2017-06-20, 04:10
Bannlyst
OK Anna Book man vill inte sabba nåt hon har gått ner i vikt det kan man se. Jättebra. Men
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...forandringen-/

Min Tjej är född 1956 hon är snyggare ändå och utan tandfront blekning och lösögon fransar och jättebrun.
Då tänker folk 56a hon är 61år? Nu menar jag inte att min tjej är lika snygg men Lena Endre är också 56a.

Detta är en klassiker Ulf Larsson satt och var stolt i morgonsoffan före tiden Biggest looser.
Han tappade 38kg sen dog han.
https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image...333987/fet2440

Banta med måtta och man är ingen stjärna om man går 40kg. Jag har varit Modell snygg och är fet i dag
-Fråga mig var mitt liv bättre när jag fick betalt för mitt utseende?

Jag skulle aldrig skoja om detta och det finns hundratals människor som vet att det jag säger är sanT
Citera
2017-06-20, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Det var flera som sett henne. Men hon fick inte komma in. Och ja det var med stor sannolikhet plastblommor.
Anna är som tidigare känt pank och då tar man vad man har.

Anna var isolerad på slottet (BL VIP) när Ekmans begravning ägde rum.
Kul med skvaller här men direkta lögner och påhitt förstör tråden.
Citera
2017-06-20, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Tänderna... va fan? Hästgaddar?
Va i helvete har hon gjort???

Jag håller med. Varför pratas det inte mer om dem? Det ser verkligen helt overkliga ut. De ser ut att lysa även i mörker.
Citera
2017-06-20, 12:22
Medlem
ace_secs avatar
https://www.instagram.com/p/BVhYwDxh...natoledanobook

Citat:
Nu snackar vi matbord!!!!! Detta är vad jag svamlat om ( sååååå länge nu ) mina kära damer & herrar. Tjejer & killar. Flickor & pojkar. Och alla icke binära. Det GÅR att ha ett big as hell👊🏼👊🏼👊🏼matbord - & det ska jag ha en dag 😂😉😂 Snaaaart så! #drömmar

Fettot dregglar över ett matbord hon hittat.

Lite svårt för henne att få plats med det bara. Hemma i den trånga och skabbiga lägenheten. På bottenvåningen. I förorten.
Citera
2017-06-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Jag håller med. Varför pratas det inte mer om dem? Det ser verkligen helt overkliga ut. De ser ut att lysa även i mörker.

Grejen är väl att munnen inte vant in de nya tänderna än. Lär se bättre ut efter ett tag. Tycker förövrigt att stora vita tänder är snyggt, blir nästan som extra accessoar i ansiktet. Sen verkade hon taggat ner sig lite och är mera ödmjuk och vänlig och tacksam över att bara vara. Kul att se! Och självklart ska hon köpa ett maffigt matbord. Hellre för trångt i köket än att inte alla matgästerna får bra plats kring bordet, mat och matbord är hemmets primära gästvänlighet.
Citera
2017-06-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
https://www.instagram.com/p/BVhYwDxh...natoledanobook

Fettot dregglar över ett matbord hon hittat.

Lite svårt för henne att få plats med det bara. Hemma i den trånga och skabbiga lägenheten. På bottenvåningen. I förorten.

Hur vet du att hon bor på bottenvåningen?
Citera
2017-06-20, 12:51
Medlem
Anna Books dotter Felicia Books retuschering av sig själv på Instagram var bland det sjukaste jag sett, det är ju inte bara filter som lagts på för att jämna ut huden (vilket ofta blir too much även det då folk överdriver så precis alla ansiktsdrag smetas ut), utan även näsan är omformad, ögonen "förbättrade" , kinderna "fettsugna"och läpparnas storlek tredubblad, vilket gör att hakan ser wierd ut.
http://blogg.ng.se/bloggbevakning/2017/05/filter

Anna måste se upp med kosten för dottern är definitivt med sitt missnöje med sig själv en het kandidat för att drabbas av anorexi också. Hela familjen borde INTE äta som Anna.
Senast redigerad av Florman 2017-06-20 kl. 12:54.
Citera
2017-06-20, 12:53
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Hur vet du att hon bor på bottenvåningen?

Ratsit.se

Och efter att ha sett exempelvis Arga Snickaren när han var hos henne.

Book bor i en skabbig lägenhet på nedre botten. I förorten.

Hon bor inte som den världsstjärna hon tror sig vara.
Citera
2017-06-20, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Anna Books dotter Felicia Books retuschering av sig själv på Instagram var bland det sjukaste jag sett, det är ju inte bara filter som lagts på för att jämna ut huden (vilket ofta blir too much även det då folk överdriver så precis alla ansiktsdrag smetas ut), utan även näsan är omformad, ögonen "förbättrade" , kinderna "fettsugna"och läpparnas storlek tredubblad, vilket gör att hakan ser wierd ut.
http://blogg.ng.se/bloggbevakning/2017/05/filter

Anna måste se upp med kosten för dottern är definitivt med sitt missnöje med sig själv en het kandidat för att drabbas av anorexi också. Hela familjen borde INTE äta som Anna.

Det är en estetiskt konstnärlig snygg bild. Det är inte så svårt att se annorlunda ut när man putar, sträcker och spänner ansiktet.

Jag välkomnar dessa bilder. Däremot är jag trött på alla gravt överviktiga kvinnor som ska stoltsera med ofräscht ansikte, flottigt hår och celluliter med öppen profil på instagram. På sociala medier vill jag se bra tagna bilder och folk som anstränger sig.
Citera
2017-06-20, 13:10
Medlem
Tycker det är fantastiskt att Anna Book tagit tag i sin hälsa. Och i viss mån bra att hon får stöd av familjen, även om dottern är i en känslig ålder och verkar så pass utseendefixerad att där borde Anna hålla ett vakande öga. Lagom är bäst. Livsstilsförändring mår hela familjen bra av, men om man som Felicia inte behöver banta så kan man unna sig livets goda emellanåt. Och det ska även Anna göra t ex i form av kvarg och bär, smaksatta proteinpuddingar, proteinglass (ProPud&ProPud glass) osv tills hon gått ned i vikt och kan börja äta en vanlig kaka eller vanlig glass då och då.

Ingen människa orkar hålla igång bantning eller livsstilsförändring om man ALDRIG unnar sig något litet extra och tonåringar som växer ska INTE följa ett bantningsschema strikt om de inte behöver banta.
Citera
2017-06-20, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Anna var isolerad på slottet (BL VIP) när Ekmans begravning ägde rum.
Kul med skvaller här men direkta lögner och påhitt förstör tråden.
Håller med dig helt. Har inte sett att hon gått på Ekmans begravning och lögner gör att man tappar intresset för en tråd. Tycker det finns tillräckligt med material ändå då det gäller Book.
Citera
2017-06-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Håller med dig helt. Har inte sett att hon gått på Ekmans begravning och lögner gör att man tappar intresset för en tråd. Tycker det finns tillräckligt med material ändå då det gäller Book.

nu har jag inte följt tråden sådär slaviskt framförallt inte inläggen angående gösta men det lilla jag läst så har jag förstått det som att ingen har sagt att hon har gått på hans begravning utan att hon SKULLE om hon vart tillgänglig men jag kan ju missuppfattat det hela som sagt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in