2024-08-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon saknade flera tänder i underkäken och några av dom ersätts nu med implantat. På övriga tänder har det gjorts kronor.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPThiMzU0Ng==
Nja jag tror skribenten du svarade menar varför hon slipade ner tänderna från början.
Hon saknade några tänder i underkäken typ ett år efter att hon slipade bort sina egna tänder, dvs efter det första ingreppet.
Från allra första början saknade hon inte några tänder, det uppkom efter första ingreppet eftersom hon inte lät tandläkaren slutföra hela proceduren.
I vanlig ordning gjorde hon sig ovän med tandläkaren som tidigare kallades ”bääästa finaste”. När de blev ovänner drog Tunnan fast jobbet inte var slutfört.
Fetlicia var ”marknadschef” på tandläkarens klinik, det var faktiskt riktigt roligt haha 😂
Senast redigerad av Jonsson99 2024-08-19 kl. 21:32.
Citera
2024-08-19, 21:50
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/b1KMrZN

Bilder för er som är blockade och det är väl snart majoriteten 😉

Undrar seriöst om de där tandbilderna ligger i rätt följd, eller om hon har kastat om dem?
Med tanke på att "efterbildens" tandrad ser plastig ut o det är svart mellan tand o tandkött...vill hon se ut så? Eller är det en synvilla?

Personligen anser jag att "förebilden" har snyggare tänder.

Jaja...Skatteverket får väl kolla reklamsponsen hon har med turk-tänder o tanexpress. Visst taggar hon även den där lokala pizzerian där hon svullar i sig det som finns?
Senast redigerad av MaeWest 2024-08-19 kl. 21:58.
Citera
2024-08-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Undrar seriöst om de där tandbilderna ligger i rätt följd, eller om hon har kastat om dem?
Med tanke på att "efterbildens" tandrad ser plastig ut o det är svart mellan tand o tandkött...vill hon se ut så? Eller är det en synvilla?

Personligen anser jag att "förebilden" har snyggare tänder.
Tänkte just skriva samma sak.
Hon måste ha lagt upp bilderna i fel ordning, före-bilden ser ju mycket bättre ut.
Citera
2024-08-19, 22:53
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nja jag tror skribenten du svarade menar varför hon slipade ner tänderna från början.
Hon saknade några tänder i underkäken typ ett år efter att hon slipade bort sina egna tänder, dvs efter det första ingreppet.
Från allra första början saknade hon inte några tänder, det uppkom efter första ingreppet eftersom hon inte lät tandläkaren slutföra hela proceduren.
I vanlig ordning gjorde hon sig ovän med tandläkaren som tidigare kallades ”bääästa finaste”. När de blev ovänner drog Tunnan fast jobbet inte var slutfört.
Fetlicia var ”marknadschef” på tandläkarens klinik, det var faktiskt riktigt roligt haha 😂
Att dottern fick jobba av Annas tänder är lite som att man måste diska på en restaurang när man inte kan betala notan…
Citera
2024-08-20, 20:18
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/p51NJzS

Nytt på Tiktok 😁
Citera
2024-08-20, 20:45
Medlem
TPLs avatar
"#CapCut Det finns dem som tror att jag inte vågar vara äkta, sårbar, osminkad, ofiltrad och kan inte vara annat än äkta på gott och ont. Jag ler oftast och är positiv, det betyder inte att jag ibland gråter och faller igenom - det gör jag. Tar dessutom på mig andras smärta, sorger och problem väldigt mycket - så då glömmer jag mig själv. Gör inte samma misstag 🙏❤️🙏 Var snäll, generös och stöttade det är fina egenskaper. Men var det inte på bekostnad av dig själv❤️ Om ni bara visste hur många ryggar och kalla händer jag sett... 🥺 Ändå är jag här, jag är kär, jag är lycklig, jag är tacksam, jag är stolt och jag fortsätter framåt på min väg med kärlek i hjärtat och positivitet i sinnet. Kärlek A."

#offerkofta #martyr
Citera
2024-08-20, 20:59
Medlem
GodSosses avatar
Det finns dom som tror..... och så vi som vet.
Citera
2024-08-20, 21:24
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"#CapCut Det finns dem som tror att jag inte vågar vara äkta, sårbar, osminkad, ofiltrad och kan inte vara annat än äkta på gott och ont. Jag ler oftast och är positiv, det betyder inte att jag ibland gråter och faller igenom - det gör jag. Tar dessutom på mig andras smärta, sorger och problem väldigt mycket - så då glömmer jag mig själv. Gör inte samma misstag 🙏❤️🙏 Var snäll, generös och stöttade det är fina egenskaper. Men var det inte på bekostnad av dig själv❤️ Om ni bara visste hur många ryggar och kalla händer jag sett... 🥺 Ändå är jag här, jag är kär, jag är lycklig, jag är tacksam, jag är stolt och jag fortsätter framåt på min väg med kärlek i hjärtat och positivitet i sinnet. Kärlek A."

#offerkofta #martyr
T o m Anna brukar väl kunna skriva bättre än så?
Det kan bara betyda en sak: Hon är riktigt arg! 😡🤬😤
Jordbävning i Istanbul? 😬
Citera
2024-08-20, 21:58
Medlem
Nu knullas det nog i hennes numera inte så nybäddade säng i Suckunge.
Citera
2024-08-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
T o m Anna brukar väl kunna skriva bättre än så?
Det kan bara betyda en sak: Hon är riktigt arg! 😡🤬😤
Jordbävning i Istanbul? 😬
Håller med om att nu ballar hon ur.
Jättearg!!
👿
Citera
2024-08-20, 22:23
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med om att nu ballar hon ur.
Jättearg!!
👿

Vi får hoppas på en livesändning där hon läxar upp och blockerar.
Att lämna en kommentar på hennes IG, oavsett ris lr ros, är som att dansa schottis i ett minfält:
du vet aldrig när det smäller.
Citera
2024-08-20, 23:16
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Nu knullas det nog i hennes numera inte så nybäddade säng i Suckunge.
Nej det knullas inte alls, utan halmpyntet utövar avancerad onani i lugn och ro medans Anna är kvar i Turkland och gör av med hans arv.
Tror du ser på din näthinna hur Anna har klätt sig i en för kvällen ny sexig kreation, och pyntet stönar, kom och ta mig.
Nej han stönar inte toner som Nanne G gjorde det här är orgasm vrål, typ kom inte hem igen men samma melodi.
Hon fixar ju nya tänder så knulla i Suckunge nu är nog fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in