2024-04-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Annas eviga sökande efter bekräftelse är väl det som håller liv i hela den här tråden?
Ingen släpper längre upp henne på en scen, så hon försöker få bekräftelsen hon behöver på IG.

Man tycker att nån i hennes närhet kunde säga:
"Snälla Anna. Du verkar inte må så bra. Du kanske skulle ta en paus från sociala medier?"

Och det kanske funkar? Ibland håller hon tyst i en hel vecka.

Sen börjar cirkusen om igen...
Ja de e synd om henne!
Hon hade en taskig barndom med en alkoholiserad mamma o frånvarande pappa. Nu är hon desperat efter bekräftelse. Men ingen tål henne. Väldigt få som vill ses med henne. Hon skulle må så mycke bättre om hon bara struntade i allt. Hon springer i ett hamsterhjul......Hon har blivit en riktig hackkyckling. O ska ärligt säga att jag kan inte se eller höra henne utan att må dåligt! Finns ingen jag stör mig på så mycket som den stackars människan! Tragiskt!
Citera
2024-04-24, 12:34
Medlem
TPLs avatar
Anna lägger sig under kniven igen.
Om det onda, sjuka tas bort blir det ju inget kvar av Anna.

"När jag vaknar igen, hoppas jag att det onda, sjuka ska vara borta. En gång för alla, efter denna operation 🙏🤞❤️ "

"Snart... 💤💤💤"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

Citera
2024-04-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna lägger sig under kniven igen.
Om det onda, sjuka tas bort blir det ju inget kvar av Anna.

"När jag vaknar igen, hoppas jag att det onda, sjuka ska vara borta. En gång för alla, efter denna operation 🙏🤞❤️ "

"Snart... 💤💤💤"

Låter som hon pratar med ett barn på 4-5 år - ”det onda, sjuka” ska bort! Bara bort bort bort! Och sen får du glass!
Citera
2024-04-24, 13:41
Medlem
Topgun855s avatar
Det är fotoförbud på alla sjukhus!
Citera
2024-04-24, 13:43
Medlem
TPLs avatar
Hon borde ha skrivit "OM jag vaknar igen"... Inte helt riskfritt med narkos, särskilt med tanke på hennes övervikt och noll kondis. Alla som sövts lika många gånger som Anna lär vara lätträknade. Hon har tillbringat sammanlagt åratal på sjukhus och blivit opererad ett otal gånger.
#sjukastisverige
Citera
2024-04-24, 14:03
Medlem
DoktorNos avatar
Med tanke på hennes matvanor har hon förmodligen fått besvär med gallan. Lite titthålskirurgi och den är borta.

Svårigheten med en sån operation för henne är väl att hon sen ombeds att inte äta fet och/eller starkt kryddad mat. Själva ingreppet är inte hela världen.

Det kan säkert innebära ångest för hennes del att inte kunna vräka i sig vad fan som helst men det skulle vara nyttigt för henne att få råd av en dietist.

Fast hon kan ju ha råkat ut för några helt andra krämpor, vad vet jag, men oavsett varför hon nu är på sjukhus är jag övertygad om att det har att göra med hennes övervikt, kost och brist på motion
Citera
2024-04-24, 14:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Med tanke på hennes matvanor har hon förmodligen fått besvär med gallan. Lite titthålskirurgi och den är borta.

Svårigheten med en sån operation för henne är väl att hon sen ombeds att inte äta fet och/eller starkt kryddad mat. Själva ingreppet är inte hela världen.

Det kan säkert innebära ångest för hennes del att inte kunna vräka i sig vad fan som helst men det skulle vara nyttigt för henne att få råd av en dietist.

Fast hon kan ju ha råkat ut för några helt andra krämpor, vad vet jag, men oavsett varför hon nu är på sjukhus är jag övertygad om att det har att göra med hennes övervikt, kost och brist på motion
Det är väl det andra knäet som ska opereras? Har för mig att hon sa det redan när det första gjordes. Eller minns jag fel?
Citera
2024-04-24, 14:11
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är väl det andra knäet som ska opereras? Har för mig att hon sa det redan när det första gjordes. Eller minns jag fel?
Ja, jag vet som sagt inte varför hon ligger på sjukhus men om det är knät så har det garanterat med övervikt och i grunden dålig kost att göra
Citera
2024-04-24, 14:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Vem kan hindra henne? Hon har haft ett stört ätbeteende hela livet förutom när hon deltog i Biggest loser. Då var hon normalviktig (hennes PCOS var som bortblåst) och hon mådde bättre än på många, många år.
Sen började hon äta igen...

#fisk #grönsaker
Citera
2024-04-24, 14:55
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vem kan hindra henne? Hon har haft ett stört ätbeteende hela livet förutom när hon deltog i Biggest loser. Då var hon normalviktig (hennes PCOS var som bortblåst) och hon mådde bättre än på många, många år.
Sen började hon äta igen...

#fisk #grönsaker
Matmissbruk verkar svårt att ta sig ur.
Man måste ju fortfarande äta mat, men kanske lite nyttigare, och i rimliga mängder 😬
Lite som att be en alkoholist att dricka måttligt.
Eller be en heroinist att bara ta lagom doser.
Citera
2024-04-24, 15:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Matmissbruk verkar svårt att ta sig ur.
Man måste ju fortfarande äta mat, men kanske lite nyttigare, och i rimliga mängder 😬
Lite som att be en alkoholist att dricka måttligt.
Eller be en heroinist att bara ta lagom doser.
Hon berättade efter Biggest Loser att hon nu fått med sig verktyg för att i framtiden hålla vikten och att hon lurat sig själv i så många år innan. Hon mådde bättre än någonsin när hon vägde 56 kilo och Roberto sa att han fått en ny fru, sexlivet var på topp.

Verktygslådan verkar hon ha slängt direkt. Och nu får Roberto dras med den gamla frun igen under resten av hennes och hans liv.
Citera
2024-04-24, 15:11
Medlem
Citat:

Ja, hon klarade ju inte av att äta små portioner heller, efter sin magsäcksförminskning...Men är det inte konstigt att så fort hon uttrycker att hon fått en chans till jobb så blir hon sjuk? Hennes problem är nog att hon inte vet hur man lever när allt går bra, hur man hanterar framgångar? Efter "Biggest loser" blev hon ju nästan aggressiv och var så föraktfull mot andra överviktiga. Men det var väl kanske drogrelaterat då hon i samma veva, förutom att blivit smal och brun, förutom aggressiv blev översexuell i sina uttalanden? Uch, hon var så elak mot "La Camilla" i det programmet, njöt verkligen av att försöka trycka ner någon som uppenbarligen redan mådde skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in