2022-01-02, 12:36
Medlem
Halmpyntet är exalterad tror sig vara i kändiseliten.
Citera
2022-01-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Roberto tar inte initiativ till någonting, han hänger bara med på allting, som det mähä han är.
I mina ögon är Roberto en förståndshandikappad person som skrattar och är med på allt. Ingen normal man skulle tilåta allt Anna gör, tex den äckliga bilden med bar mage på julafton och många andra inlägg. Han har inte heller klarat av att uppfostra barnen och det är bara på grund av hans far som de har hus, kan semestra i Spanien mm.
Citera
2022-01-02, 12:42
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna kommer att ledsna rätt omgående...
Kom ihåg var ni läste det först..

Jag tror faktiskt inte att det kommer att bli ett enda pass, det kommer säkerligen alltid komma nåt i väggen.
Anna har säker svårt att få tiden att räcka till i sin extremt upptagna vardag.
Citera
2022-01-02, 12:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna kommer att ledsna rätt omgående...
Kom ihåg var ni läste det först..
Fast det kommer att heta att hon blivit ”skadad” och därför inte kan delta. Hon är så förutsägbar.
Citera
2022-01-02, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
I mina ögon är Roberto en förståndshandikappad person som skrattar och är med på allt. Ingen normal man skulle tilåta allt Anna gör, tex den äckliga bilden med bar mage på julafton och många andra inlägg. Han har inte heller klarat av att uppfostra barnen och det är bara på grund av hans far som de har hus, kan semestra i Spanien mm.
Mot bakgrund av att han sannolikt har en intellektuell funktionsnedsättning känns det sisådär att Anna så glatt filmar och skrattar när han inte förstår eller säger nåt konstigt.
Citera
2022-01-02, 13:56
Medlem
cece123s avatar
Efter den hektiska nyårshelgen kommer nog Anna behöva en hel del egentid och vila.
Hon har ju för sjutton dansat en stund, det måste ha tagit på krafterna.
Väger man närmare 100 kg till knappt 154 cm
då blir man ju ofta tröttare, hjärtat får jobba hårt.
Annas syster Pia gillar tydligen också att dansa framför mobilen, undra vem som var först med det, Anna eller Pia? Dansduell?

Var det Pia månne som tjockmobbade Anna?
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...in-egen-familj
Citat:
– Träffades man exempelvis på en familjefest så fick man en klapp på magen: ”Dra in magen nu tjockis för nu ska vi ta kort!”. Det är sant. Men de är inga människor jag har kvar i mitt liv. Jag har gått vidare. Man kan inte ha människor i ens liv som man inte mår bra av, säger Anna.
Citera
2022-01-02, 14:19
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Mot bakgrund av att han sannolikt har en intellektuell funktionsnedsättning känns det sisådär att Anna så glatt filmar och skrattar när han inte förstår eller säger nåt konstigt.
När de spelade gissa ord... herregud, han Robban är så punchig.
Joonas visar tydligt att han drar i en "nödbroms".
Robban gissar på dra en lina, dra i snöre, Joonas ger upp och byter fråga..

Såg sen att @NNA kommenterar på MMs inlägg, att "Mi amor" ser fram emot att komma och köra hos dig MM... inte hon själv alltså..

Sen gällande Robban i soffan.. min tanke är att det står en hink nedanför och handduken ska skydda mot att behöva dubbeltvätta en till soffa?
Citera
2022-01-02, 15:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Såg sen att @NNA kommenterar på MMs inlägg, att "Mi amor" ser fram emot att komma och köra hos dig MM... inte hon själv alltså..

Sen gällande Robban i soffan.. min tanke är att det står en hink nedanför och handduken ska skydda mot att behöva dubbeltvätta en till soffa?

Vad gör de eftersom de riskerar att behöva tvätta soffan? Super de och kräks i soffan?
Citera
2022-01-02, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Ja alltså vem som helst kan få hjärnsläpp i såna lägen, det kan stå helt still, man kan köra fast även om man är normalintelligent. Men när personen har en intellektuell funktionsnedsättning blir det liksom en annan dimension och inte så schysst att skratta och filma.
Citera
2022-01-02, 15:36
Medlem
Mår fan numera illa av att se hur mycket hon vräker i sig med den hyddan hon redan har, brukar inte bry mig om vad andra äter men det är som att se på när någon skadar sig själv offentligt. Om hon åtminstone stått för det! Erkänt att hon gillar att ta en drink emellanåt och att hon helt enkelt har svårt med karaktären! Istället ”äter hon som en fågel”, ”äter inte bröd” mm skitsnack. Kan nästan se hur hon sitter och trugar My-tomanen att ta en macka till, ta resten av pizzan, lite mer sötsliskkaffe kanske…allt för att hon ska ha en tjock kompis också. Den typen av ”vän” som drar ner andra till sin nivå istället för att stödja mao. Fast de förtjänar nog varandra.

Så mycket stöd och vård människan fått för att ändra sitt liv och vikt men det har varit som att spola ner resurser på muggen.
Senast redigerad av PannaSnook 2022-01-02 kl. 15:55.
Citera
2022-01-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ser man någonsin R ta initiativet till pussar? Eller är det alltid som här A som beordrar honom att ge henne en?
Bra insikt! Tänkt exakt detsamma Hon sitter och trånar och tjatar??? Det är väl den enda gången som jag tycker synd om The retarded att han tvingas att pussa Tooket offentligt fast han egentligen inte vill. Men å andra sidan saknar han ”cajones ”
Citera
2022-01-02, 15:57
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad gör de eftersom de riskerar att behöva tvätta soffan? Super de och kräks i soffan?
Hon var tvungen att tvätta sin soffa två gånger, för att den skulle bli riktigt ren för ett tag sen. I samma veva försvann mattan under vardagsrumsbordet.. vad som egentligen hade hänt gick hon knye ut med, men vad annars kan ha föranlett en sån sanering, där tillochmed mattan ryker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in