand om dottern. Så sorgligt allting.
Citera
2024-09-03, 14:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Ja, precis. Efter att ha läst lite om J och allt annat så skulle jag nog inte tycka att det vore det värsta alternativet om ungen hamnade i det Bookska hemmet om jag ska vara ärlig. Men soppan är så rörig att jag är besviken på att Aschberg inte är där och gör en realityserie om det hela. Jag skulle titta!
Citera
2024-09-04, 08:50
Medlem
TPLs avatar
"03 September 2024 07:03:41

Så stolt över min vän Tomas 🥰 I söndags hade han sin allra första öppna föreläsning för allmänheten. Det var en viktig föreläsning om barns rättigheter och utsatthet, men vi fick också ta del av privata Tomas, där han berättade om sin smärtsamma uppväxt, som har lett fram till att han nu är en Barnrättskämpe ❤️ Säger bara…har du nån gång möjlighet att gå på en av hans framtida föreläsningar så gör det ❤️ Vi fick god alkoholfri dryck från Wild Mix & fantastiska Axel Schylström sjöng 2 av sina vackra låtar ❤️ Jag hade stora delar av min familj med mig och dem alla uppskattade föreläsningen på sitt personliga sätt. Fina Tomas! Fortsätt brinn för barnen, vi brinner med dig 😘😘😘 @tomaskaya @axelschylstrom @wildmix.se @lena_skogholm @elitehotelmarinatower
"

Stora delar av min familj... Anna får det att låta som att hon har 11 barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in